[GBA] Flash Linker kopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 136 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• ThePriest
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01-2024

ThePriest

the one, the only

Topicstarter
Howdy,
Vandaag m'n Flash Linker voor Gameboy Advance gekregen (3 dagen geleden geshipt vanuit Hong Kong), geweldig apparaat! Met die 256mb flash card, kunnen zo'n 6 games op. Als ik naar de prijzen kijk op Futuremax.nl zie ik dat daar leuke winstmarges opzitten. Iemand een idee hoe je daar geld uit kunt slaan? :9~

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
:? Wat bedoel je nu eigenlijk :?

Verwijderd

Hoe duur was dat ding , heb je pics??

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01 00:24
Op donderdag 24 januari 2002 05:41 schreef ThePriest het volgende:
Howdy,
Vandaag m'n Flash Linker voor Gameboy Advance gekregen (3 dagen geleden geshipt vanuit Hong Kong), geweldig apparaat! Met die 256mb flash card, kunnen zo'n 6 games op. Als ik naar de prijzen kijk op Futuremax.nl zie ik dat daar leuke winstmarges opzitten. Iemand een idee hoe je daar geld uit kunt slaan? :9~
Nou je laat gewoon een stuk of wat van die dingen overvliegen en die verkoop je dan weer met winst.
sim-pel

• Pewwy
Op donderdag 24 januari 2002 05:41 schreef ThePriest het volgende:
Howdy,
Vandaag m'n Flash Linker voor Gameboy Advance gekregen (3 dagen geleden geshipt vanuit Hong Kong), geweldig apparaat! Met die 256mb flash card, kunnen zo'n 6 games op.
Waar heb je hem vandaan :?
Weet iemand waar ik ze makkelijk (en goedkoop) vandaan kan halen, heb er namelijk 2 nodig :)

• Arson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01 14:21
En hoeveel is goedkoop dan?

In the beginning there was nothing,and even that exploded!

• Pewwy
Op donderdag 24 januari 2002 11:39 schreef _.-SuperstaR-._ het volgende:
En hoeveel is goedkoop dan?
Eehm, weet ik veel. Er is hier vast iemand die weet wat goedkoop is. Hier: http://202.60.224.104/store.asp is hij in ieder geval niet duur

• RvE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-01 13:40

RvE

Is idd de goedkoopste :) Maar het verzenden wil niet altijd even goed gaan. Ik heb zelf 3 x een bestelling gedaan bij cd64, en alle 3, binnen 4 dagen zonder problemen ontvangen. Mijn zwager wacht nu al 2 weken, op 2 flashers, en heeft gister een brief ontvangen van de KLM, dat ze zijn pakje hebben opengemaakt. En of hij de btw ( zijn dat de invoerrechten ??) nog even wilde betalen :(

Everywhere you go you always take the weather with you

• Pewwy
Op donderdag 24 januari 2002 11:50 schreef RvE het volgende:
Is idd de goedkoopste :) Maar het verzenden wil niet altijd even goed gaan. Ik heb zelf 3 x een bestelling gedaan bij cd64, en alle 3, binnen 4 dagen zonder problemen ontvangen. Mijn zwager wacht nu al 2 weken, op 2 flashers, en heeft gister een brief ontvangen van de KLM, dat ze zijn pakje hebben opengemaakt. En of hij de btw ( zijn dat de invoerrechten ??) nog even wilde betalen :(
Kun je ons hiervan op de hoogte houden? Ben wel benieuwd hoeveel die dingen kosten na invoerrechten + BTW...

• RvE

RvE

Op donderdag 24 januari 2002 12:19 schreef Just_Johnny het volgende:
[..]

Kun je ons hiervan op de hoogte houden? Ben wel benieuwd hoeveel die dingen kosten na invoerrechten + BTW...
Hehe ja dat kan ik zeker:)

Mijn zwager heeft zojuist de PTT aan de deur gehad. En moest nog 23,65 euro BTW betalen. En daarboven op kwam nog eens 12 euro administratie + inklaring kosten. Het ging overigens om een order van $106. Damn KLM |:(

• BlackMage
Op donderdag 24 januari 2002 15:10 schreef RvE het volgende:

[..]

