Vastloper in deus ex

Pagina: 1
Acties:

• spyro
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-08-2022
Ik loop keer op keer vast wanneer ik in deus ex, op de Brooklyn ship yards, met de lift van die hoogwerker naar boven ga. Daarna kun je denk ik ook naar het schip toe dat je moet saboteren. Telkens als ik boven op de hoogwerker sta en in de controlelamer op de knop druk, loopt binnen een paar seconden alles helemaal vast. Zwart scherm en niets doet het meer. Alleen de aan/uit knop werkt nog.

Iemand een idee wat er mis is?

'k Heb un PIII-600, 128mb, GF-1/sdram.

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Legale versie? Zoniet, mist ie een bestandje?

• spyro
Helemaal eerlijk gekocht in de winkel

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Res. ff een stuk lager zetten, misschien dat ie het dan niet pakt?
Misschien ff via een walktrough (??) erachter komen wat dan gebeurd, misschien iets dat nogal veel vreet :?

• spyro
Ja, zou kunnen. Ik gooi er vanavond denk ik ook maar weer eens wat geheugen bij, want 128mb is zo langzamerhand ook wel weinig. Misschien dat 't dan lukt. Thnx anyway.

't Is wel fukkin irritant.

Verwijderd

Deus Ex is WREED!

Verwijderd

heb je ge probeerd hem nog een keer te installen,
lijkt net of je een file-tje mist :)
btw welk nivo speel je?

• spyro
Ik heb wel eens eerder opnieuw geinstalled, toen ik een heftig virus had. Ik weet niet meer of ik toen alles kwijt was. Kan misschien ook idd daarmee samenhangen.

Maar als ik opnieuw install, ben ik dan mijn saves kwijt, of kan ik die er eerst uit peuteren en later in de nieuwe install terug peuren? Namelijk geen zin om eerst weer helemaal opnieuw te beginnen. Ik kan ook op een andere manier bij die boot komen.

Wacht, ik install hem opnieuw in een nieuwe folder en hop ff naar dat level om te kijken of het dan wel lukt. Weet iemand de cheat daarvoor?

Niveau weet ik eerlijk gezegd niet eens. Maar is niet superhoog.

Verwijderd

Laatste patch geinstalleerd? Het zou kunnen helpen.

Je kan gewoon je deus ex save files kopieren in je nieuwe deus ex install folder, en kijken of het aan je install ligt.

Verwijderd

Heb je de singleplayer patch al gedraaid. Patched naar versie 1.14

http://www.deus-ex.org

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-02 15:01

Bezulba

Formerly known as Eendje

probeer anders via een andere route binnen te komen... er zijn er geloof ik 3... (weet ik niet helemaal zeker meer hoor :)

blup

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-02 12:52
Spel is zo :9~.... Want je kunt via veel wegen naar binnen komen ;).

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:59

WoutF

Hoofdredacteur
Savegames backuppen en de game ff reinstallen, misschien dat er een bestandje fout is oid. En maakt de game error logfiles aan? snuffel die anders eens door

Verwijderd

neem het riool.
bazookatje mee voor die spinnobotjes en boemen maar.

Verwijderd

ik vond het via het dak makelijkst
(ik kon die sniper ammo goed gebruiken)

en yep de save-games kan je ergens anders neer gooien. :)

• spyro
thnx y'all,

ik ben via de sewer naar binnen gegaan en na sloop van het schip binnendoor het dak opgegaan. Toch nog alles gezien zo. Heb even op een andere schijf een nieuwe install gedaan en daar werkte het wel, uitgaande van mijn savegame. Ook zonder patch of extra geheugen. Dat was het dus niet. Geen idee wat het probleem was.
Pagina: 1