Hotmail policy change

Pagina: 1
Acties:

• Millennyum
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-05-2023
Ik kreeg net een mailtje van Hotmail, waar onder andere dit in stond:
Attention: Hotmail policy change
Hotmail accounts that have not been signed into for 30 days will be moved to ?inactive? status ? and e-mail, folders, and Address Book contacts for these accounts will be deleted. However, an inactive Hotmail address can easily be reactivated by simply signing in to Hotmail within 90 days after the account first becomes inactive. To avoid having your account become inactive, just be sure to sign in to your account at least once every 30 days.
Wat vinden jullie daar nou van?? 30 dagen vind ik echt kort! Stel dat je nou op vakantie gaat ofzo... ben je gelijk je mail kwijt! Of ben ik de enige die er zo over denkt? Hotmail is voor mij een handig bij-account, ik heb een andere email adres dat ik regelmatig check en deze vangt de rotzooi-mailtjes ed op. Maar dan nog!

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Handig juist, kan ik iig al die oude accountjes trashen :Y)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:35

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik zet in €5,= op een HOAX. (8>

Wat een onzin, na 30 dagen wordt je acount disabled, maar als je na 120 dagen toch nog inlogt dan is het weer ok.. Dus is het helemaal geen 30 dagen maar 120...

Echt een dikke vette domme fout, of gaan ze na 30 dagen dan alleen je mail verwijderen... Slaat nergens op. ALs je na 120 dagen gewoon kan inloggen, dan is er dus niet eens sprake van 'deactivation' na 30 dagen |:(

Naast het feit dat ik dat mailtje niet heb gekregen. Post de headers eens.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Op woensdag 23 januari 2002 23:00 schreef JvS het volgende:

Wat een onzin, na 30 dagen wordt je acount disabled, maar als je na 120 dagen toch nog inlogt dan is het weer ok.. Dus is het helemaal geen 30 dagen maar 120...

Echt een dikke vette domme fout, of gaan ze na 30 dagen dan alleen je mail verwijderen... Slaat nergens op. ALs je na 120 dagen gewoon kan inloggen, dan is er dus niet eens sprake van 'deactivation' na 30 dagen |:(

HAHA okey wil je mijn giro. Stort maar ff :P
lees de voorwaarden in je inbox daar staat t ook. Btw dis niks nieuws zie ook:

[topic=310035/1/25]

mag ik ff vangen :P :P ;)

Verwijderd

hmm HOAX?? denk het ook nie.. ziet er officieel uit da mailtje... maar ja, over vakantie.... Is er niet OVERAL wel een internetcafé in de buurt??

Verwijderd

Op woensdag 23 januari 2002 23:00 schreef JvS het volgende:

op de een of andere manier hebben ze alle headers weggelaten...... :(

Verwijderd

naja dan dit maar als bewijs erbij:
Layoutvern**kend, en leuk geknipt en geplakt dankje :+ :P
t gaat ff om t bewijs alleen :+
Afbeeldingslocatie: http://www.voetbal-web.com/~sven/hotmail.jpg

• Millennyum
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-05-2023
Op woensdag 23 januari 2002 23:04 schreef mafiasven het volgende:

[..]
Btw dis niks nieuws zie ook:

[topic=310035/1/25]
WTF.... dat was in november al bekend??? Waarom krijg ik dan nu pas mail daarover?

Verwijderd

Op woensdag 23 januari 2002 23:37 schreef Millennyum het volgende:

[..]

WTF.... dat was in november al bekend??? Waarom krijg ik dan nu pas mail daarover?
vaker op GoT komen :? :P ;)
\

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:52

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Ik heb hier ook pas een mail over gehad.
Wat ik alleen wel zou willen weten of je echt hotmail moet openen eens in de 30 dagen, of dat met messenger ingelogd staan ook voldoende is.

Sys Specs

Verwijderd

na 30 dagen wordt je adresboek weggeknikkerd,
niet dat ik vanaf mijn hotmail mails verstuur..

Verwijderd

nou hotmail doet af en toe toch rare dingen laatst hebben ze bijna al mijn adressen gewist. waarom goeie vraag. ik gebruik hotmail super veel. Ik denk als je msn gebruikt dat je dan al automatisch bent ingelogd he op hotmail dus dat kan je rustig mee tellen. maar na 30 dagen kan je gewoon weer inloggen op je hotmail hoor en doet ie het gewoon geen probleem. pas na 90 dagen word het lastiger. nou 90+30=120 dat moet lukken lijkt me. iedereen lukt het toch wel om ff eens in de maand of ff eens in de 2 mnd zijn mail te checken? Ook op vakantie kan je je mail checken geen probleem zelfs campings zorgen dat ze inet hebben.toen ik in indonesie was hadden we overal inet dus ik denk dat je overal inet hebt. soms misschien ff zoeken maar het is er wel. In dat soort landen is het duurder om te bellen dus kan beter ff mailen. En als je mazzel heb krijg je nog meteen antwoord ook. ;)

Verwijderd

Hoe zit het trouwens als je hotmail ophaalt mbv outlook xpress oid. Telt dat ook mee als inloggen? Ik neem toch aan van wel?
Op woensdag 23 januari 2002 22:56 schreef Millennyum het volgende:
... Stel dat je nou op vakantie gaat ofzo...
Jaaa, ik start een vakantieservice. Ik log af en toe voor je in als je op vakantie bent tegen een kleine vergoeding. Als je een maand op vakantie kunt moet je je dat ook kunnen veroorloven ;). De PTT heeft een vakantie-service, waarom hotmail niet?

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-08 12:38

Crazy D

I think we should take a look.

Op donderdag 24 januari 2002 20:42 schreef kiwi het volgende:
De PTT heeft een vakantie-service, waarom hotmail niet?
Hoe wou je dat zien dan? Account op "op vakantie" zetten, en zodra je 1 keer inlogt, ben je waar "terug van vakantie"?
Dan zet je standaard voor het uitloggen je "op vakantie" aan en dan kunnen ze net zo goed geen oprot-policy-als-je-hotmail-niet-gebruikt maken...

Exact expert nodig?

Verwijderd

Het was niet helemaal serieus bedoelt eigenlijk, maar je zou het een keer in het jaar kunnen toestaan ofzoiets.
Maar ik kan me niet voorstellen dat die 30 dagen nou voor veel mensen een probleem is.

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:42
Is inloggen bij msn ook goed, mn e-mail lees ik toch nooit, ik heb een goed pop3 e-mail adres en dat is 10x beter.
Pagina: 1