Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Waarom topic over edonkey sluiten

Pagina: 1
Acties:

• Goldme
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08 15:39
onderstaande topic is gesloten

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/389990

Waarom eigenlijk, vond het nu net interessant om te kijken wat voor snelheden en tips andere mensen hebben.

Er zijn een aantal soortgelijke geweest maar dat was in SA waar niet al te veel reactie op is geweest.

Kansloos zou ik het dus niet direct noemen.

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10 13:54

dreeke

outdated icon

Tips zijn er niet (alleen lame proggies zodat je niet hoeft te sharen) en wat heb je eraan als je weet dat Keesje en Jantje met 10 kb/sec downloaden :?

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op woensdag 23 januari 2002 23:38 schreef dreeke het volgende:
Tips zijn er niet (alleen lame proggies zodat je niet hoeft te sharen) en wat heb je eraan als je weet dat Keesje en Jantje met 10 kb/sec downloaden :?
daarom dus

Bovendien zeg je het zelf al, als je tips wil ofzo, dan zul je het toch echt in de techfora moeten gaan zoeken. Daar is de HK dus niet voor bedoeld.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Goldme
Op woensdag 23 januari 2002 23:38 schreef dreeke het volgende:
ik weet niet wat jij er aan hebt, ik vind het een goede indicatie van hoe het gesteld is met het gebruik van edonkey.

Het is toch een programma die in opkomst is en het is heel belangrijk om te kijken hoe het netwerk zich houdt met steeds meer gebruikers, lame reacties is te verwachten, daar is de HK voor maar er zullen toch echt een paar goede ertussen zitten waar je info uit kan halen.

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Bovendien is het een saai opsomtopic waar niemand wat aan heeft. Mensen die een snelle verbinding hebben halen hoge snelheden, mensen met een trage hebben weer lagere snelheden. Redelijk nutteloos dus, zoals LuNaTiC al zegt :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Goldme
In die topic heb ik anders wel een goede tip neergezet van hoe je het beestje kan gebruiken. Dat zal toch echt tot discussiestof leiden.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:04

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op woensdag 23 januari 2002 23:44 schreef Goldme het volgende:
In die topic heb ik anders wel een goede tip neergezet van hoe je het beestje kan gebruiken. Dat zal toch echt tot discussiestof leiden.
Sorry, ik zie het niet?

• Goldme
Op woensdag 23 januari 2002 23:45 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Sorry, ik zie het niet?
:? na ja, suit you
Pagina: 1