Mijn RiscPC desktop.. eens wat anders hiero 
oh ja, je mag opnieuw posten met directe links
oh ja, je mag opnieuw posten met directe links
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Anoniem: 14625
Anoniem: 14625
ok tnx, zeker een nieuwere versie van StyleXP dan de mijne..want ik had die skin dus nietOp vrijdag 25 januari 2002 01:29 schreef SnK het volgende:
[..]
Die skin is deel van styleXP, kun je zelf verder aanpassen
PIII 800@804 Mhz
Goed gedaan man! Kewl zo'n rood kruisje, kun je het origineel plaatsen??Op vrijdag 25 januari 2002 16:48 schreef sneakie het volgende:
Hier komt de mijne alweer eens
[afbeelding]
Weer nietOp vrijdag 25 januari 2002 16:50 schreef sneakie het volgende:
Hier is de orginele zonder icons
[afbeelding]
* Neejoh maakt wel ff een mirror voor je omdat hij zooooo lekker isOp vrijdag 25 januari 2002 16:52 schreef sneakie het volgende:
ja ik zie het
Anoniem: 43390
Hoe vervang jij die icoontjes? Ik draai W2K en het houdt op bij een boompje en een schijf; dit zijn echt linux-achtige(en dus veel strakkere)plaatjes. Replies pleaz!Op donderdag 24 januari 2002 19:16 schreef Zorg het volgende:
[afbeelding]
http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1011896311
normale grootte
Thnx m8, mooie desktoppies die ik na mijn crash wel kan gebruiken.Op vrijdag 25 januari 2002 17:00 schreef sneakie het volgende:
Nog meer lekkere plaatjes
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
https://www.strava.com/athletes/10490675
Waar heb je dit plaatje weg dan?? Kan je het aan hem/haar vragen via mail/ICQ?Op vrijdag 25 januari 2002 20:22 schreef Metal-Kool4 het volgende:
Weet iemand waar ik deze kan halen (alles) , ik heb overal gezoht en nix gevonden
[[afbeelding]
* Neejoh is eens gaan zoeken *Op vrijdag 25 januari 2002 16:52 schreef Neejoh het volgende:
[..]
* Neejoh maakt wel ff een mirror voor je omdat hij zooooo lekker is
[afbeelding]
Anoniem: 15976
Kan je doen met Iconpackager. Erg handig.Op vrijdag 25 januari 2002 17:18 schreef henkie_fraser het volgende:
[..]
Hoe vervang jij die icoontjes? Ik draai W2K en het houdt op bij een boompje en een schijf; dit zijn echt linux-achtige(en dus veel strakkere)plaatjes. Replies pleaz!
P.S. waarom komt er geen standaard voor alle posts hiero?
kan er zo uitzien:
[url=URL Orginele grote van Desktop] [img=500,400]URL verkleinde Desktop[/img] [/url]
-winampskin
-xp-style
-url originele wallpaper
-url active desktop
reken mij geen fouten aan, het is tenslotte maar een voorstel hoor.
aan wie stel je deze vraag eigenlijk? maar goed kijk in de plaat hieronder naar de strook boven de startknop:Op vrijdag 25 januari 2002 21:23 schreef m4rt1n het volgende:
[..]
Kan je doen met Iconpackager. Erg handig.
Waar heb je die icoontjes vandaan? Naam?
Ja indd, die iconen wil ik ookOp vrijdag 25 januari 2002 21:38 schreef henkie_fraser het volgende:
[..]
aan wie stel je deze vraag eigenlijk? maar goed kijk in de plaat hieronder naar de strook boven de startknop:
[afbeelding]
er staan iconen in een soort cirkel en zoiets wil ik graag ook hebbn.
P.S. wie een strakke shakira-wallpaper (liefst 2048bij 1176 ofzo!) heeft doet mij een groot plezier als hij 'm op de GoTforum plaatst...
