Samen met een Grolschje aan je BSD bak sleutelen; Priceless!! :D
ik hou niet zo van dat je telefoon en pda in een hebt... als je beetje doorbelt of divx kijkt zijn je accu's zo leeg. Kan je niet meer bellen EN je weet niet meer wat je afspraken zijn.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Verwijderd
Das aardig wat. Vooral als je ziet dat ie geen kleuren scherm heeft...Op donderdag 24 januari 2002 07:26 schreef Famoso het volgende:
http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B00005EAXY/202-5958138-6340637
£649(649 pond dus)
enOp woensdag 23 januari 2002 23:53 schreef athlonkmf het volgende:
ik hou niet zo van dat je telefoon en pda in een hebt... als je beetje doorbelt of divx kijkt zijn je accu's zo leeg. Kan je niet meer bellen EN je weet niet meer wat je afspraken zijn.
krijgen van mij +1 inzichtvol. Bijkomend nadeel: Je zit in de trein te bellen, een of andere randgroepcrimineel loopt langs en graait dat ding zo mee. Dan ben je niet alleen je telefoon kwijt, nee ook al je adressen en afspraken. Staan weliswaar nog op je computer, maar op dat moment heb je er geen reet meer aan.Op donderdag 24 januari 2002 11:44 schreef menn0 het volgende:
lekker he je touchscreen tegen je wang...
En met een klein beetje baardgroei (desnoods stoppels van 1 dag niet scheren) schuur je over je touchscreen. Dat zal 'em inderdaad niet echt fraaier maken.
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
Hmmzzz...
Vind ik wel een beetje duur..
649 pond..
Kan ik beter een PDA met TFT kleurenscherm kopen.
Vind ik wel een beetje duur..
649 pond..
Kan ik beter een PDA met TFT kleurenscherm kopen.
Samen met een Grolschje aan je BSD bak sleutelen; Priceless!! :D
Pagina: 1