Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Orgineel: Hier!
Compaq Presario 1246 800*600*32

Orgineel: Hier!
Nee, ik lees die verdraaide FAQ niet!
Nee, ik heb geen sociaal leven.
Nee, ik heb geen vriendin.
Nee, ik ben geen 1337 Tweaker.
System Specifications
Hmz, werkt weer niet. E-Mail anders maar ff als je het persé moet hebben. Je kan hem zelf btw ook maken, ik heb het met Microsoft Paint gemaakt, jaja.Op maandag 28 januari 2002 22:20 schreef Slarioux het volgende:
[..]

Of E-Mail eigenlijk liever niet
System Specifications
Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs
Ik zal je wel laten lullen (zie ondertitel)Op maandag 28 januari 2002 22:28 schreef Stuiterbal het volgende:
[..]
Hmz, werkt weer niet. E-Mail anders maar ff als je het persé moet hebben. Je kan hem zelf btw ook maken, ik heb het met Microsoft Paint gemaakt, jaja.
edit:
Of E-Mail eigenlijk liever niet
Gemaakt. Je kan wel zien hoe goed ik ben met fotosoep.Op maandag 28 januari 2002 22:43 schreef Neejoh het volgende:
[..]
In 5min gevonden, of in 5min gemaakt
Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs
LoL :-DOp maandag 28 januari 2002 22:45 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik zal je wel laten lullen (zie ondertitel). Ik had het nl. over het screenshotje van die kleurinstellingen
oké was leuk (
System Specifications
Jakkie dacht ik...Op maandag 28 januari 2002 22:01 schreef SpeedAddict het volgende:
mijn desktoppie ook maar eens een keer
[afbeelding]
origineel hier
Btw, wallpaper is de 1e die ik zelf gemaakt heb, dus niet te kritisch
(daarna las ik dat je het zelf gemaakt had)
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
als ik op hide icon klik komt hij meteen weer terug
iemand een oplossing ?
winXP? win2k? win9x?Op maandag 28 januari 2002 23:24 schreef Sonic- het volgende:
hoe krijg ik bij Coolmon me icon weg ??
iemand een oplossing ?
System Specifications
Of in de FAQOp dinsdag 29 januari 2002 00:17 schreef Stuiterbal het volgende:
Hmmm, misschien moeten we dat ook maar in de 1e post van Deel 21 zetten, dat HTML niet werkt.

Anoniem: 26442
En weer zonder w. Ik vind dat mijn flame ook standaard in de intro dient opgenomen te worden.Op donderdag 24 januari 2002 00:25 schreef Stuiterbal het volgende:
En hoe ziet jou desktop eruit? Deel 21.
Looooooosers!
Er is al een keer flame geweest ergens in het draadjuh hoorOp dinsdag 29 januari 2002 00:21 schreef www.hadecom.nl het volgende:
[..]
En weer zonder w. Ik vind dat mijn flame ook standaard in de intro dient opgenomen te worden.
Looooooosers!

Anoniem: 43030
Je bedoeld 22Op dinsdag 29 januari 2002 00:17 schreef Stuiterbal het volgende:
Hmmm, misschien moeten we dat ook maar in de 1e post van Deel 21 zetten, dat HTML niet werkt.

System Specifications
Anoniem: 46031
niet echt mooi .. maar wel heel kewlOp maandag 28 januari 2002 22:01 schreef SpeedAddict het volgende:
[afbeelding]
origineel hier
Heb nu de vlakken transparant door een achtergrond in html te gebruiken.

