Toon posts:

Fujitsu Lifebook C6581 : Kopen of niet?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal,

ik heb de gelegenheid om voor een prikje (nouja) deze laptop aan te kopen.
hij bevat hetvolgende :

Pentium III 800 Mhz, 14.1 XGA (1024 x 768) TFT, 128 MB SDRAM PC-100, 20.0GB HDD, 8X DVD-ROM drive, 56K Modem, 10/100 Ethernet, MS Windows ME
with 8X CD-RW / DVD Combo-Drive

de prijs is ongeveer 900 Euro, wat op zich niet zo duur is voor een laptop, MAAR.........is de kwaliteit wel goed ???
eerlijk gezegd ken ik Fujitsu-Siemens niet zo goed, zodus vraag ik het aan jullie ;)

Kunnen jullie me daar raad in geven aub?
alvast bedankt allemaal

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 10:34
Dit kan je volgens mij best doen, zeker voor die prijs.
Ik heb wel eens met die dingen gewerkt, en ze werkte altijd wel lekker.

Check btw wel ff hoe het zit met de resterende garantie, en de accu.

• biertje-blijf-bij-me
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-03-2025
heb ook een fujitsu-siemens....en kan je vertellen dat je over de kwaliteit geen zorgen hoeft te maken. en voor 900 euro kan dat ding echt niet legaal zijn

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
kwaliteit is uitstekend, na een valpartij zal hij het nog wel doen door de uitstekende constructie, ik vond hem net zo goed als mijn dell nu..

Verwijderd

Topicstarter
die laptop is legaal en NIEUW hoor :-)
ik kan hem verkrijgen via een postorderbedrijf in het buitenland en ik betaal er geen intrest op voor export en dergelijke ;-)

maar, ik ben nog niet volledig overtuigd van zijn kunnnen EN van het feit dat de doorverkoop-waarde niet echt denderend indien ik hem na onbepaalde tijd te koop zou aanbieden :-(

in elk geval, alle commentaar is welkom :-)

doeiiiiiii :y)

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 20:54

Majestic

Neerlandici.

Tja Fujitsu Siemens, ben er niet kapot van.
Op school vallen ze met bosjes,,

Maar goed dat zijn ook 24/7 gebruikers, die dingen worden overal mee naar toegesleept en neergegooid.

Persoonlijk zou ik liever voor een Dell of Toshiba gaan, maar voor dat geld is het zeker de moeite waard.

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor je commentaar :-)

ik wil in elk geval een goede keuze maken want voor een student is het veel geld.........*D

Verwijderd

heb met de notebooks gewerkt: ben er alles behalve kapot van, maar het is niet de HW het is de SW. Mik je er je eigen Winpie op dan heb je een super systeem.

*aldus: eveneens arme student*

• Def_P
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Op donderdag 24 januari 2002 21:30 schreef androxine het volgende:
bedankt voor je commentaar :-)

ik wil in elk geval een goede keuze maken want voor een student is het veel geld.........*D
Op de uni hebben ze er een kunnen kopen via de uni. Maar zat dus wel garantie bij, voor zolang je daar studeerd. En daar word heel veel gebruik van gemaakt.

I, for one, like Roman numerals

Pagina: 1