Cheats en XP

Pagina: 1
Acties:

• jopiek
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-01 16:46

jopiek

Tja... 'ns ff denken.

Topicstarter
Ten eerste waarom cheaten: ik heb behoorlijk RSI en heb er gewoon de gelegenheid niet voor om een spel normaal uit te spelen dat zou me een jar kosten en daar heb ik dus geen zin in (dus alle opmerkingen over het wenselijke van cheaten zijn hierbij irrelevant)

Maar:

Onder XP werken de meeste cheats niet... Nu heb ik enig verstand van hoe XP is opgebouwd (d.w.z. hoe 2000 in elkaar zit en dat in m'n achterhoofd houdend kan ik erin komen dat ze op XP ook niet werken), maar zou erg geen mogelijkheid zijn om bijv. m.b.v. de compatibiliteits modus toch te kunnen knoeien in het geheugen van een ander programma??? Ik bedoel als ik dat nu wil dan is het wel erg bazig van M$ om dat te verbieden...

Solutions?! Opmerkingen?!

Cogito Ergo Credo

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-02 17:09

AzzKickah

06-CENSORED

Sorry, maar ik snap eigenlijk niet helemaal waar je het over hebt... :?

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Op donderdag 24 januari 2002 09:54 schreef jopiek het volgende:
Ten eerste waarom cheaten: ik heb behoorlijk RSI en heb er gewoon de gelegenheid niet voor om een spel normaal uit te spelen dat zou me een jar kosten en daar heb ik dus geen zin in (dus alle opmerkingen over het wenselijke van cheaten zijn hierbij irrelevant)

Maar:

Onder XP werken de meeste cheats niet... Nu heb ik enig verstand van hoe XP is opgebouwd (d.w.z. hoe 2000 in elkaar zit en dat in m'n achterhoofd houdend kan ik erin komen dat ze op XP ook niet werken), maar zou erg geen mogelijkheid zijn om bijv. m.b.v. de compatibiliteits modus toch te kunnen knoeien in het geheugen van een ander programma??? Ik bedoel als ik dat nu wil dan is het wel erg bazig van M$ om dat te verbieden...

Solutions?! Opmerkingen?!
Ehh waar jij het over hebt, is dus niet de standaard cheats die in elk spel zitten. Jij wil dus zelf de game be-invloeden. Op die manier kun je dus ook zelf trainers schrijven en evt multiplaycheats bouwen. Dan vind ik het helemaal niet erg als je in XP sommige geheugenadressen niet kunt benaderen.

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23-01 11:16
Over welke games heb je het dan? :?

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
LOL....dit kan zover ik weet gewoon niet :+
Die cheats hebben niks te maken met je Windows versie.
Alleen met het spel, misschien verschil patches :?

• BaSsDruM
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-02 13:37
Quizvraag:

Wat is het onderlinge verband tussen cheaten, windows xp en RSI?

Misschien probeert jopiek wel dmv. de ~ toets in windows xp een console venster te krijgen waar hij /god in kan tikken :P

Iedereen weet natuurlijk dat dit sinds windows 2000 niet meer werkt :D

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:53

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Hmm OS afhankelijke cheats... apart ;)

• jopiek

jopiek

Tja... 'ns ff denken.

Topicstarter
ok ik bedoelde idd trainer, maar dacht daar ff niet bij na...

Ik denk aan spellen als Battle Realms etc.

Trainers die onder 98 wel werkt doen het gewoon niet meer onder XP...

en het verband met RSI is dat ik gewoon niet te lang een spel wil spelen en dus OF vals wil kunnen spelen OF geen spellen meer zal doen

Cogito Ergo Credo

• M@NIC
Het is echt niet zo dat WindowsXP iets heeft ingebouwd dat trainers het niet meer doen :D
Als dat wel zo is mag je Bill direkt naar het gekkenhuis sturen. (Hm..mag direkt wel ;))

Probeer eens compatibiliteits modus en anders een andere trainer.
Misschien gewone cheats :?

• jopiek

jopiek

Tja... 'ns ff denken.