Hehe ja dat kan ik zeker:)

Mijn zwager heeft zojuist de PTT aan de deur gehad. En moest nog 23,65 euro BTW betalen. En daarboven op kwam nog eens 12 euro administratie + inklaring kosten. Het ging overigens om een order van $106. Damn KLM |:(
Dat doet tog meestal de duane?
Of is KLM de duane van nederland :?

• Pewwy
Op donderdag 24 januari 2002 16:02 schreef BlackMage het volgende:

[..]

Dat doet tog meestal de duane?
Of is KLM de duane van nederland :?
Is dus inderdaad de BTW, dan lijkt het me niet zo erg. Je weet dat dat kan gebeuren. Al met al ben je nog minder kwijt dan wanneer je die spullen hier koopt lijkt me.

Edit: Quote ff de verkeerde |:( Typen gaat me slecht af vandaag :)

• ThePriest

ThePriest

the one, the only

Topicstarter
Ja, dat bedoel ik. Wat is "men" bereid voor zoiets te betalen? Ik bedoel, op futuremax.nl staat de 128mb versie die kost 250 euro! Da's asociaal man. Ik heb de 256mb versie gekocht via internet, niet 't goedkoopst (200 dollar), had trouwens geen douane of importkosten ofzo, wel 25 dollar shipping.
Misschien iets voor een gezamenlijke inkoop ofzo. Of een shopje beginnen... :)
[img][url="http://www.futuremax.nl/gbaimg/gba-link-en-128m.jpg"]http://www.futuremax.nl/gbaimg/gba-link-en-128m.jpg[/url][/img]

Verwijderd

Ik heb ook een 256 Mbit FA Linker maar ik vind het wel redelijk zuigen dat je maar 4 save games hebt. Zo heb je niet zoveel aan die 6 spellen... :(

• ThePriest

ThePriest

the one, the only

Topicstarter
ik vind dat meestal wel zat eigenlijk, en ach.. de spelletjes zijn in elk geval geen 80 a 120 gulden per stuk... :) weet iemand hier trouwens via welke group/website die gba-roms worden genummerd? (de releases)

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-01 22:35
Heb ook een 256mb, en heel tevreden! scheelt me echt zó veel geld.. dat je maar 4 games kan saven, ach heb er toch meestal maar max. 4 opstaan (anders gaat ook te snel vervelen)

Heb 'm dus ook van cd64.com (url van shop stond hier ergens boven), en je hebt GEEN invoerkosten.. degene die wel invoerkosten hebben moeten betalen hebben het gewoon dom aangepakt.. Je moet ten eerste via airmail laten versturen.. die andere wordt streng gecontroleerd.. Vervolgens mail je ze ff na de bestelling of ze er 'toy sample' oid opzetten, met een waarde van maximaal $15 (onder de $15 controleren ze niet)

Ik had 'm na een kleine week in huis, zonder problemen en invoerrechten.. ding was $160 + $20 verzendkosten ofzo.. dus bijelkaar $180.. komt neer op een dikke 400 gulden.. (had zelfs nog iets korting maar dat terzijde)..

Scheelt nogal als je ziet dat je voor zon ding op Nederlandse sites al gauw 600 gulden betaald.. :)

Dus zeker een aanrader (via cd64.com in iedergeval dan).

Veel succes!

• .GoO
Op donderdag 24 januari 2002 19:17 schreef ThePriest het volgende:
ik vind dat meestal wel zat eigenlijk, en ach.. de spelletjes zijn in elk geval geen 80 a 120 gulden per stuk... :) weet iemand hier trouwens via welke group/website die gba-roms worden genummerd? (de releases)
Wat bedoel je precies??

http://www.pocketheaven.com is wel een aardige release site iedergeval.. (nee er staat niks illegaals op, soort isonews voor GB(A))

• .GoO
Oh trouwens nog ff antwoorden op de vraag van de topicstarter ook.. Hoe je er geld mee kan verdienen.... Nou met games sowieso niet, want die cardridges zijn veeeel te duur daarvoor.. Enige manier zou dus zijn die dingen importeren voor een dikke 400 piek, en dan gewoon voor 500 (kan makkelijk) verkopen ofzo.. Maar blijft een risico aanzitten natuurlijk..

