Toon posts:

Error bij verzenden van een groot filmpje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik wil graag vanaf mijn pc een filmje van cd naar mijn server kopieren.. Normaal lukt dit altijd wel maar nu krijg ik een hele vage error:

Afbeeldingslocatie: http://users.raketnet.nl/cheapass/images/huh.jpg

<font size="1" color="FF0000">Modbreak</font><hr color="FF0000"size="1"><font size="1">Ooit van resizen gehoord?! :( Klik op het plaatje voor de full screen versie.</font><hr color="FF0000" size="1">

kan iemand helpen om dit op te lossen?

op de server draait win2k.
en op mijn pc dus winxp

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-07 15:50
Deze melding krijg je normaal als een server even disconnect.
Dus mischien disconnect een programma'tje de server even.
Je kan trouwens beter op server ftp draaien dat is heel wat beter dan smb gedoe.
En knip grotere files in stukken als je ze via smb verstuurt of gebruik een voor smb gemaakt kopier progje. 8-)

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 23 januari 2002 23:19 schreef djexplo het volgende:
Deze melding krijg je normaal als een server even disconnect.
Dus mischien disconnect een programma'tje de server even.
Je kan trouwens beter op server ftp draaien dat is heel wat beter dan smb gedoe.
En knip grotere files in stukken als je ze via smb verstuurt of gebruik een voor smb gemaakt kopier progje. 8-)
Ja maar het gekke is.. ik kan wel gewoon divx films overzenden van de ene pc naar de andere maar deze lukt niet?.. ik vraag het me echt af wat er is.. tis een .dat file .. misschien maakt dat iets uit?