De orginele wallpaper (dus zonder foto's van me vriendin, sorry
Arrived anxious, left bored
Anoniem: 43390
Jij gebruikt een wallpaper van de vorige TE. Ik heb die op de link staat gemaakt, da's een geretoucheerde (zonder reclame) van de goudbruine van 16-02. Dus het gaat alleen om je wallpaper. Enne,waar lees je dat die van mij het niet doet?Op zondag 27 januari 2002 16:48 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Wat is er oud aan de mijne en waarom doet de jouwe het niet?
welk script gebruik je om de laatse tech berichten te gebruiken? ik bedoel het .js bestandOp dinsdag 29 januari 2002 10:31 schreef PuCK het volgende:
Dan hier effe een update van mij, ik wacht nog effe af met de active desktop functies van rb338 tot versie 1.0 uit is.
Heb nu de vlakken transparant door een achtergrond in html te gebruiken.
plaatje
De orginele wallpaper (dus zonder foto's van me vriendin, sorry) is hier te vinden.
maar het gaat nog steeds over een wallpaper van 3 maanden oud. Ben ik soms de enige die op het idee kwam die goudbruine van nu te soepen, hem te posten in dit topic(ja echt, ga maar zoeken, en hier de link: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1011464168Op maandag 28 januari 2002 06:46 schreef FreeH2o het volgende:
[..]
YAY, dat was mijn idee
't is overigens gesoept vanuit een wallpaper met dat 4puntig ding erop waar veel reclame naast stond
) om ook nog eens een maand de enige te zijn die 'm gebruikt?!
Aanschouw: [topic=393042/1/25]Op dinsdag 29 januari 2002 11:21 schreef Adonias het volgende:
[..]
welk script gebruik je om de laatse tech berichten te gebruiken? ik bedoel het .js bestand
Al is de update wel errrug traag
die gebruik ik idd al, zeer goed bezig daarOp dinsdag 29 januari 2002 11:27 schreef PuCK het volgende:
[..]
Aanschouw: [topic=393042/1/25]
Al is de update wel errrug traag
Op maandag 28 januari 2002 23:24 schreef Sonic- het volgende:
iemand een oplossing ?
----------------------------------------------------------
Windows XPOp maandag 28 januari 2002 23:47 schreef Neejoh het volgende:
[..]
winXP? win2k? win9x?
sim-pel
....zo effe uit me hoofd dan he
Anoniem: 27674
eh, wat wil je hiermee zeggen?Op dinsdag 29 januari 2002 11:27 schreef henkie_fraser het volgende:
[..]
maar het gaat nog steeds over een wallpaper van 3 maanden oud. Ben ik soms de enige die op het idee kwam die goudbruine van nu te soepen, hem te posten in dit topic(ja echt, ga maar zoeken, en hier de link: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1011464168
) om ook nog eens een maand de enige te zijn die 'm gebruikt?!
ik vind die gouwe ook wel cewl, maar blauw vind ik lekkerder voor mijn ogen
Op dinsdag 29 januari 2002 12:21 schreef Sonic- het volgende:
Op maandag 28 januari 2002 23:24 schreef Sonic- het volgende:
iemand een oplossing ?
[..]
Windows XP
Yep, that's the way..Op dinsdag 29 januari 2002 12:27 schreef PuCK het volgende:
Properties van startbalk, costomize, always hide this icon
sim-pel
....zo effe uit me hoofd dan he
r.muisknop op de startbalk -> eigenschappen -> aanpassen -> dan bij het icoontje "altijd verbergen" aanklikken en klaar