• ThePriest

ThePriest

the one, the only

Topicstarter
Op donderdag 24 januari 2002 19:21 schreef devv05 het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies??

http://www.pocketheaven.com is wel een aardige release site iedergeval.. (nee er staat niks illegaals op, soort isonews voor GB(A))
Yes, zoiets bedoelde ik. Dus die nummers "278 - Asterix & Obelix PAF! Them All!" bijvoorbeeld, 278 wordt dat ergens "geregeld"? Maar die pocketheaven is nuttig. Thanks.

• BlackMage
Op donderdag 24 januari 2002 19:58 schreef ThePriest het volgende:

[..]

Yes, zoiets bedoelde ik. Dus die nummers "278 - Asterix & Obelix PAF! Them All!" bijvoorbeeld, 278 wordt dat ergens "geregeld"? Maar die pocketheaven is nuttig. Thanks.
Ik denk dat die rom uitgevers (Eurasia, m7, enz) dat onderling regelen. Want je hebt ook geen dubbele releases ofzo.

• .GoO
Op donderdag 24 januari 2002 20:02 schreef BlackMage het volgende:

[..]

Ik denk dat die rom uitgevers (Eurasia, m7, enz) dat onderling regelen. Want je hebt ook geen dubbele releases ofzo.
Zoiets zal het wel zijn ja..

• .GoO
Op donderdag 24 januari 2002 19:58 schreef ThePriest het volgende:

[..]

Kende je deze ook al?? komt op hetzelfde neer:

http://advanced.subport.org/index.php

• BlackMage
Op donderdag 24 januari 2002 20:04 schreef devv05 het volgende:

[..]

Kende je deze ook al?? komt op hetzelfde neer:

http://advanced.subport.org/index.php
Ik zou maar rustig aan doen met die sites posten want volgens mij vinden de modjes dat niet zo leuk.

• .GoO
Op donderdag 24 januari 2002 20:08 schreef BlackMage het volgende:

[..]

Ik zou maar rustig aan doen met die sites posten want volgens mij vinden de modjes dat niet zo leuk.
Zeur niet, is niks met die sites..

• ThePriest

ThePriest

the one, the only

Topicstarter
Op donderdag 24 januari 2002 20:23 schreef devv05 het volgende:

[..]

Zeur niet, is niks met die sites..
Inderdaad, isonews.com is ook okay.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:37

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Iemand die mij uit wil leggen wat het ding doet en waarom het legaal is?

• toraq
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

toraq

Shoving is the answer

Op donderdag 24 januari 2002 21:01 schreef IceStorm het volgende:
Met een flashlinker kan je gegevens uploaden naar een flashable cartridge, op deze wijze kan je gratis spellen en techdemo's die op internet aangeboden worden door amateurs die zelf spellen ontwikkelen op je GBA spelen.
Sommige boefjes misbruiken ze echter ook om spellen die ze in de winkel horen te kopen op hun cartridge te zetten, maar dat zal hier vast niet het geval zijn :P

I am a shover robot, do not trust the pusher robot, I will protect you from the terrible secrets of space!

• .GoO
Op donderdag 24 januari 2002 21:01 schreef IceStorm het volgende:
Je kan dingen vanaf PC naar GBA cardridge schrijven.. Het ding opzich is legaal, maar het KAN voor illegale doeleinden gebruikt worden.. Maarja, dat kan een cd-writer ook, komt eigenlijk op hetzelfde neer..

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:59

WoutF

Hoofdredacteur
Op donderdag 24 januari 2002 21:33 schreef devv05 het volgende:

[..]

Je kan dingen vanaf PC naar GBA cardridge schrijven.. Het ding opzich is legaal, maar het KAN voor illegale doeleinden gebruikt worden.. Maarja, dat kan een cd-writer ook, komt eigenlijk op hetzelfde neer..
Dat is natuurlijk bullshit, de GBA linker zal in 9 van de 10 gevallen gebruikt worden om een echte volledige game te kopieren. PC Games worden ook ranzig veel gekopieerd maar en zijn ook genoeg mensen die zelf muziek CD's samenstellen of setups van dingen (patches, ICQ, mirc, gamespy, configs) backuppen op CD

• Pewwy
Op donderdag 24 januari 2002 21:48 schreef woutf het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk bullshit, de GBA linker zal in 9 van de 10 gevallen gebruikt worden om een echte volledige game te kopieren. PC Games worden ook ranzig veel gekopieerd maar en zijn ook genoeg mensen die zelf muziek CD's samenstellen of setups van dingen (patches, ICQ, mirc, gamespy, configs) backuppen op CD
Sure, waarschijnlijk 1 op de 10, net als wat jij beweert bij de Flash Linker. Maar dat maakt de apparaten niet illegaal. Dat je er illegale dingen mee kan doen staat vast, net als bij de cd-writer, maar dat weet iedereen toch :?

