Toon posts:

LANCity LCPET-3 modem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo!!

Heb vanmiddag van een school in Amsterdam bovenstaand modem gekregen, omdat de kabelverbinding in dat gebied van Amsterdam niet voldeed aan de snelheidseisen die je met Kennisnet behoort te halen zei die directeur.

Dus mocht ik dit modem hebben.

Is net nieuw, heb er alleen verder niks bij gekregen. Wel de voeding, maar geen software of wat dan ook.

Thuis hebben wij MXstream en kunnen ook geen kabelinternet krijgen.

Mijn vraag is als volgt:

Wat kan ik met dit modem doen (lees: tweaken etc.) of als ik er niks mee kan doen, welke groep mensen kan ik er (tegen betaling ;) ) een plezier mee doen??

• Mark_640
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08 19:25

Mark_640

In my memory

Is 't er zo een: ?

Afbeeldingslocatie: http://powerlink.adelphia.net/support/2way/images/modem2_lights.gif

Niet dat dat echt boeit, want je kunt waarschijnlijk niks mee doen... Je hebt Casema als kabelaar, en die gebruiken naar mijn weten geen Lancity... Als ze dat wel zouden doen, moet 't ding ook nog eens 'geprovisioned' zijn, anders doet ie niks...

Misschien verkopen??

Verwijderd

Topicstarter
Het is er inderdaad zo een ja.

Als ik er niks mee kan, want ik heb inderdaad casema zal ik hem gaan verkopen.

Heb je misschien een prijs wat ik ervoor zou kunnen vragen, want ik er de ballen geen verstand van van dat ding

• Mark_640
  • Laatst online: 13-08 19:25

Mark_640

In my memory

Geen flauw id... ff laten wegen bij de oud ijzer-boer, ik kan me nog heugen dat die krengen lomp zwaar waren... :P

• Ook
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Je kan er niks mee...sorry.. :'(

Wees consequent, maar niet altijd