PIII 800@804 Mhz
Anoniem: 35883
je bedoelt de moderators?Op vrijdag 25 januari 2002 00:00 schreef Smokehead het volgende:
Ik vraag me weleens af wat de gemiddelde leeftijd is van al die gasten
die hier de boel aan het verkankeren zijn,
soms te weinig aandacht gekregen van jullie pappie & mammie
heb ik dat niet al gepost? genesis bubble icons, te vinden op de betere skinsite: deviantart, lotsofskins, customize, deskmod, wincustomize...Op vrijdag 25 januari 2002 21:38 schreef henkie_fraser het volgende:
[..]
aan wie stel je deze vraag eigenlijk? maar goed kijk in de plaat hieronder naar de strook boven de startknop:
[afbeelding]
ik neem idd de moeite niet meer om et compleet uit te gaan leggen aan mensen die te lui zijn om 1 post te lezenOp vrijdag 25 januari 2002 23:00 schreef AngryPope het volgende:
DR ietwat kort door de bocht reageert.
oeh!Op donderdag 24 januari 2002 22:19 schreef PuCK het volgende:
De orginele wallpaper (dus zonder foto's van me vriendin, sorry) is hier te vinden.
T is for TANK, and T is for TERROR ... and K is the K for KILLING in error.
Anoniem: 27983
die mac os style voor win XP zit gewoon in Styles XP een versie vanOp vrijdag 25 januari 2002 20:22 schreef Metal-Kool4 het volgende:
Weet iemand waar ik deze kan halen (alles) , ik heb overal gezoht en nix gevonden
[[afbeelding]
ssssshwwwweeeeeeeeete iconsOp vrijdag 25 januari 2002 21:38 schreef henkie_fraser het volgende:
[..]
[afbeelding]
P.S. wie een strakke shakira-wallpaper (liefst 2048bij 1176 ofzo!) heeft doet mij een groot plezier als hij 'm op de GoTforum plaatst...
Anoniem: 43030
zeg henkie kun je mij es vertellen hoe je die icons van word en acces en zo heb veranderd, en hoe je die lelijke snelkopelings-pijltjes hebt verwijderd ? BVDOp vrijdag 25 januari 2002 21:38 schreef henkie_fraser het volgende:
[..]
[afbeelding]
icon veranderen is gewoon rechtermuis -> properties -> change icon, en dan een .ico bestand kiezen...Op zaterdag 26 januari 2002 00:43 schreef Smokehead het volgende:
[..]
zeg henkie kun je mij es vertellen hoe je die icons van word en acces en zo heb veranderd, en hoe je die lelijke snelkopelings-pijltjes hebt verwijderd ? BVD
easier said then done, look @ this paleOp zaterdag 26 januari 2002 00:48 schreef Type het volgende:
[..]
icon veranderen is gewoon rechtermuis -> properties -> change icon, en dan een .ico bestand kiezen...
hmm, ik kan dat wel...Op zaterdag 26 januari 2002 01:05 schreef Smokehead het volgende:
[..]
easier said then done, look @ this pale
[afbeelding]
Ik kan m'n icon niet eens veranderen
ok dan omdat ik hem ook hebOp vrijdag 25 januari 2002 20:22 schreef Metal-Kool4 het volgende:
[[afbeelding]
Anoniem: 37993
Pijltjes weghalen doe je met TweakUI. Tip dankzij AngryPopeOp zaterdag 26 januari 2002 00:43 schreef Smokehead het volgende:
[..]
zeg henkie kun je mij es vertellen hoe je die icons van word en acces en zo heb veranderd, en hoe je die lelijke snelkopelings-pijltjes hebt verwijderd ? BVD
Dank gaat uit naar Zenith4ever bedankt voor de tip,Op zaterdag 26 januari 2002 01:14 schreef Zenith4ever het volgende:
[..]