[edit!]
heb de sutton style icons
ga ze nu uploaden voor anderen...
voor de sutton style final:
[afbeelding]
KLIK HIER!
voor de gen_bubbles (beetje zelfde stijl, iets anders)
[afbeelding]
KLIK HIER
voor die koele netwerk - mijn computer - word - excel en die rotzooi buttons
[afbeelding]
KLIK HIER
Ja waarschijnlijk doen ze het bij jou wel, maar ik krijg alleen maar ZIPfiles van 260 a 264 kb binnen en die doen het dus niet. Waar heb je ze vandaan gehaald, want dan lukt het daar misschien wel?
Anoniem: 47034
Ooit gehoord van Alt + Print Screen ?Op donderdag 24 januari 2002 01:22 schreef Stuiterbal het volgende:
Jammer dat ik geen Digitale Camera heb, anders had ik ook wat foto's van m'n bak kunnen maken...
Is wel zo bevordelijk voor de conditie van de pixeltjes...
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
*rare geluiden makend*Op dinsdag 29 januari 2002 13:35 schreef Piet_S het volgende:
Mijn desktop na de maandelijkse format c:
Klikken voor ware grootte.
Orgineel
COLIN, COLIN, COLIN McRAE!!!!!!! YEEHAAWW!!!!
jah, klopt... ik schreeuwde
Verschil is minimaal.Op dinsdag 29 januari 2002 13:22 schreef Klont_Oostwoud het volgende:
[..]
Ooit gehoord van Alt + Print Screen ?
Is wel zo bevordelijk voor de conditie van de pixeltjes...
System Specifications
*zucht*Op dinsdag 29 januari 2002 15:39 schreef roys het volgende:
Had al een keer 1'tje gepost maar nu is ie beter!!
[afbeelding]
Orgineel & Thumbnails? Post dan gewoon NIET !
System Specifications
* Neejoh zucht mee *Op dinsdag 29 januari 2002 16:22 schreef Stuiterbal het volgende:
[..]
*zucht*
Origineel staat in m'n Active Desktop draadjeOp dinsdag 29 januari 2002 16:22 schreef Stuiterbal het volgende:
[..]
*zucht*
OMGOp dinsdag 29 januari 2002 18:02 schreef Guido.Huis het volgende:
[..]
nee, maar wel leuk

Ik bedoel dat je het origineel erbij moet zetten
Anoniem: 27024
Zo beter? Ik neem aan dat ie weg is gehaald omdat ie te groot was?
Edit:
Nu staat er het echte origineel...
Anoniem: 15976
edit1: Whoeps foutjeOp dinsdag 29 januari 2002 18:42 schreef mix het volgende:
Origineel
[afbeelding]
Zo beter? Ik neem aan dat ie weg is gehaald omdat ie te groot was?
Edit2: Toch geen foutje, ORGINEEL erbij ( =wallpaper zonder icons ), anders gaan ze blaten
Oh oh ... working on it...Op dinsdag 29 januari 2002 18:46 schreef m4rt1n het volgende:
edit1: Whoeps foutje
Edit2: Toch geen foutje, ORGINEEL erbij ( =wallpaper zonder icons ), anders gaan ze blaten
Wat ik ermee wil zeggen? Dat ik G%^(())&Ver())mme 2 uur heb zitten klooien op een gammele Billbak om iets origineels te doen en iedereen het vrolijk links laat liggen! Dat is mijn probleem JA!Op dinsdag 29 januari 2002 12:37 schreef FreeH2o het volgende:
[..]
eh, wat wil je hiermee zeggen?
ik vind die gouwe ook wel cewl, maar blauw vind ik lekkerder voor mijn ogen
Waar moet je die dingen ergens neer pleuren en hoe moet je ze installen?Op dinsdag 29 januari 2002 18:38 schreef Speedlaw het volgende:
'k Zag net een vraag over die gave Mac icons langskomen, je kan ze hier halen, onder icons dan wel. Veel plezier.
Anoniem: 27024
Je kan ze uitpakken (als dat nodig is) en gewoon in een mapje mikken. Daarna kan je met een icon-changer de systeemiconen verwisselen. Een voorbeeld van een dergelijk programmatje is E-Icons, makkelijk in het gebruik maar niet gratisOp dinsdag 29 januari 2002 19:08 schreef J0YR1D3R het volgende:
[..]
Waar moet je die dingen ergens neer pleuren en hoe moet je ze installen?
Op C-Net's download.com kan je meer van dit soort progjes vinden. Succes.

