Toon posts:

Aopen DVD gaat niet open

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het probleem dat mijn Aopen DVD 1648 niet meer open gaat als ik heb geboot met een cd erinen het rare is dat hij de ene keer wel open gaat en de andere keer niet.
ook heb ik al gehoord dat er meer zijn met dit probleem dus het ligt aan de drive en niet aan mijn systeem

iemand enig idee??

Verwijderd

dat is een vreemde, ik had er nog niet van gehoord..

[lol mode]
meer een Adicht :?
[/lol mode]

Verwijderd

Heb je toevallig ook Roxio easy cd creator Platinum in gebruik?
En zo ja, staat in je start up menu bij ms config het vakje 'Adaptec Directcd' ook aangekruisd? Nee? doen, waarschijnlijk is dat het.

Verwijderd

Topicstarter
nee die heb ik niet in gebruik.
voor het branden gebruik ik Nero

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-04 20:59

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Move [forum=6] > [forum=21]

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Verwijderd

Op woensdag 23 januari 2002 22:58 schreef yustmenl het volgende:
ik heb het probleem dat mijn Aopen DVD 1648 niet meer open gaat als ik heb geboot met een cd erinen het rare is dat hij de ene keer wel open gaat en de andere keer niet.
ook heb ik al gehoord dat er meer zijn met dit probleem dus het ligt aan de drive en niet aan mijn systeem

iemand enig idee??
Wat bedoel je eigenlijk? Kan je ook niet softwarematig openen? In de verkenner en rechts klikken op je DVD, daarna eject.

• mayhem
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-04 15:32

mayhem

mijn cd speler gaat ook niet meer open, ik kan op het knopje drukken, dan gaat het lampje flikkeren, ik hoor een motortje draaien maar de tray beweegt niet... zou er iets binnenin de speler kapot kunnen zijn ?

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 24 januari 2002 16:15 schreef Proost het volgende:

[..]

Wat bedoel je eigenlijk? Kan je ook niet softwarematig openen? In de verkenner en rechts klikken op je DVD, daarna eject.
nee ook softwarematig krijg ik hem niet geopent.
op het moment dat ik op de eject knop druk gaat het lampje knipperen en doet verder niks.
Pagina: 1