De laatste staan in bladen zoals de PU o.d. dat er spellen aankomen die Counterstrike zouden verslaan. Genoemd wordt bijvoorbeeld Medal of Honor en nog vele anderen. Denk jij dat deze spellen werkelijk CS-killers gaan worden of niet?
MOHAA zeker niet.. realisme is ver te zoeken en graphics zuigen voor een nieuwe game van deze tijd.. ook slaat dat soort multiplayer games gewoon niet goed aan..
CS: Condition Zero of Global Operations misschien..
CS: Condition Zero of Global Operations misschien..
Heb beide gespeeld hier, maar CS blijft leuker. Gameplay is gewoon beter.
nee CS is lekker realistic 
maar ik denk dat CS zo een naam heeft opgebouwd in de multiplayer wereld dat alleen CS2 een CS killer zal worden.
maar ik denk dat CS zo een naam heeft opgebouwd in de multiplayer wereld dat alleen CS2 een CS killer zal worden.
Ben trouwens beta tester voor 1.4 kom ik net achter.. maar eens installen dan..
aan de ene kant hoop ik dat New World Order een CS killer word, en het heeft een behoorlijke kans.
aan de andere kant krijg je dan wel veel lamme n00bs en cheaters
De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED
HoezoOp donderdag 24 januari 2002 01:06 schreef GTOfire het volgende:
aan de ene kant hoop ik dat New World Order een CS killer word, en het heeft een behoorlijke kans.
N00bs heb je bij iedere nieuwe game, maar dan moet je gewoon de servertjes weten waar de Pr0s zitten!!
Alles gespeeld ....maar cs blijft HET voor mij.
Lekker snel , ik vind dat Mohaa wel leuk maar het blijft gewoon quake in een nieuw jasje. En die New world order is gewoon een ripoff van Counter-Strike.
Lekker snel , ik vind dat Mohaa wel leuk maar het blijft gewoon quake in een nieuw jasje. En die New world order is gewoon een ripoff van Counter-Strike.
Kenners weten waarom
Men heeft het hier over "alles gespeeld" etc...
Is bijv. CZ dan al te "verkrijgen"?!
Ps : no warezrequest!!
Is bijv. CZ dan al te "verkrijgen"?!
Ps : no warezrequest!!
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
nee dus...
New World Order ook nog niet, maar dat is wel een potentiele cs-killer denk ik.
New World Order ook nog niet, maar dat is wel een potentiele cs-killer denk ik.
Life is like a box of chocolate, it makes you sick.
cs word nog lang niet gekilled door andere games , populairiteit is erg hoog , kijk maar naar aantal cheaters , en mensen die het desondanks nog steeds spele
hallo
Laat ze a.u.b. de anti-tank uit MOHAA halen. verder vind ik het niet op Q3 lijken qua gameplay. De beweging is daar niet snel genoeg voor, niet ver jumpen e.d.
de meeste mappen bij Mohaa zijn toch vrij close combat, met leuke snipe mogelijkheden.
de meeste mappen bij Mohaa zijn toch vrij close combat, met leuke snipe mogelijkheden.
Verwijderd
denk niet dat er echt snel een CS killer komt. Er spelen zoveel mensen CS en die blijven dat ook nog wel doen. Denk niet dat er snel een spel uit komt dat in keer iedreen overstapt. Als je er alleen al kijkt hoeveel CS wars er gespeeld worden via clanbase. Afgelopen maand waren dat er 8460( zie www.clanbase.com/history.php ) en het worden er alleen maar meer. Het spel concept is gewoon goed.
Het concept is uitstekend. De graphics blijven nog goed opgepoetst ook, hoewel de limiet toch wel zo'n beetje bereikt is. Maar ik verwacht niet dat er een spel komt dat CS in 1 keer van tafel veegt.
Dat wil natuurlijk nog niet zeggen dat CS het eeuwige leven heeft.
Dat wil natuurlijk nog niet zeggen dat CS het eeuwige leven heeft.
Peace is not simply the absence of war.
Notting beats CS 
CS heeft gewoon alles goed gecombineerd,
en er zal voorlopig geen spel komen dat dit gaat evenaren
Eventueel Condition Zero ofzow,
maar CS is en blijft uniek, dus voor mij unbeatable
CS heeft gewoon alles goed gecombineerd,
en er zal voorlopig geen spel komen dat dit gaat evenaren
Eventueel Condition Zero ofzow,
maar CS is en blijft uniek, dus voor mij unbeatable
check "mijn" mod op
http://www.planetunreal.com/sas/
De screenshots zeggen genoeg, grafisch kickt SAS, CS er zwaar uit.
En wat betreft de gameplay moeten jullie nog eventjes geduld hebben.