heb niet meer van dat soort dingen, buiten een hoop muziek omOp dinsdag 29 januari 2002 10:13 schreef Redrazor666 het volgende:
[..]
niet echt mooi .. maar wel heel kewlstratovarius, children en within rulezzz... heb je toevallig nog meer van dit soort wallpapers en/of mischien vette icons ?
Ben wel van plan om meer wallpapers te gaan maken, ben nog maar een rookie, maar tis wel leuk
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Anoniem: 27983
no offense, maar.... probeer volgende keer wat meer eigen inbreng, ipv alles goed te rangschikken, maar verder alles gewoon copy paste gedaan te hebbenOp maandag 28 januari 2002 22:01 schreef SpeedAddict het volgende:
[afbeelding]
origineel hier
en als een logo niet uit 1 plaatje bestaat, maar uit 2 dleen (zoals bijv. ook henk, die bestaat uit bovenste en onderste deel) probeer dan OF allebei de delen te nemen, OF een print screen en het eruit gummen
opbouwende kritiek
orgineel: http://www.xs4all.nl/~claange/test11.jpg

en ik ben nu bezig met deze

Zoie ik het goed, of mis ik daar een navelOp dinsdag 29 januari 2002 20:18 schreef miss_bleu het volgende:
en ja hoor weer 1 zelf gemaakt.
orgineel: http://www.xs4all.nl/~claange/test11.jpg
[afbeelding]

nee je ziet een bloemOp dinsdag 29 januari 2002 20:21 schreef Neejoh het volgende:
[..]
Zoie ik het goed, of mis ik daar een navel
Hmm, voor iemand die hem zelf heeft gemaakt, vind ik het wel raar dat jij er niets anders in zietOp dinsdag 29 januari 2002 20:23 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
nee je ziet een bloem
Anoniem: 16697
Ja, en waar is het origineel?Op dinsdag 29 januari 2002 20:29 schreef Geronimoos het volgende:
Hier is de mijne:
Vorige pagina geloof ik...Op dinsdag 29 januari 2002 20:30 schreef SittingDuck het volgende:
[..]
Ja, en waar is het origineel?
Anoniem: 27674
wow, chill manOp dinsdag 29 januari 2002 19:07 schreef henkie_fraser het volgende:
[..]
Wat ik ermee wil zeggen? Dat ik G%^(())&Ver())mme 2 uur heb zitten klooien op een gammele Billbak om iets origineels te doen en iedereen het vrolijk links laat liggen! Dat is mijn probleem JA!
Anoniem: 45506

Hier in groot
Het spijt me dat ik niet de orginele heb. Ik dee gewoon in IE Set as wallpaper en hij staat niet in mjin C:\Windows ofzo.. 'k eb 'm van [ur=http://www.superlooper.de]superlooper[/url] vandaan (ik hen wel een netjese url
edit: link verandert. +
Mheheeheaaah... Is het net uit ofzow ? Jij bent boos..Op dinsdag 29 januari 2002 20:45 schreef FreeH2o het volgende:
[..]
wow, chill man
Anoniem: 35883
en ik vind wel meer dingenOp dinsdag 29 januari 2002 00:21 schreef www.hadecom.nl het volgende:
[..]
En weer zonder w. Ik vind dat mijn flame ook standaard in de intro dient opgenomen te worden.
Looooooosers!
Anoniem: 46031
ok je heb gelijk ... maar het gaat hierbij om de inhoud ( voor mij dan ) niet om de vormgeving. Maar ik zal anders ff me best gaan doen en kijken wat IK ervan kan maken.Op dinsdag 29 januari 2002 20:18 schreef Type het volgende:
[..]
no offense, maar.... probeer volgende keer wat meer eigen inbreng, ipv alles goed te rangschikken, maar verder alles gewoon copy paste gedaan te hebben
en als een logo niet uit 1 plaatje bestaat, maar uit 2 dleen (zoals bijv. ook henk, die bestaat uit bovenste en onderste deel) probeer dan OF allebei de delen te nemen, OF een print screen en het eruit gummen
opbouwende kritiek
System Specifications
Hoezo wil je dr 'n eind aan makenOp woensdag 30 januari 2002 01:20 schreef Stuiterbal het volgende:
Hmmm, ik heb zo het gevoel dat elke tweaker op GoT zo langzamerhand zijn desktop wel een keer gepost heeft.
Nee, maar je ziet dat de topic steeds verder wegzinkt, terwijl alle voorgaande delen zo succesvol waren! (*snif)
System Specifications
voor de bijbehorende vragen en DR moet dan gewoon alle overbodige onzin eruit filteren
dan heeft hij ook eens wat nuttigs te doen
Anoniem: 27983
picserv.mediamonks.net ofzowiets? (die url doet het btw niet, wat is het wel?!)
ik moet ff iets uploaden dat ik op school getekent heb, zodat jullie het straks kunnen zien als ik thuis ben en het af heb kunnen maken...
www.endoria.net/uploadOp woensdag 30 januari 2002 10:43 schreef Type het volgende:
dudes, waar kon ik mijn pic ook weer uploaden, als ik even geen toegang had tot flashfxp op mijn comp? (zit nu op school)
picserv.mediamonks.net ofzowiets? (die url doet het btw niet, wat is het wel?!)
ik moet ff iets uploaden dat ik op school getekent heb, zodat jullie het straks kunnen zien als ik thuis ben en het af heb kunnen maken...