Pijltjes weghalen doe je met TweakUI. Tip dankzij AngryPope
G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2
Bedoel je zo'n icoontjesOp zaterdag 26 januari 2002 03:33 schreef ETM het volgende:
Iedereen heeft het wel over die mooie ronde icons van henkie
maar ik wil zo graag weten wat die andere icons zijn, die van zijn hd's en mijn computer.
* ETM is just wondering
thnx was inmiddels ook al op het idee gekomenOp zaterdag 26 januari 2002 03:37 schreef Smokehead het volgende:
[..]
www.Deviantart.com is tha word, Met het motto : Wie zoekt zal vinden ......Suc6
G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2
Zow.. die kan lekker tekenenOp donderdag 24 januari 2002 14:30 schreef Egrimm het volgende:
Origineel
Getekend door mijn lieftallige vriendinnetje
edit:
ff linkje gemaakt van het plaatje
irc.tweakers.net #php - Het channel voor de echte PHP-ers!
irc.tweakers.net #php - Het channel voor de echte PHP-ers!
Anoniem: 45522
idd ik zie hier soms best wel heeel off-topic post .. deze hele discussie is ook gewoon uiterst off-topic maar ok ...Op zaterdag 26 januari 2002 00:00 schreef dawsie het volgende:
stop nu is met te kankeren op DR. Ik heb in deze topic al meer posts ZONDER pics gezien dan MET ! Voor mijn part verwijdert DR iedere post zonder pic (oof toch tenminste closely related) dus ook deze
Die jong doet gewoon zijn werk en dat doet ie errug goed!
Weet er trouwens iemand nog sites met Dual Wallpapers?
hier enkele links van mij:
Nothing
Brain's Multi-Monitor Page
Shit man! Wat een zooi op die van jou!Op zaterdag 26 januari 2002 10:04 schreef DataBeest het volgende:
Laat ik mijne ook maar weer eens posten.
[afbeelding]
Voor de liefhebbers; HIER kun je hem downloaden!
3 redenen...We are unable to display any deviations to you at this time. There are a few reasons for this error to be displayed. The most frequent reasons for encountering this issue is the following:
1. You are attempting to browse a deviation category or section that has not been created. This happens when the portion of the URL with ?category= or ?section= is incorrectly defined.
2.....
ik krijg een unexpected end of archive bij deze en de sutton style icons geven een 404...
die buttons doen het gewoon hier, als ik het download iigOp zaterdag 26 januari 2002 12:21 schreef AngryPope het volgende:
[..]
ik krijg een unexpected end of archive bij deze en de sutton style icons geven een 404...
ik open hem met winzip/winrar en met de ingebouwde windows zip en alle 3 zeggen dat de file corrupt isOp zaterdag 26 januari 2002 12:23 schreef Type het volgende:
[..]
die buttons doen het gewoon hier, als ik het download iig
en die sutton style zit idd een foutje in de url, ga ik fixen
vreeeeeemd, ik heb nml gewoon die .zip kunnen openen, extracten, en de icons staan nu in een mapje bij mij...Op zaterdag 26 januari 2002 12:26 schreef AngryPope het volgende:
[..]
ik open hem met winzip/winrar en met de ingebouwde windows zip en alle 3 zeggen dat de file corrupt is
ja doet hetOp zaterdag 26 januari 2002 12:28 schreef Type het volgende:
[edit]
ik heb die ander nog een keer geupload
kijk even offie het nu doet
Anoniem: 34046
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Everything you say can, and will be used against you!!
Een mooi rood kruisje is niet lelijk :D
Anoniem: 39835
Neeeeeeeeeeeeeeeeee, die wallpaper is niet van mij!De enige reden dat ik 'm plaats is dat ik me afvroeg hoe de maker dat voor elkaar kreeg met die bubble-icons boven de startknop. Nou heeft er al iemand gepost dat je daarvoor Genesis Bubble Icons moet gebruiken , te vinden op deviantart, skinstyle en weetikveelwaar. Deze discussie is hiermee wat mij betreft beeindigd.Op zaterdag 26 januari 2002 03:37 schreef Smokehead het volgende:
[..]
