Toon posts:

Shenmue 1...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben dus begonnen aan deze phatte game, maar ik ben iets ontiegelijks lomps vergeten. En nu kom ik er op cd2 niet meer uit.
Na een walkthrough erbij te hebben gepakt (ja, ik weet het: LAME!) las ik dat ik de box in de DOJO moet openen met een key die je op cd1 pakt in de kamer van je vader. Nu heb ik dat niet gedaan en kan ik de sleutel nu niet meer vinden!! |:(
Moet ik nu weer terug naar cd1, of kan ik hem wel ergens vinden? 't zou wel kut zijn als ik weer helemaal naar cd1 moet... :'(

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-02 19:38

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

IK had die box en die sleutel pas ergens op disk 2 dacht ik. Gewoon zoeken.. moet er nog liggen.. je kan altijd wel verder spelen dacht ik. Lijkt me heel sterk dat je een heel stuk opnieuw moet gaan spelen

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Verwijderd

Topicstarter
Ja, leek mij ook sterk. Heb het opnieuw en opnieuw geprobeerd en opeens pakte hij de sleutel wel. Beetje raar. Kan aan mij liggen (denk het wel namelijk), of aan iets anders. Maar ik kan weer lekker verder! :P