• ThePriest

ThePriest

the one, the only

Topicstarter
Bakstenen zijn ook illegaal! Je kan er ruiten mee ingooien!!! OOOH!!

Maar even serieus: ik wil er dus echt (ook) wat mee gaan proberen om zelf in elkaar te flanzen. Zijn er hier mensen die wel 's wat gemaakt hebben voor de GBA? Die tutorials op devrs.com zijn allemaal best tricky namelijk... :( (tijd geleden dat ik assembly heb geprogd)

• RvE

RvE

Op donderdag 24 januari 2002 22:00 schreef ThePriest het volgende:
Bakstenen zijn ook illegaal! Je kan er ruiten mee ingooien!!! OOOH!!

Maar even serieus: ik wil er dus echt (ook) wat mee gaan proberen om zelf in elkaar te flanzen. Zijn er hier mensen die wel 's wat gemaakt hebben voor de GBA? Die tutorials op devrs.com zijn allemaal best tricky namelijk... :( (tijd geleden dat ik assembly heb geprogd)
Kijk hier eens voor wat GBA Development site's: http://216.167.73.47/~gbaemu/links.htm

suc6

• .GoO
Op donderdag 24 januari 2002 21:48 schreef woutf het volgende:

[..]

De Cd-writer wordt ook in 9 van de 10 gevallen gebruikt voor illegale dingen..

De flasher kan ook gebruikt worden om backups mee te maken Helemaal geen bullshit dus, komt precies op hetzelfde neer..

• ThePriest

ThePriest

the one, the only

Topicstarter
Op donderdag 24 januari 2002 22:12 schreef RvE het volgende:

[..]

Kijk hier eens voor wat GBA Development site's: http://216.167.73.47/~gbaemu/links.htm

suc6
Thanks, maar ik kom hier dus ECHT niet mee verder. Is er geen soort front-end om GBA-demo's enzo mee te maken. Is assembly de enige manier? Ik hoef echt niet meteen een Mario Advance 3 te maken in 2 dagen, maar gewoon heel basic een vierkantje tekenen, dat soort dingetjes. En dan dus in GBA-formaat. Iemand nog meer tips qua links ofzo?

• RvE

RvE

Op vrijdag 25 januari 2002 11:00 schreef ThePriest het volgende:

[..]

Thanks, maar ik kom hier dus ECHT niet mee verder. Is er geen soort front-end om GBA-demo's enzo mee te maken. Is assembly de enige manier? Ik hoef echt niet meteen een Mario Advance 3 te maken in 2 dagen, maar gewoon heel basic een vierkantje tekenen, dat soort dingetjes. En dan dus in GBA-formaat. Iemand nog meer tips qua links ofzo?
Dit dan: GBA Programming Newbie Guide en Newbies Guide to GBA Dev. Te vinden op:
http://www.gbanow.net/gba/docs.html

Wat ik er van begrijp is, dat je wel een beetje overweg moet kunnen met C and C++.

• ThePriest

ThePriest

the one, the only

Topicstarter
Op vrijdag 25 januari 2002 11:11 schreef RvE het volgende:

[..]

Dit dan: GBA Programming Newbie Guide en Newbies Guide to GBA Dev. Te vinden op:
http://www.gbanow.net/gba/docs.html

Wat ik er van begrijp is, dat je wel een beetje overweg moet kunnen met C and C++.
AAH! SUPER!! Dit is precies wat ik zocht! Thanks man!