Bedoel je zo'n icoontjes?,
www.Deviantart.com is tha word, Met het motto : Wie zoekt zal vinden ......Suc6
[afbeelding]
Klikken voor het origineel
die bubble icons staan in mijn post, een stukje naarboven...Op zaterdag 26 januari 2002 16:01 schreef henkie_fraser het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeee, die wallpaper is niet van mij!De enige reden dat ik 'm plaats is dat ik me afvroeg hoe de maker dat voor elkaar kreeg met die bubble-icons boven de startknop. Nou heeft er al iemand gepost dat je daarvoor Genesis Bubble Icons moet gebruiken , te vinden op deviantart, skinstyle en weetikveelwaar. Deze discussie is hiermee wat mij betreft beeindigd.
Ehm, da's gewoon mijn Active DesktopOp zaterdag 26 januari 2002 17:04 schreef Marc00 het volgende:
[..]
Kan je mij misschien vertellen hoe je die dingen doorzichtig krijgt op je desktop?
Ja dat zie ik maar hoe krijg je die dingen doorzichtig?Op zaterdag 26 januari 2002 17:07 schreef rb338 het volgende:
[..]
Ehm, da's gewoon mijn Active Desktop
The devil is in the details.
Oftewel Active Desktop - Hier is ieOp zaterdag 26 januari 2002 17:07 schreef rb338 het volgende:
[..]
Ehm, da's gewoon mijn Active Desktop
ja ik ken al die dingen wel, maar ik krijg die vensters niet doorzichtig en dat wil ik graag welOp zaterdag 26 januari 2002 17:10 schreef Mateyo het volgende:
[..]
Oftewel Active Desktop - Hier is ie
Dat zou gewoon moeten werken als je in het control paneltje de transparantie instelt. En als je geen ronde rand eromheen hebt moet je zorgen dat je de VML engine hebt, die geloof ik alleen maar te krijgen is als je IE6 downloadOp zaterdag 26 januari 2002 17:12 schreef Marc00 het volgende:
[..]
ja ik ken al die dingen wel, maar ik krijg die vensters niet doorzichtig en dat wil ik graag wel
Ik kan bijna niks in dat control panel en ik heb IE6 allang want ik heb Windows XPOp zaterdag 26 januari 2002 17:14 schreef rb338 het volgende:
[..]
Dat zou gewoon moeten werken als je in het control paneltje de transparantie instelt. En als je geen ronde rand eromheen hebt moet je zorgen dat je de VML engine hebt, die geloof ik alleen maar te krijgen is als je IE6 download
Thnx m8ie, keurige post.Op zaterdag 26 januari 2002 11:43 schreef Type het volgende:
[edit!]
heb de sutton style icons
ga ze nu uploaden voor anderen...
voor de sutton style final:
[afbeelding]
KLIK HIER!
voor de gen_bubbles (beetje zelfde stijl, iets anders)
[afbeelding]
KLIK HIER
voor die koele netwerk - mijn computer - word - excel en die rotzooi buttons
[afbeelding]
KLIK HIER
sorry voor lay-out verneuk, maar zo is het wat makkelijker voor de mensen, ik help even
Op zaterdag 26 januari 2002 17:27 schreef m4rt1n het volgende:
[..]
Thnx m8ie, keurige post.cheers..
ietsje echter en ik had er geen probs mee gehad die over mijn vloer te hebbenOp zaterdag 26 januari 2002 17:31 schreef Nibble het volgende:
hmm dacht dat ik al geplyed had, maar kan nergens mijn image meer vinden.. opnieuw dan maar:
[afbeelding]
grote versie:http://213.46.11.25/desktop.jpg
origineel zoek: http://www.animewallpapers.com
Anoniem: 46791
* Nibble vindt het wel 'kawaii'Op zaterdag 26 januari 2002 17:48 schreef Type het volgende:
[..]
ietsje echter en ik had er geen probs mee gehad die over mijn vloer te hebben
alleen het roze staat me niet aan...
dat wordt dus die achtergrond een beetje soepen
ehm, tsja, het is waar je op valtOp zaterdag 26 januari 2002 17:57 schreef RobS het volgende:
hoi, mijne desktop. Lekker basic!