En natuurlijk het origineel... Hiero
Een beetje simpel... maar wel lekker!
Anoniem: 28683
http://members.home.nl/sub0/dumps/
Véét! Een Femme desktopOp woensdag 30 januari 2002 15:19 schreef Millennyum het volgende:
Om dit topic wat nieuw leven in te blazen: mijn geupdate desktop.
[afbeelding]
En natuurlijk het origineel... Hiero
Een beetje simpel... maar wel lekker!
Je vergeet wat ?Op woensdag 30 januari 2002 16:25 schreef zeven het volgende:
hier de mijnus:
Apple Certified Macintosh Technician
Apple Certified Support Professional
DJ Javier Morales
Dat doen ze nou [i]altijd[/i], hbb ze een nieuwe, en uiteraard lekkere desktop, posten ze het origineel er niet bijOp woensdag 30 januari 2002 16:40 schreef bbrother het volgende:
[..]
Je vergeet wat ?
Kijk, doe je dat nou bij een wallpaper die al -tig keer vorbij is gekomen, wil ik wel eens over mijn hart strijken

DR!!!! Hij mag weg van mij
vanaf winME heb je dat niet meer volges mij.......ik had dat tenminste niet in ME wel in 98(se)Op woensdag 30 januari 2002 17:34 schreef Solid_Seal2 het volgende:
Wat ik eigenlijk wil weten is: waarom, als ik een ander achtergrondplaatje initialiseert,oid, waarom is het dan zo dat als ik opnieuw opstart dat ik heel FF nog steeds dat oude plaatje in beeld komt
PIII 800@804 Mhz
Volgens mij krijg je dat als je eerst een bmp kiest en daarna meteen een jpg/gif/png/html achtergrond.Op woensdag 30 januari 2002 17:34 schreef Solid_Seal2 het volgende:
Wat ik eigenlijk wil weten is: waarom, als ik een ander achtergrondplaatje initialiseert,oid, waarom is het dan zo dat als ik opnieuw opstart dat ik heel FF nog steeds dat oude plaatje in beeld komt
Zet 'm dus eerst eens op 'none' en daarna pas op je plaatje
Als je op "annuleren" klikt bij het inlogscherm, is er waarschijnlijk gewoon nog de oude desktop. Probeer het daar eens te verandere...Op woensdag 30 januari 2002 17:34 schreef Solid_Seal2 het volgende:
Anoniem: 28683
Als wallpaper dus. Sluit active desktop, en stel als achtergrond in GEEN. Activeer Active Desktop weer.
Wanneer nu Active Desktop wordt gestart zie je niet dat geflikker van je vorige wallpaper...
hmmmmmmmmmmmmmmm,Op woensdag 30 januari 2002 18:58 schreef Rolex het volgende:
[afbeelding]
Hier dus ff mijn wallpaper, en thx to rebirth voor die active desktop thingies.
No thnxOp woensdag 30 januari 2002 17:55 schreef Solid_Seal2 het volgende:
Ok de mijne ,oh ja rb338 en Neejoh TNX
[afbeelding]
Het originele plaatje :)
Btw, thnx for ...... what????
LOLOp woensdag 30 januari 2002 19:42 schreef chopper123 het volgende:
Mijn twin-monitor desktop 2*(1152*864)
[afbeelding]