• BlackMage
Die newbie guide to gba dev. is al een beetje oud (release 5)

hier is een link naar release 7

http://home.sol.no/tud/gba/NGGBA.zip

Ik weet niet wat er anders is maar nieuwere zijn altijd beter ;)

• AMD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:07

AMD

Life is short. Play more

Ik heb er al een van 128Mbit

Verwijderd

Op donderdag 24 januari 2002 20:02 schreef BlackMage het volgende:

[..]

nope..
die dingen worden genummerd door de makers van GBA Ren (kzal voor de zekerheid maar geen link posten). GBA Ren is gewoon een kleine util die dus de zip files met je roms (met .nfo, .gba, .diz) renamed naar 123 - Blaaat (U) (Eurasia).zip of net hoe je ze wilt hebben. De nummering is gedaan gewoon aan de hand van de hoeveelheid releases en wanneer ze gereleased zijn.
De release groepen zelf vinden die nummering meestal zuigen, omdat je dus ook corrupte dingen kunt krijgen, waardoor de release groep weer een slechtere naam krijgt.

En idd, PH is een goede site met de releases. D'r zijn er nog wel meer.. probeer voor de gein maar eens wat URLs uit met GBA en EMU erin.. ;)

• ThePriest

ThePriest

the one, the only

Topicstarter
Ondertussen weet ik al iets meer van die nummering. Die is NIET uniek. Ze lijken wel erg veel op elkaar, maar er zit soms 1 nummertje verschil in (niet dat 't meer uitmaakt als je ze alle 280 hebt, maar goed) 8-)... Zie bijvoorbeeld:

http://home.dal.net/gbaroms/releases.html

en

http://advanced.subport.org/index.php?i=2

en merk de minimale verschilletjes op...

Overigens nogmaals: dit is niet illegaal, op beide sites zijn geen illegale roms te vinden.

• ThePriest

ThePriest

the one, the only

Topicstarter
Op vrijdag 25 januari 2002 14:40 schreef AMD het volgende:
Ik heb er al een van 128Mbit
Huh? Wat? Een demo van 128Mbit zelf gemaakt? Wow! :)

• BlackMage
Hier is nog een site met allemaal FREEWARE roms zoals een slideshow maker (voor plaatjes) en een rom waarmee je texten kan lezen op je gba

http://www.megagames.com/gba/gba_utils.shtml

• .GoO
Ik heb een site waar je trailers van The Matrix en Ice Age in GBA formaat kunt vinden en op je GBA kunt zetten met een Flash Linker.. en dat ziet er echt super goed uit!! Kan alleen helaas geen linkje plaatsen omdat er ook enkele minder legale dingen tussen staan :)

• BlackMage
Op vrijdag 25 januari 2002 20:13 schreef devv05 het volgende:
Ik heb een site waar je trailers van The Matrix en Ice Age in GBA formaat kunt vinden en op je GBA kunt zetten met een Flash Linker.. en dat ziet er echt super goed uit!! Kan alleen helaas geen linkje plaatsen omdat er ook enkele minder legale dingen tussen staan :)
Dan download je tog gewoon die trailers en dan zet je ze op een andere server.

Verwijderd

Op vrijdag 25 januari 2002 15:49 schreef ThePriest het volgende:
Ondertussen weet ik al iets meer van die nummering. Die is NIET uniek. Ze lijken wel erg veel op elkaar, maar er zit soms 1 nummertje verschil in (niet dat 't meer uitmaakt als je ze alle 280 hebt, maar goed) 8-)... Zie bijvoorbeeld:

http://home.dal.net/gbaroms/releases.html

en

http://advanced.subport.org/index.php?i=2

en merk de minimale verschilletjes op...

Overigens nogmaals: dit is niet illegaal, op beide sites zijn geen illegale roms te vinden.
jup klopt.. komt omdat sommige releases geen echte releases zijn (neem bijvoorbeeld de EZ Talk en Xploder Advance releases, dit zijn gewoon cheat devices die als rom niet werken..) en deze worden dus niet meegeteld. De meeste mensen (die ik ken iig) gebruiken de telling van pocketheaven/gba ren. Omdat die het makkelijkst te updaten is.

