Defunctus Deo Juvente
Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.
Verwijderd
http://home.planet.nl/~Jamez_Joint/Koolance.avi
Verwijderd
Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!
Nice die aluminiumkastOp woensdag 23 januari 2002 22:54 schreef _Dennizz_ het volgende:
helaas geen cam, anders had ik mijne wel ff gefilmd (zie sig) maar er valt toch niet veel te zien
Filmpje met modem aan downloaden
Defunctus Deo Juvente
2030Wp + 2520Wp PVoutput
Verwijderd
Een Kyosho MINI-Z racer en een Serpent Vector 2000 AWD (te koop)Op donderdag 24 januari 2002 09:54 schreef Geronimoos het volgende:
Zit je ook in de modelbouw??? wat voor een voertuig heb je?
Defunctus Deo Juvente
Ik wou het net zeggenOp donderdag 24 januari 2002 00:39 schreef megamuch het volgende:
leuke ring
Is die nou de Koolance I kast?
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Verwijderd
Yep, vanmiddag post ik mijn casemod PICS....eehhh vanavond, reken maar op rond 19:00. Ik heb nog aardig wat te Ferm-en. Spuiten doe ik pas als het niet meer zo vochtig is, dus zo denderend wordt het niet, maar zeker de moeite waard. dat zien jullie vanavond wel. Kan nu effe geen screenies maken want ik zit op werk.Op donderdag 24 januari 2002 10:16 schreef Mr_Atheist het volgende:
[..]
Ik wou het net zeggen
Is die nou de Koolance I kast?
TopOp donderdag 24 januari 2002 10:29 schreef Jamez_Joint het volgende:
[..]
Yep, vanmiddag post ik mijn casemod PICS....eehhh vanavond, reken maar op rond 19:00. Ik heb nog aardig wat te Ferm-en. Spuiten doe ik pas als het niet meer zo vochtig is, dus zo denderend wordt het niet, maar zeker de moeite waard. dat zien jullie vanavond wel. Kan nu effe geen screenies maken want ik zit op werk.
Question
Hoeveel cm slang[siliconen] zit der in een normale kast
Defunctus Deo Juvente
serpent rules !!!! wat kost ie ??? add me anders ff in je icq .. 68829936 of meel ff hplos@home.nlOp donderdag 24 januari 2002 10:14 schreef Jamez_Joint het volgende:
[..]
Een Kyosho MINI-Z racer en een Serpent Vector 2000 AWD (te koop). Kheb inmiddels aardig wat wagentjes gehad. Serpent staat te koop omdat ik een helicopter wil
K dan... goeie zaak... ik zelf rij een Serpent Impact M2. Wat zou die vector moeten gaan kosten? (just for the fun)Op donderdag 24 januari 2002 10:14 schreef Jamez_Joint het volgende:
[..]
Een Kyosho MINI-Z racer en een Serpent Vector 2000 AWD (te koop). Kheb inmiddels aardig wat wagentjes gehad. Serpent staat te koop omdat ik een helicopter wil
2030Wp + 2520Wp PVoutput
Verwijderd
daar kom je snel van terug denk ikOp donderdag 24 januari 2002 10:14 schreef Jamez_Joint het volgende:
[..]
Serpent staat te koop omdat ik een helicopter wil
heli's zijn leuk zolang iemand anders ermee vliegt
die dingen zijn ZOOO moeilijk te besturen das gewoon niet leuk meer
ik heb een eco-class speedbootje van robbe
Stinger die wordt binnenkort lekker overgeclocked (ofwel nieuwe motor erin)
Is je speedbootje wel [WC]?? ik heb er ook is over na zitten denken om een bootje te bouwen met me Mega SX15 erin.. Had ik al een cylinderkop voor ontworpen [WC].
2030Wp + 2520Wp PVoutput
Hier wat pics van me eerste Impact.. heb ik nog steeds, echt een goed bakkie.
2030Wp + 2520Wp PVoutput
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Nice car bobOp donderdag 24 januari 2002 11:09 schreef Geronimoos het volgende:
[Offtopic]
Hier wat pics van me eerste Impact.. heb ik nog steeds, echt een goed bakkie.
[Nice Pics]
//ontopic
Defunctus Deo Juvente
zit geen 2-bak in maar rijd 80-90km/u.
2030Wp + 2520Wp PVoutput
Verwijderd
Off-topic. Serpent Vector RX21 Turbo 4WD, 10 banden, -tig velgen, 2-bak, dikste bodemplaat vanwege weg gebruik, afstelplaat, camberafstel, lagers, xtra uitlaat, zender ontvanger, accu, digitale stuurservo (gasservo waarschijnlijk kabelbreuk) ets.etc.etc. = voor 2000 Euro aan onderdelen zeker weten. Voor 600 Euro (auto kost je kaal al 800 Euro zonder motor), of ruilen tegen een COMPLETE Picco (Ikarus) Eco met alles d'rop en d'raan.
Defunctus Deo Juvente
mooi setje! Wel jammer van de RX motor.. is het geen SX?? RX is heeel oud.. op het moment heb ik er geen geld voor over maar dit raak je wel kwijt.Op donderdag 24 januari 2002 13:34 schreef Jamez_Joint het volgende:
[...]
Voor 600 Euro (auto kost je kaal al 800 Euro zonder motor), of ruilen tegen een COMPLETE Picco (Ikarus) Eco met alles d'rop en d'raan.
2030Wp + 2520Wp PVoutput
Verwijderd
2,5m met margeOp donderdag 24 januari 2002 13:40 schreef HappyFun het volgende:
Hoeveel mtr siliconenslang raden jullie voor bigtower aan
ToppieOp donderdag 24 januari 2002 13:49 schreef Jamez_Joint het volgende:
[..]
2,5m met marge
[Heeft iemand het filmpje al gezien] En
Defunctus Deo Juvente
HeHe..zit nu met chello dus download nuOp donderdag 24 januari 2002 19:27 schreef Jamez_Joint het volgende:
ehh. Casemod PICS morgenGD(*%#$#$) frontje op werk vergeten
Defunctus Deo Juvente
Defunctus Deo Juvente