Ik heb een AMD XP 1800+ proc die ik wil "o"clocken
. Ik heb gelezen hoe dat moet, en die gaatjes onder L1 kan ik met seconde lijm dicht maken
. Alles erom heen kan ik er zo weer afhalen. Nu ben ik op zoek naar een winkel in Twente waar ze die geleidende "shit" verkopen om L1 weer te fixen. Conrad had het niet, funprice niet en zelfs display niet. Of mischien is er een online winkel? Iemand tips over welk spul waar te kopen?
Verwijderd
Dat ken je bij de Gamma ook halen. Bison electro! Kost je iets van 20 Euro. Stuut&Bruijn heb een alternatief voor 5 Euro
Bison elektro?? geleidt dat stroom dan? Ik had de Praxis gebeld en die zeiden van niet!!!Op donderdag 24 januari 2002 00:22 schreef Jamez_Joint het volgende:
Dat ken je bij de Gamma ook halen. Bison electro! Kost je iets van 20 Euro. Stuut&Bruijn heb een alternatief voor 5 Euro
Het heet niet voor niets elektro
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0
Verwijderd
Ik heb dat ook gebruikt. Het werkt goed, wees alleen niet te snel met de tapejes verwijderen. Goed laten drogen dus (20 min ongeveer). Ow ja, het kost 20 euro ofzo.. erg duur dus. Tis wel bijna puur zilver.
En ja natuurlijk geleidt het. Het is speciaal voor op printplaatjes nl.
Edit: Hier hadden ze het niet bij de gamma. Ik heb het bij een ijzerwaren winkel gehaald.
En ja natuurlijk geleidt het. Het is speciaal voor op printplaatjes nl.
Edit: Hier hadden ze het niet bij de gamma. Ik heb het bij een ijzerwaren winkel gehaald.
Verwijderd
Bij de conrad hebben ze ook een vloeibaar zilver in een heel klein potje! is dat niet iets?
Dit gebruiken ze op printplaaten om de traks aan te leggen of te verstevigen.
weetjewel die lijnen.
weetjewel die lijnen.
Verwijderd
Volgens mij is dat duitse shit. Verkopen ze bij S&B ook, die vent zei tegen mij dat het zeker net zo goed is als Bison Electro. Tis alleen 75% goedkoper. Ik gebruik het ook, kheb hem al 2 unlocked, maar ik doen het niet goed. Het is heel lastig om dat spul goed te mengen. Kga vanmiddag gewoon een heel dun penseeltje halen en dan schud ik dat spul niet. Dep 'm tot de bodem waar dat zilver zit en smeer dat spul gewoon. Weet ik zeker dat het goed geleidt.Op donderdag 24 januari 2002 10:19 schreef twakker het volgende:
Bij de conrad hebben ze ook een vloeibaar zilver in een heel klein potje! is dat niet iets?
weetjewel die lijnen.
Pagina: 1