Een beetje een UTFS topic, maar in OCM is er maar 1 topic over dit bord, en dat gaat over redstorm en dat noem ik nou niet echt DieHard
In PMG kon ik ook niet echt heel duidelijk iets vinden, dus daarom toch zelf maar wat geopend, en aangezien het me puur op de OC ervaringen gaat heb ik em heir gepost ipv in PMG.
Ik ga zeer binnenkort (als ik mn slaris binnen heb wat eigenlijk gister al had moeten zijn
) een nieuw mobo halen, en iets minder binnenkort moet daar dual TEC koeling op komen, dus ik zoek een bord dat goed op zn staart getrapt kan worden, lekker stabiel is en als het kan ook een flinke sloot opties
Kzit nu te twijfelen tussen de Epox 8KHA+, eventueel de Abit KR7A(duur en volgens [H]ard|OCP kwam ie niet boven de 150 MHz uit) en deze dus.
Volgens TGH is dit bord erg goed over te klokken, nu ben ik dus benieuwd of iemand ervaringen met dit plankje heeft...
Ik ga zeer binnenkort (als ik mn slaris binnen heb wat eigenlijk gister al had moeten zijn
Volgens TGH is dit bord erg goed over te klokken, nu ben ik dus benieuwd of iemand ervaringen met dit plankje heeft...
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0