Ik heb een Compaq armada m700 (intel p3 750 met 128mb). Moet ik de speciale compaq uitbreiding bestellen op shop.tweakers.net of kan ik ook een 'gewone' s0dimm kopen?
Compaq gebruikt vandaag de dag nog altijd dana-elec geheugen, dus reken er maar op dat die er wel in willen.
Maar aan de andere kant: Compaq kent wel afwijkende grappen die niet altijd even leuk zijn.
even geinformeerd hier, even kontakt zoeken met dana-elec; type notebook ff doorpasen, en dan kunnen ze jou wel vertellen welk geheugen daarbij past (of het überhaupt past)
Dus het is zeker wel mogelijk om daar ander non compaq geheugen in te pleuren.
Good luck
Maar aan de andere kant: Compaq kent wel afwijkende grappen die niet altijd even leuk zijn.
even geinformeerd hier, even kontakt zoeken met dana-elec; type notebook ff doorpasen, en dan kunnen ze jou wel vertellen welk geheugen daarbij past (of het überhaupt past)
Dus het is zeker wel mogelijk om daar ander non compaq geheugen in te pleuren.
Good luck
Verwijderd
en dat meen je ? Ik denk eerder dat Dane-Elec dimms aanbiedt die in een Compaq machine werken..Op donderdag 24 januari 2002 10:26 schreef Sundead het volgende:
Compaq gebruikt vandaag de dag nog altijd dana-elec geheugen, .....
Ik heb zelf een Armada E500 en daarin heb ik een paar maanden terug 256MB SO-DIMM ingestopt van Dane-Elec.
Deze SO-DIMM werd mij aangeraden door de winkel waar ik hem kocht (na een e-mailtje van mij met de vraag welk geheugen in de Armada E500 past).
Deze SO-DIMM werd mij aangeraden door de winkel waar ik hem kocht (na een e-mailtje van mij met de vraag welk geheugen in de Armada E500 past).
Ik gebruik hier op me werk voor de e500 laptoppies ook altijd dane geheugen. Ik bestel ze dan wel speciaal voor de e500 en dan zit er meestal een compaq stikkertje op. Zorg dus wel dat je modules besteld waarvan je zekerheid hebt dat ze werken in een compaq. Niet zomaar iets bestellen dus.
http://shop.tweakers.net/geheugen
kijk daar maar eens!
http://shop.tweakers.net/geheugen
kijk daar maar eens!
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
hmmm.... ik heb inderdaad gezien dat ze bij dane ook memory voor de m700 aanbieden, dat is alleen een heel eind duurder als die compaq 'certified' dimmetjes van dane.
Pagina: 1