Toon posts:

[Delphi]Is er mogelijkheid tot aanroepen visual?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is er de mogelijkheid om een soort visual aan te roepen, zoals bij Winamp links boven aan. Deze regaeert op de muziek. Ik bedoel niet de visual die je in een ander venster kunt aanroepen.

Weet iemand in welke richting ik het moet zoeken?:z

Het is de bedoeling dat de visual altijd zichtbaar is maar alleen begint als er een liedje af gespeeld wordt.

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:59

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Je bedoelt een equalizer o.i.d.? Dat zal je toch echt zelf moeten maken.. misschien dat er ergens componenten voor zijn ofzo.. maar die moet je dan zelf ff zoeken

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02 00:06

dusty

Celebrate Life!

Op donderdag 24 januari 2002 09:03 schreef yellowwebber het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat de visual altijd zichtbaar is maar alleen begint als er een liedje af gespeeld wordt.
Dus het is altijd zichtbaar maar beweegt alleen als er geluid is (?)
>:)

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Verwijderd

Topicstarter
Ken je winamp?

Kijk daar linksboven.
Daat staat een venstertje van 4 bij 2 en die begint te spelen als een track wordt afgespeeld.

• EWS99
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:05
zo'n component bestaat wel, zoek eens naar een vu-meter.
Kweet alleen niet of dat zo met verschillende frequenties tegelijk ook goed werkt

Hier had uw advertentie kunnen staan!

Verwijderd

Topicstarter
waar staat vu- voor misschien dat ik het dan wel zelf kan maken of gerichter kan zoeken.

• EWS99
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:05
kweet zo niet waar Vu voor staat, maar een vumeter is algemeen bekent uit de hifi wereld. Die bewegende wijzertjes, of ledjes, da's een vumeter
ik zou zeggen, probeer http://www.google.com/search?q=vumeter+delphi&hl=nl&lr= eens?

Hier had uw advertentie kunnen staan!

Pagina: 1