Media Player = Media Jukebox met WinAmp3 Skin en onder winXP transparant te maken
Vis = Climax 2000 V 1.1
2de Startbar en Stretch Wallpaper = UltraMon
Tooltje / Trackers = WinBar
Complimenten over de uitleg enz! Zie je namelijk niet vaak!
Hier stond iets wat niet meer van toepassing is..
Klikkuh voor fullsize
En natuurlijk het origineel
Waarom ligt dit topic zo nu en dan zo goed als plat, terwijl er vroeger echt veel gepost werd? Niemand zin om up te loaden ofzo?
Nope.. dat is het niet. We zijn de laatste 2 delen nogal aan het drammen dat idereen het origineel erbij plaatst. En er zijn er een paar die dat niet meer zo leuk vindenOp woensdag 30 januari 2002 19:45 schreef J0YR1D3R het volgende:
Hubba Hubba:
Klikkuh voor fullsize
En natuurlijk het origineel
Waarom ligt dit topic zo nu en dan zo goed als plat, terwijl er vroeger echt veel gepost werd? Niemand zin om up te loaden ofzo?
Mij boeit het niet, staat meestal wel ergens anders op GoT of ergens anders waar ik naar kan linken. Dus mij is een kwestie van URL kopieren/plakken. Ik vind het erg jammer dat het plat ligt af en toe, je doet veel ideeen op.Op woensdag 30 januari 2002 19:48 schreef Neejoh het volgende:
[..]
Nope.. dat is het niet. We zijn de laatste 2 delen nogal aan het drammen dat idereen het origineel erbij plaatst. En er zijn er een paar die dat niet meer zo leuk vinden
Anoniem: 46187

Origineel
Media Player = Media Jukebox met WinAmp3 Skin en onder WinXP/2k transparant te maken
Vis = Climax 2000 V 1.1
Goed zoOp woensdag 30 januari 2002 19:51 schreef chopper123 het volgende:
Mijn twin-monitor desktop 2*(1152*864)
[afbeelding]
Origineel
Media Player = Media Jukebox met WinAmp3 Skin en onder WinXP/2k transparant te maken
Vis = Climax 2000 V 1.1
* Neejoh heeft zijn vorige post ook maar fkes voor je aangepast...
Ik moet natuulijk wel een beetje aardig zijn tegen de nieuwe GoTters
Anoniem: 38787
http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1012423627
en het origineel
http://www.phong.com/imagery/viewer.cgi?filename=wallpaper/circle-metal.jpg
zitten daar ergens ook nog orignelen bijOp woensdag 30 januari 2002 15:41 schreef Mr.SubZero het volgende:
Ik heb me nu toch een relaxte desktop! Klik hieronder om naar mijn pagina te gaan met thumbnails en uitvergrotingen. Heb 6 desktops...
http://members.home.nl/sub0/dumps/
Apple Certified Macintosh Technician
Apple Certified Support Professional
DJ Javier Morales
Anoniem: 32457
Zijn volgens mij allemaal van http://www.digitalblasphemy.comOp woensdag 30 januari 2002 22:55 schreef bbrother het volgende:
[..]
zitten daar ergens ook nog orignelen bij
vandaan, daar gewoon even zoeken en je vind ze wel..
Dit topic is gesloten.