• BlackMage
Op vrijdag 25 januari 2002 21:19 schreef The_Snake het volgende:

[..]

jup klopt.. komt omdat sommige releases geen echte releases zijn (neem bijvoorbeeld de EZ Talk en Xploder Advance releases, dit zijn gewoon cheat devices die als rom niet werken..) en deze worden dus niet meegeteld. De meeste mensen (die ik ken iig) gebruiken de telling van pocketheaven/gba ren. Omdat die het makkelijkst te updaten is.
Dat EZ Talk is geen cheating device. Het is echt een (vaag) spel. Je lacht je echt rot daarom *D

• .GoO
Op vrijdag 25 januari 2002 20:55 schreef BlackMage het volgende:

[..]

Dan download je tog gewoon die trailers en dan zet je ze op een andere server.
Als jij space daarvoor hebt..

• BlackMage
Op zaterdag 26 januari 2002 12:02 schreef devv05 het volgende:

[..]

Als jij space daarvoor hebt..
Zo groot zijn die dingen tog niet????
Bij fortunecity of geocities krijg je 20mb dat is tog wel genoeg?

• BlackMage
Stel: ik koop zoon 128 flasher bij cd64 en hij doet het niet. Wat moet er dan gebeuren???? Of zijn die dingen allemaal getest (en dan nog)

• ThePriest

ThePriest

the one, the only

Topicstarter
Op zondag 27 januari 2002 00:42 schreef BlackMage het volgende:
Stel: ik koop zoon 128 flasher bij cd64 en hij doet het niet. Wat moet er dan gebeuren???? Of zijn die dingen allemaal getest (en dan nog)
Tja, da's lastig. Ik heb 'm (256mb versie, heerlijk, 6 spellen tegelijk, en ik begreep ook iets dat er wat was verbeterd dat je soms geen patch nodig hebt ofzo, iemand info hierover?) bij Lik-Sang besteld. Erg prettige service en snelle antwoorden op mailtjes. Misschien is cd64 ook prima (en is ietsje goedkoper geloof ik), maar je kunt zoiets als 't niet werkt vast wel terugsturen ofzo (al kost je dat wel klauwen geld), da's 't risico. :7

• BlackMage
Op zondag 27 januari 2002 12:22 schreef ThePriest het volgende:

[..]

Tja, da's lastig. Ik heb 'm (256mb versie, heerlijk, 6 spellen tegelijk, en ik begreep ook iets dat er wat was verbeterd dat je soms geen patch nodig hebt ofzo, iemand info hierover?) bij Lik-Sang besteld. Erg prettige service en snelle antwoorden op mailtjes. Misschien is cd64 ook prima (en is ietsje goedkoper geloof ik), maar je kunt zoiets als 't niet werkt vast wel terugsturen ofzo (al kost je dat wel klauwen geld), da's 't risico. :7
Die kaart van jou ondersteunt EEPROM saves. Die oude niet daarom moest je altijd een patch installeeren voordat je kon saven.

Ene 1 vraagje: Hoe lang duurt het als je zoon ding laat overvliegen via airmail?

• ThePriest

ThePriest

the one, the only

Topicstarter
Via UPS (=airmail?) verzonden was 't bij mij in 3 dagen (na verzending, het duurde 1 dag voordat credit card was geverifieerd, dus eigenlijk 4 dagen).
Enige wat ik nog nodig had was de laatste versie van de software (visoly.com), maar behalve dat heb ik nog geen probleem gehad...

• .GoO
Op zaterdag 26 januari 2002 12:50 schreef BlackMage het volgende:

[..]

Zo groot zijn die dingen tog niet????
Bij fortunecity of geocities krijg je 20mb dat is tog wel genoeg?
Ja maar vind dat altijd zo'n gedoe maar die gratis crap.. en traag ook.. als iemand het wilt kan die degene me wel contacten ofzo..

heb alleen mn ICQ weggehaald ivm met al die warezn00bz op GoT die gaan lopen smeken

• BlackMage
Op zondag 27 januari 2002 13:17 schreef ThePriest het volgende:
Via UPS (=airmail?) verzonden was 't bij mij in 3 dagen (na verzending, het duurde 1 dag voordat credit card was geverifieerd, dus eigenlijk 4 dagen).
Enige wat ik nog nodig had was de laatste versie van de software (visoly.com), maar behalve dat heb ik nog geen probleem gehad...
Volgens mij is UPS geen airmail want bij dat lijstje waar je kan kiezen waarmee je het laat verzenden staat ups en airmail en nog wat.
Met welke heb je het minste kans om invoerrechten te betalen? (en welke is het snelste)

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Kun je er ook gewone Gameboy (color) spellen opzetten, of moet het per se gba games zijn?

www.nintendocasemods.com

• ThePriest

ThePriest

the one, the only

Topicstarter
Nope, Gameboy (Color) spellen schijnen een ander voltage ofzoiets te hebben. Da kan dus nie met die Linker. Je kunt wel savegames saven of backuppen.

