Soltek SL-75DRV2 die hard OC ervaringen?

Pagina: 1
Acties:

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21-08 10:52

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
Een beetje een UTFS topic, maar in OCM is er maar 1 topic over dit bord, en dat gaat over redstorm en dat noem ik nou niet echt DieHard :) In PMG kon ik ook niet echt heel duidelijk iets vinden, dus daarom toch zelf maar wat geopend, en aangezien het me puur op de OC ervaringen gaat heb ik em heir gepost ipv in PMG.

Ik ga zeer binnenkort (als ik mn slaris binnen heb wat eigenlijk gister al had moeten zijn :P ) een nieuw mobo halen, en iets minder binnenkort moet daar dual TEC koeling op komen, dus ik zoek een bord dat goed op zn staart getrapt kan worden, lekker stabiel is en als het kan ook een flinke sloot opties :) Kzit nu te twijfelen tussen de Epox 8KHA+, eventueel de Abit KR7A(duur en volgens [H]ard|OCP kwam ie niet boven de 150 MHz uit) en deze dus.

Volgens TGH is dit bord erg goed over te klokken, nu ben ik dus benieuwd of iemand ervaringen met dit plankje heeft...

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0

Verwijderd

heey, goeie keus dit leek mij ook een zeeeeeer strak bordje maar ik zou ff w88 op de sl-75drv5 die heeft ook de nieuwe kt333 chipset. dus ik zou in ieder geval hier ff op w88. >:)

Verwijderd

Hallo ik heb een soltek sl-75drv4 voor jouw in de aanbieding
dit is een update van de drv2
nu met ata133 ondersteuning en een wat stabieler voltage
voor het o/c van het bord

ik heb dit bord in canada besteld om hem zo snel mogelijk binnen te krijgen.

kijk effe op vraag en aanbod voor meer info

en effe en reply op darknoah
als ie nog langer wacht is er de sl99drv100
met ata350 en kt600abb ondersteuning.
zo lust ik er nog wel een paar.:? wat is dat nou voor een
antwoord??

die kt333 duurt op zun minst nog een maand of 3 :(

Verwijderd

in canada??? je kan em hier binnen 3 dagen krijgen!! bij eynstein.nl en nog wa winkels kijk maar in de pricewatch.
en ik denk dat ie hier dan ook een stuk goedkoper is. :(

Verwijderd

yeah sure ik heb dit bord al 2 weken binnen
en de prijs is nog steeds 44 euro lager, jaja incl verzendkosten

dus what's your point

nu jij weer

Verwijderd

hmm daar zeg je me wat >:)

Verwijderd

Ik lees overal alleen maar positieve reviews over dit bord, dus 'kdenk dat je er wel gerust eentje kunt halen :)
Pagina: 1