Gisteren mijn Epox 8KHA+ opgeschroefd naar een FSB van 149... Mijn brakke RAID controller vond dat ZO leuk, dat hij de RAID0 array van 80Gb voor me heeft verklooid 
(nee "opnieuw aanmaken en data terug" werkt dus ook al niet op dit ding
)
En dat "pas" bij een FSB van 149, oftewel een PCI-clock van 37.25MHz...
Maar nu mijn vraag: Kan ik nu verder OC'en wel vergeten (tenzij ik ga unlocken), of kent de Epox 8KHA+ een mogelijkheid om FSB verder op te schroeven met toch een lagere PCI-bus snelheid? Ik zou eigenlijk een divider van 4,5 of 5 op de FSB/PCI willen in plaats van de divider van 4....
Ik heb het idee dat mijn systeempje best "zin" heeft in een FSB van 160 ofzow, maar ja dankzij mijn fijne CMD-649U RAID controller moet ik zien mijn PCI-clock onder de 37MHz te houden....
Iemand?
(nee "opnieuw aanmaken en data terug" werkt dus ook al niet op dit ding
En dat "pas" bij een FSB van 149, oftewel een PCI-clock van 37.25MHz...
Maar nu mijn vraag: Kan ik nu verder OC'en wel vergeten (tenzij ik ga unlocken), of kent de Epox 8KHA+ een mogelijkheid om FSB verder op te schroeven met toch een lagere PCI-bus snelheid? Ik zou eigenlijk een divider van 4,5 of 5 op de FSB/PCI willen in plaats van de divider van 4....
Ik heb het idee dat mijn systeempje best "zin" heeft in een FSB van 160 ofzow, maar ja dankzij mijn fijne CMD-649U RAID controller moet ik zien mijn PCI-clock onder de 37MHz te houden....
Iemand?