[afbeelding]
full
zelf geknutseld dat plaatje, orgineel is "copyrighted by warner brothers". Er stond onder for promotional use only, dus allemaal Buffy kijken!!
Anoniem: 40554
IK heb de laatste gedownlaod, maar hoe verander ik de icoontjes (ik heb hier een noob in)Op zaterdag 26 januari 2002 11:43 schreef Type het volgende:
[edit!]
heb de sutton style icons
ga ze nu uploaden voor anderen...
voor de sutton style final:
[afbeelding]
KLIK HIER!
voor de gen_bubbles (beetje zelfde stijl, iets anders)
[afbeelding]
KLIK HIER
voor die koele netwerk - mijn computer - word - excel en die rotzooi buttons
[afbeelding]
KLIK HIER
sorry voor lay-out verneuk, maar zo is het wat makkelijker voor de mensen, ik help even
Nee, ik lees die verdraaide FAQ niet!
Nee, ik heb geen sociaal leven.
Nee, ik heb geen vriendin.
Nee, ik ben geen 1337 Tweaker.
System Specifications
* Neejoh is al een trouwe kijker *Op zaterdag 26 januari 2002 17:57 schreef RobS het volgende:
hoi, mijne desktop. Lekker basic!
[afbeelding]
full
zelf geknutseld dat plaatje, orgineel is "copyrighted by warner brothers". Er stond onder for promotional use only, dus allemaal Buffy kijken!!
Ja me 2 heej! , zij is leekkkaaaaaahhh....Op zaterdag 26 januari 2002 20:29 schreef Neejoh het volgende:
[..]
* Neejoh is al een trouwe kijker *
* Neejoh vind buffy trouwens ergbeentjes hbb *
plaatje erbij aub...Op zaterdag 26 januari 2002 19:09 schreef Maarten N. het volgende:
Hier nog wat meer bubbel icoontjes
Anoniem: 46814
Weet iemand welke XP skin dit is?? Vind hem zeer cool!Op donderdag 24 januari 2002 20:02 schreef 8-Track het volgende:
[afbeelding]
desktop
winamp skin
CoolMon, waarvan vandaag versie 0.90 is verschenen.
check dit,Op zaterdag 26 januari 2002 20:55 schreef m4rt1n het volgende:
[..]
Ja me 2 heej! , zij is leekkkaaaaaahhh....
Dat is Rhodium EdgdeOp zaterdag 26 januari 2002 21:44 schreef dinges2001 het volgende:
[..]
Weet iemand welke XP skin dit is?? Vind hem zeer cool!
Iemand?
Anoniem: 41829
enkele sites waar je zulke skin van kan downloaden ... volgens mij zit ie bij WindowBlinds ... dus ...Op zaterdag 26 januari 2002 21:44 schreef dinges2001 het volgende:
[..]
Weet iemand welke XP skin dit is?? Vind hem zeer cool!
Iemand?
Alleen ThemeXP is voor StyleXP en andere 2 voor Windowsblinds.Op zaterdag 26 januari 2002 21:53 schreef VincentvDijk het volgende:
[..]
enkele sites waar je zulke skin van kan downloaden ... volgens mij zit ie bij WindowBlinds ... dus ...
http://www.wincustomize.com
http://216.32.208.116/ <--- Theme XP
http://www.windowblinds.net <--- volgens mij is dit em ..
Anoniem: 46814
Thanks!Op zaterdag 26 januari 2002 21:54 schreef Mateyo het volgende:
[..]
Alleen ThemeXP is voor StyleXP en andere 2 voor Windowsblinds.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq