startech kvm switch

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

• sheinemans
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-07 15:04
Heeft iemand ervaring met deze switch. Ik heb nu al verschillende switches gehad maar allemaal bagger. PC's die niet opstarten vanwege keyboard errors of muizen die na het switchen niet meer werken. Nu ik een TFT scherm heb en een optische muis is het nog erger geworden. Daarom zoek ik nu een nieuwe switch maar ik wil niet de verkeerde kopen want ze zijn wel duur. Deze had ik op het oog

2 Port PS/2 StarView KVM Switch Kit with Cables

http://www.startech.com/ststore/searchframe.asp?product_desc=sv211k&stype=AND

www.heinemanss.nl

• EHofman
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-01 20:59
Jep, k heb er 1 met 4 poorten. Werkt echt goed, geen "dubbel" beeld zoals bij de handmatige switches. Is ook via het tb te bedienen. Als je een pc opstart zonder dat die "gekozen" is op de switch dan geeft die ggen foutmeldingen, ook de muis werkt gewoon. Werkt met elk OS. :9~

• sheinemans
Heb je losse kabels gebruikt of die erbij geleverd worden.

www.heinemanss.nl

• EHofman
K heb losse kabels gebruikt, omdat er bij mij geen kabels bij zaten en ik zelf genoeg kabels heb. Maar dat maakt niets uit, want het zijn 1 op 1 kabels, dus er zijn geen speciale kabels voor nodig.

Maar let op.....

De PS/2 kabels zijn Male <-> Male
De VGA kabels zijn Male <-> Female (= dus een VGA verleng kabel)

Een monitor, tb en muis kun je zo aansluiten.

:)

• EHofman
Sorry, k heb me vergist. |:( Dit zijn alles-in-1-kabels. Ik heb er 1 met allemaal losse aansluitingen voor VGA, tb en muis. De werking is verder hetzelfde alleen heb ik meer kabels. :z

Check it out...Deze heb ik dus.....

http://www.startech.com/ststore/itemdetail.cfm?product_id=SV401

Deze is er ook met 2 poorten.....

http://www.startech.com/ststore/itemdetail.cfm?product_id=SV201

:9

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-08 09:13
Ik heb die switch ook, en bevalt op zich goed.. Geen gezeur met muizen/keyboards enzo die niet werken..

Ik moet wel zeggen dat ik nu wel wat schaduwen op m'n beeld zie, maar ik weet niet zeker of dat aan de switch ligt.. (hangt een 17" monitor uit 1992 op, dus die mag na 10 jaar ook wel wat waziger worden!)

• sheinemans
Die schaduw had ik bij mijn monitor ook maar nu met een tft scherm zijn ze weg. Dat hoeft dus niet aan de switch te liggen

www.heinemanss.nl

• EHofman
Als je dubbel beeld krijgt dan KAN dat ook aan de kabels liggen, zijn het wel afgeschermde kabels :? (van die dikke stugge kabels) ,want je hebt ook van die goedkope dunne monitor kabels en die geven altijd dubbel beeld. :Y)

• sheinemans
Nou ik heb een startech switch gekocht k*t zooi, dat stom ding is zwaar bagger. Het eerste wat mijn computer zegt keyboard error. Betaal ik 135 euro voor een switch met bijbehorende kabels is alles nog shit. Veel uren zitten kloten en nou kan ik nog terug naar de winkel om mijn geld terug te halen.

Tip startech weigeren

www.heinemanss.nl

• EHofman
Dan heb je toch iets fout gedaan, tb en muis misschien omgedraait...? :? Ik heb er helemaal GEEN problemen mee, maar ik heb er een met apparte aansluitingen voor monitor, tb en muis. Misschien en kabeltje kapot |:( Probeer er anders een met allemaal losse kabels. Zie link erdere post...

• gridfox
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-09-2023
Bij een klant aangesloten. Drie PC's (2xNT,1xLinux) met bijbehorende kabels. Direct werken, geen problemen.

Een minpuntje vond ik dat deze kabel zich niet aan de switch vast lieten zetten (schroefje te kort). Ach, Ducktape is your friend :z

Hey, it compiles . . . . Ship it !

• Rhy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-12-2024

Rhy

Once a nerd; always a geek

In navolging van mijn eerdere topic (http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/222961/1?limit=25)

nog meer mensen met startech ervaringen?
Van sheinemans ervaringen werd ik niet erg blij.

http://www.startech.com/ststore/itemdetail.cfm?product_id=SV411K

Ik wil mijzelf de 4 poorts variant gaan aanschaffen bij Comptech voor 246 euro inclusief kabels.

Maar wil dan wel 1024x768x100Hz op mijn 19" Visionmaster Pro 450 kunnen draaien met OS'n varierend van Windows 98, 2000, XP en Linux Redhat 7.2. Systemen zijn desktop PC systemen, pocketPC, en laptops.

• Rhy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-12-2024

Rhy

Once a nerd; always a geek

Werkelijk perfect!!!
Heb er samen met kameraden 3 besteld (van bovenstaande type) ... werkelijk geen problemen whatsoever, superstrak beeld zonder ghosting of andere effecten.
Een aanrader dus!

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:41

LopeZ

Too much is never enough

Oke oud topic en je heb je eigen probleem opgelost :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.