Toon posts:

4 poorts switch gezocht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
kweenie of dit hier mag maar kzit ff met spoedsituatie :)
ik heb dus al maanden mxstream via een hub die aan een getweakte modem hangt, werkt allemaal goed maar ik had die hub van iemand geleend, ik zou hem kopen maar nu opeens wil die hem direct terug, uiterlijk vrijdag
ik moet dus voor vrijdag een vervanging hebben, en dan meteen maar een switch
het is voor 3 pcs + uplink voor de adsl modem
nu zei die, koop er maar een bij gistron.com die zijn wel snel en goedkoop maar na per ongeluk op gistron.nl te zijn uitgekomen en bij shopsurvey te hebben gekeken zit ik toch te twijfelen, goeie reacties maar ook slechte
weet iemand een zaak waar ik zeker weten als ik morgen (donderdag) een switch bestel ik hem vrijdag heb ?
of als iemand er een over heeft en hem morgen kan opsturen vind ik t ook best :) name your price..

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 10:34
Misschien een idee om gewoon ff langs de lokale computerboer, en gewoon een standard 10/100 switch gevalletje halen ???

Als je alleen maar internet over je netwerkje maakt het geen hol uit of je een switch of een hub hebt, zelfs niet of je 10 of 100 mbit hebt.

Verwijderd

Topicstarter
nee ok, hub kan ook maar ik wissel ook wel grote bestanden uit tussen de netwerken, althans dat is wel de bedoeling dus dan meteen maar liever een switch
zoveel scheelt het niet in prijs
ik heb al een 3com hub met uplink, maar die werkt dus niet..lampje brand wel gwoon achterop de adsl modem maar internet werkt niet..is normaal met die 3com zei die gast van wie ik die hub geleend had
maar een lokala pc boer hebben we hier dus niet :(
bovendien ben ik ziek :( dus ik ga nu ff niet met de trein naar gouda ofzo, daar hebben ze trouwens ook geen goeie pc winkels dus of je er een switch vind is nog te vraag, dan zou ik naar rotterdam moeten en daar heb ik nu dus ff geen tijd voor enzo :)
dus...
geen enkele snelle online shop die zeker volgende dag levert...of iemand die er nog 1 over heb :)
gwoon standaard dingetje, als ie maar werkt ben ik blij :)

• SquareHugo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-04-2022

SquareHugo

Eublepharis Macularius

XBOX 360 Gamertag

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 15:02

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Titel edit
Wat is er zo dringend aan??
Kijk in ed picewatch en koop er eentje die je goed lijkt.

Braaikamer - Smoke&BBQ

Verwijderd

Topicstarter
dringend omdat ik hem vrijdag moet hebben :)

Verwijderd

www.informatique.nl
Leveren snel, maar zijn niet de goedkoopste

Verwijderd

Topicstarter
hm dan vind ik die 80 euro verschil iets teveel
ik heb een goedkope 4 poorts switch besteld voor 52 euro incl rembours
die 3com bij informatique was 125 excl rembours
en ik heb dus al een 3com hub die ook vrij duur was en waarvan die fokking uplink niet eens werkt dus ...
ik hoop dat ze nu beetje snel leveren en dat ie werkt :)
Pagina: 1