• Digital-DNA

Digital-DNA

Moet je dan batterijen in die linker stoppen oid?

www.nintendocasemods.com

• BlackMage
Op zondag 27 januari 2002 16:31 schreef Digital-DNA het volgende:
Kun je er ook gewone Gameboy (color) spellen opzetten, of moet het per se gba games zijn?
Dat kan wel!!
Je moet dan een gameboy emulator hebben voor de gba. is te vinden op www.gbaemu.com

• Digital-DNA

Digital-DNA

Je kunt zo'n bridge kopen $50, maar kun je voor dat zelfde geld niet net zo goed een apparte gb-linker kopen en daar de gb'ers op zetten?

www.nintendocasemods.com

• ThePriest

ThePriest

the one, the only

Topicstarter
Op zondag 27 januari 2002 16:59 schreef Digital-DNA het volgende:
Moet je dan batterijen in die linker stoppen oid?
Nee, de linker zelf is een kastje waar een cartridge (64, 128 of 256mb) ingaat die trouwens net zo groot is als de originele GBA-spelletjes, aan die linker gaat een kabel naar je printerpoort. Zo kun je via de linker software lezen en schrijven naar de cartridge. Die cartridge knal je gewoon in je GBA. Ik heb op de site van Visoly gelezen in de FAQ dat de cartridge zelf ook een voltage (ben niet zo'n natuurkundig wonder dus ik geloof alles) :) heeft ofzo wat afwijkt van GB(C) cartridges. Maar then again: ik hoef niet zo nodig GBC roms ofzo. :7

• BlackMage
Op zondag 27 januari 2002 17:50 schreef ThePriest het volgende:

[..]

Nee, de linker zelf is een kastje waar een cartridge (64, 128 of 256mb) ingaat die trouwens net zo groot is als de originele GBA-spelletjes, aan die linker gaat een kabel naar je printerpoort. Zo kun je via de linker software lezen en schrijven naar de cartridge. Die cartridge knal je gewoon in je GBA. Ik heb op de site van Visoly gelezen in de FAQ dat de cartridge zelf ook een voltage (ben niet zo'n natuurkundig wonder dus ik geloof alles) :) heeft ofzo wat afwijkt van GB(C) cartridges. Maar then again: ik hoef niet zo nodig GBC roms ofzo. :7
Ik denk dat het de meesten toch maar gaat om pokemon en zelda }:O

• .GoO
Je kunt geen gameboy (color) spellen op een GBA cardridge zetten, TENZIJ je een bridge hebt (kosten $30 ofzo dacht ik, te krijgen via cd64.com)

Ik heb ook besteld bij cd64.com dus en beviel erg goed.. Binnen een week binnen via AIRMAIL en binnen een paar uur antwoord op mn vragen.. Maar laat het NIET via EPS bezorgen!! Is ten eerste duurder, en dikke kans dat je dan importkosten moet betalen!! bij airmail is die kans veeeeeel kleiner (zeker als je toy sample/$15 erop zet)

• BlackMage
Op maandag 28 januari 2002 12:25 schreef devv05 het volgende:

Je kunt geen gameboy (color) spellen op een GBA cardridge zetten, TENZIJ je een bridge hebt (kosten $30 ofzo dacht ik, te krijgen via cd64.com)

Ik heb ook besteld bij cd64.com dus en beviel erg goed.. Binnen een week binnen via AIRMAIL en binnen een paar uur antwoord op mn vragen.. Maar laat het NIET via EPS bezorgen!! Is ten eerste duurder, en dikke kans dat je dan importkosten moet betalen!! bij airmail is die kans veeeeeel kleiner (zeker als je toy sample/$15 erop zet)
[miereneuk-mode]
Je kan ze er wel opzetten!!
Alleen kan je ze niet spelen >:)
[/miereneuk-mode]
Pagina: 1