Toon posts:

form submitten in netscape werkt niet - help!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goeiedag,

ik ben al een tijdje aan het klieren met dit probleem, maarja, kom er nie uit.

t zit zo, ik heb onderstaande code in page1.asp staan, en ik wil dus dat ie (NETSCAPE) de waarde van het inputvelde doorgeeft aan page2.asp

jaja komt ie: in explorer werkt het wel en in netscape 6.1 werkt ie niet!

heb er iemand nog idee hoe dit op te lossen is?

wat ik zie is dat er staat, transferring data blabla, maar dat doet ie niet! ik heb m ook door een http tunnel gehaald, en daaruit blijkt dat er gewoon NIETS verstuurd wordt en na een hele boel keer afbreken en opnieuw versturen gaat ie uiteindelijk toch wel.

de webserver staat ingesteld op basic authentication (IIS) alleen dat heb er nie zo veel mee te maken dnek ik.

please help!
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
<HTML><HEAD><%@ LANGUAGE= JSCRIPT %></HEAD>
<body>
 <form name="testform"  method="post" action="page2.asp">
  <table border=1>
   <tr>
    <td><input type="text" name="naam"></td>
   </tr>
   <tr>
    <td><input type="Reset"></td>
    <td><input type="Submit"></td>
   </tr>
  </table>
 </form>
</body>
</html>

Verwijderd

Topicstarter
OJA!,

en als ik dan 100 keer op dat submit knoppie ram, dan zijn er plotseling too many users connected.. dus hij maakt steeds een nieuwe connectie ofzo..

help nou!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:44

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Op donderdag 24 januari 2002 10:55 schreef Robin5 het volgende:
OJA!,

en als ik dan 100 keer op dat submit knoppie ram, dan zijn er plotseling too many users connected.. dus hij maakt steeds een nieuwe connectie ofzo..

help nou!
dan ligt het waarschijnlijk ook gewoon aan de reponse van page2.asp
kennelijk heeft IIS dus toch een ingebouwde browserchecker :/

de code zelf is niks mis mee, laat hem de action geven naar een statische file en alles gaat goed (of zet hem op een webshere, Iplanet netscape enterprise server)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Verwijderd

Topicstarter
iig bedankt voor je reactie, maar ik ben nog nix verder.. ligt waarschijnlijk aan mijn netscape & IIS.

maar op een andere machine met netscape onder linux draait het allemaal weer wel goed... nahjaa. dan maar niet he :P

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Op donderdag 24 januari 2002 10:55 schreef Robin5 het volgende:

help nou!
:D sorry kan je niet helpen maar schoot wel in de lach :D