Topicstarter
Op donderdag 24 januari 2002 10:20 schreef Manic het volgende:
Het is echt niet zo dat WindowsXP iets heeft ingebouwd dat trainers het niet meer doen :D
Als dat wel zo is mag je Bill direkt naar het gekkenhuis sturen. (Hm..mag direkt wel ;))

Probeer eens compatibiliteits modus en anders een andere trainer.
Misschien gewone cheats :?
voor battle realms kon ik geen cheats dan trainers vinden :(

Cogito Ergo Credo

• M@NIC
Op donderdag 24 januari 2002 10:21 schreef jopiek het volgende:

[..]

voor battle realms kon ik geen cheats dan trainers vinden :(
Andere trainer

Cheats

10sec. werk

• CyberTijn
  • Laatst online: 30-12-2025
Mag ik hieruit concluderen dat hoe meer je van computers / windows weet hoe meer invalide je bent ? (RSI)

• M@NIC
Nee O-)

• jopiek

jopiek

Tja... 'ns ff denken.

Topicstarter
Op donderdag 24 januari 2002 10:29 schreef Manic het volgende:
Nee O-)
die heb je vast niet met Google gevonden of je gebruikte een bizar zoekwoord...

XP heeft trouwens een beschermd geheugen modus waardoor je niet maar zo invloed kunt uitoefenen op andere applicaties. Dat is op zich geweldig want zo hebben malafide proggies minder kans en loopt een pc minder snel vast, maar voor trainers is dat vervelend...

Het hielp me niet om de trainer en het spel in 98 mode te draaien en daarmee het probleem uit de weg te ruimen (eerste deel lukte, het gevolg was echter net zo als ik geen 9x mode draaide)
Computer system reliability and availability are critical considerations for businesses today. When Microsoft released the Windows 2000 Professional operating system, it brought a new level of reliability to desktop computing. Windows XP Professional is built on the proven code base of Windows 2000, which features a 32-bit computing architecture, and a fully protected memory model. Windows XP offers several enhancements that make it the most reliable version of Windows yet.
ik ben echter als software engineer bezig op hoger niveau (qua machine level) dan het knoeien met memory space etc. dus hoewel ik veel van api's e.d. weet weet ik niet zoveel van trainers...

Cogito Ergo Credo

• M@NIC
Jah jah... :O (;))
Maar euh allemaal met google hoor, kreeg een enorme lijst :z

• jopiek

jopiek

Tja... 'ns ff denken.

Topicstarter
Op donderdag 24 januari 2002 10:47 schreef Manic het volgende:
Jah jah... :O (;))
Maar euh allemaal met google hoor, kreeg een enorme lijst :z
Och, heb vier jaar op de NHL HTS Informatica gedaan dus dan leer je af en toe toch wel wat (ik heb ff in je sig gegluurd :o)

ik had b.t.w. deze trainers al gebruikt en die werken bij mij dus niet:
http://www.actiontrip.com/cheats/battlerealms.phtml (die gaf jij ook aan, ik zal 't dus toch met cheats moeten doen, maar wat zit in die lijst een crap zeg...)

Cogito Ergo Credo

• M@NIC
Op donderdag 24 januari 2002 10:49 schreef jopiek het volgende:

[..]

Och, heb vier jaar op de NHL HTS Informatica gedaan dus dan leer je af en toe toch wel wat (ik heb ff in je sig gegluurd :o)
LOL :D en je kan niet op google zoeken ? ;) :P
Maar wat is er met m'n sig dan :?

• jopiek

jopiek

Tja... 'ns ff denken.

Topicstarter
Op donderdag 24 januari 2002 10:53 schreef Manic het volgende:

[..]

LOL :D en je kan niet op google zoeken ? ;) :P
Maar wat is er met m'n sig dan :?
ik heb er voor de duidelijkheid nog een edit bij geplaatst...

daaruit bleek dat de link die jij me gaf met trainers al eergisteren door mij gebruikt is om trainertjes te downloaden die bij mij niet werken en de aanleiding voor deze thread waren...

Maar ja ik wilde gewoon ff duidelijk maken dat ik m'n opleiding in FRL tussen de }:O-en had gevolgd en er dus ook neits aan kan doen dat ik zo dom ben (ik haalde uit je sig dat je uit FRL komt...)

Cogito Ergo Credo

• M@NIC
Jij je opleiding in }:O
Ik woon in }:O
Dus :?

Maar ik zou trouwens nog eens google proberen want er zijn echt zat sites, en die cheats moeten gewoon werken.

(Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/profile.gif = Profile niet sig)

• jopiek

jopiek

Tja... 'ns ff denken.