De testversie is speelbaar maar niet goed voor pub.
Wachten dat is het enigste wat ik er over kan zeggen, maar goed als SAS af is / uit komt.
Is het zeker een CS-Killer
Wachten dat is het enigste wat ik er over kan zeggen, maar goed als SAS af is / uit komt.
idd mja ik zal 1.4 niet kunnen speelenOp woensdag 23 januari 2002 23:55 schreef RaVeNgEr het volgende:
nee CS is lekker realistic
Welnee..Op donderdag 24 januari 2002 22:38 schreef Scarecrow het volgende:
check "mijn" mod op
Doh, waarom zou een mens nou in godsnaam zelf een mod gaan maken... Er zijn lui die dat veel beter kunnen, en het is leuker om te spelen.Op donderdag 24 januari 2002 22:38 schreef Scarecrow het volgende:
check "mijn" mod op
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Misschien omdat je niet te vreden bent over wat de huidige mod te bieden hebben.Op donderdag 24 januari 2002 22:50 schreef Captain Pervert het volgende:
[..]
Doh, waarom zou een mens nou in godsnaam zelf een mod gaan maken...
Misschien om ervaring op te doen, in een groot team werken en dan iets gaafs maken
Misschien omdat het gewoon heel leuk is om te doen, ik heb tenminste nog een hobby
Misschien voor de leuke reacties die we krijgen en de mailtjes die je ontvangen.
Misschien ...
zo kan ik nog wel even door gaan.
Dit slaat gewoon nergens op wat je daar zegt.Er zijn lui die dat veel beter kunnen, en het is leuker om te spelen.
Je hebt SAS nog niet kunnen spelen dus je weet totaal niet waar je over praat. Just STFU!!!!
Doe ff normaal joh, niet zo opgefokt doen omdat hij vindt dat pro's het beter kunnen als hobby-isten. Als je niet tegen kritiek kunt dan moet je zelf helemaal geen mods gaan maken en verwachten dat alle kritiek positief is.
UUUH correctie:
CS = ook mensen die als hun hobby aan een mod(je) werken.
persoonlijk vind ik dat je mod's met mod's moet vergelijken en (echte) spellen met elkaar.
Je gaat toch ook geen Q3 met Need 4 Speed vergelijken
Maar goed....
Als tweede keuze ga ik voor Strike Force die is pas realistisch en super tof. CS vind ik TE onrealistisch. Voor echte realisme moet je infiltration spelen, net echt.
CS is meer raggen and fraggen.
SF is meer tactics en dan pas fraggen.
Pervert, volgens mij heb je niet eens op onze site gekeken. Dan zie je dus echt wel dat onze mod onder de pro's valt. Anders hadden wij ook niet de award gekregen voor "Meest belovende mod" lijkt me dat zo iets toch wel wat zegt.
CS = ook mensen die als hun hobby aan een mod(je) werken.
persoonlijk vind ik dat je mod's met mod's moet vergelijken en (echte) spellen met elkaar.
Je gaat toch ook geen Q3 met Need 4 Speed vergelijken
Maar goed....
Als tweede keuze ga ik voor Strike Force die is pas realistisch en super tof. CS vind ik TE onrealistisch. Voor echte realisme moet je infiltration spelen, net echt.
CS is meer raggen and fraggen.
SF is meer tactics en dan pas fraggen.
Pervert, volgens mij heb je niet eens op onze site gekeken. Dan zie je dus echt wel dat onze mod onder de pro's valt. Anders hadden wij ook niet de award gekregen voor "Meest belovende mod" lijkt me dat zo iets toch wel wat zegt.
Verwijderd
uhhhh hier is pas al een topic over geweest hoor mannen beetje weird om een dag later alweer een nieuwe te openen.
Dit is dat topic..Op vrijdag 25 januari 2002 12:27 schreef Dark_Neve het volgende:
uhhhh hier is pas al een topic over geweest hoor mannen beetje weird om een dag later alweer een nieuwe te openen.
Verwijderd
Hmm ik heb een tijdje terug Urban Terror, Strike Force en Tactical Ops geprobeerd, vond ze allemaal zwaar baut en TO was het enige wat nog een beetje leuk was, TO heb ik eergister nog eens geprobeerd en ik ging zowat over mijn nek, wat een slecht spel vind ik dat ; Models schaatsen, ook tegen muren aan, lelijk, wapens reageren niet realistisch.
Ik blijf toch ngo steeds bij CS (ik ben eigenlijk wel op zoek naar een CS killer, enige die misschien zouden kunnen worden is NWO en/of GO)
Ik blijf toch ngo steeds bij CS (ik ben eigenlijk wel op zoek naar een CS killer, enige die misschien zouden kunnen worden is NWO en/of GO)
Pagina: 1