Topicstarter
Op donderdag 24 januari 2002 11:06 schreef Manic het volgende:
Jij je opleiding in }:O
Ik woon in }:O
Dus :?

Maar ik zou trouwens nog eens google proberen want er zijn echt zat sites, en die cheats moeten gewoon werken.

([afbeelding] = Profile niet sig)
ik wist niet dat je in een koe kon wonen, ik zei dat ik m'n opleidingen tussen de koeien had gedaan, maar goed...

ik heb al een aantal cheats die wellicht werken (iig bedankt dat je ff meedacht),

maar dan hebben we nog het overall probleem met trainers onder XP niet boven tafel :'(

Cogito Ergo Credo

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Mjah, maar als we je helpen, dan is de kans groot dat ook de echte cheaters daarvan profiteren of de "wannabee cheaters". Dan wordt het voor hun ook makkelijker om proggies te be-invloeden. En de meeste van die kiddies kicken op multiplay cheaten, geen goed idee.

• M@NIC
huh? Je wilt zeggen dat je zo mensen aanspoort om singleplayer cheats om-te-bouwen tot mplayer cheats :?
Nee dat lijkt me iets te ver gezocht, tis geen CS :P

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Op donderdag 24 januari 2002 11:30 schreef Manic het volgende:
huh? Je wilt zeggen dat je zo mensen aanspoort om singleplayer cheats om-te-bouwen tot mplayer cheats :?
Nee dat lijkt me iets te ver gezocht, tis geen CS :P
Nee, niet ombouwen. Maken.

• M@NIC
Op donderdag 24 januari 2002 11:33 schreef KillerAce_NL het volgende:

[..]

Nee, niet ombouwen. Maken.
Nou als ze die willen maken dan doen ze dat toch lekker :?
Maakt het toch niet uit of wij hem nu wel of niet helpen aan zijn splayer trainer :?

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-01 15:43
Duidelijke fist post dit :D

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Op donderdag 24 januari 2002 11:35 schreef Manic het volgende:

[..]

Nou als ze die willen maken dan doen ze dat toch lekker :?
Maakt het toch niet uit of wij hem nu wel of niet helpen aan zijn splayer trainer :?
Je snapt het niet. Single player is vrij makkelijk. hij wil stapje hoger, dan wordt het makkelijker om mplayer te bouwen.
Stel nou dat ie hier uitleg krijgt om op machineniveau aan te passen, dan kan dat gebruikt worden als begin voor mplayer cheats.

• M@NIC
Ik heb hem niet gehoord over mplayer cheats :?
Wat topicstarter volgens mij wil is een Trainer die hij onder XP kan gebruiken, omdat hij niet zolang over een spel wil doen. (Dat lijkt me singleplayer)

Aargh, ik snap er niks meer van, lekker onduidelijk hier allemaal :(

• jopiek

jopiek

Tja... 'ns ff denken.

Topicstarter
Op donderdag 24 januari 2002 11:43 schreef Manic het volgende:
Ik heb hem niet gehoord over mplayer cheats :?
Wat topicstarter volgens mij wil is een Trainer die hij onder XP kan gebruiken, omdat hij niet zolang over een spel wil doen. (Dat lijkt me singleplayer)

Aargh, ik snap er niks meer van, lekker onduidelijk hier allemaal :(
Dat lijkt me niet, ik signaleerde dit probleem niet alleen met Battle Realms maar als algemeen XP probleem... Ik speel idd haast nooit multi-player...

Maar iig denk ik dat mensen die zo nodig multi-player trainers willen bouwen dat toch wel lukt, onafhankelijk van op we het hier nu bediscussieren of niet.
Ik neem aan dat een trainer weet in welk geheugenadres een bepaalde waarde wordt bijgehouden en dan deze wijzigd als op de sneltoets gedrukt wordt?!

Cogito Ergo Credo

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Ik denk ook dat we niet te moeilijk moeten doen over al die Multi-Player cheat builders. Dit zijn meestal mensen die toch al wat langer programmeren en die hebben echt geen uitleg meer nodig hoe dat nu allemaal in elkaar zit.

De topic starter wil gewoon weten hoe hij zijn Trainers weer aan de gang kan krijgen in XP is toch niet zo heel moeilijk??? Ik zou nu niet echt een oplossing weten maar er zullen best mensen zijn die slimmer zijn dan ik :9

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Pagina: 1