Wanneer ik winroute.exe heb lopen op de achtergrond (dus nog niet als ik alleen de monitor aan heb) doet adsl helemaal nix meer.
van wie heb je adsl?
hoe zijn je netwerk instellingen en welke ppp adapter gebruik je voor adsl?
hoe zijn je netwerk instellingen en welke ppp adapter gebruik je voor adsl?
specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt
- Winroute Pro 4.1
- ADSL werkt gewoon, van planet internet, deze staan network-sharing ook toe (kunnen ze dat uberhaupt controleren?)
Eerst had ik alles vast geinstalleerd voor gebruik met isdn, alles super. Nu moet ik dus over naar adsl.
Pingen naar alle componenten gaat ook goed. Ook naar de (ethernet) modem.
- ADSL werkt gewoon, van planet internet, deze staan network-sharing ook toe (kunnen ze dat uberhaupt controleren?)
Eerst had ik alles vast geinstalleerd voor gebruik met isdn, alles super. Nu moet ik dus over naar adsl.
Is de trial-periode niet toevallig verlopen? Dan blokkeert winroute namelijk je netwerkverkeer...
Anders kan je ff checken of je NAT wel hebt ingeschakeld op de juiste netwerkkaart? Of heb je ADSL met een USB-modem?
Anders kan je ff checken of je NAT wel hebt ingeschakeld op de juiste netwerkkaart? Of heb je ADSL met een USB-modem?
Trial is niet verlopen.
Wanneer ik de monitor alleen heb lopen doet hij het dus WEL, wanneer ik dan op 'start winroute engine' klik is de verbinding er nog wel, maar kan ik niet internetten, na aanmelden trouwens ook nog steeds. Wanneer ik dan weer disable winroute engine doe is het weer goed.
Sommige handleidingen over dat NAT spreken elkaar tegen. Ik heb nu NAT! staan bij de netwerkkaart van de modem.
Nee dus, bijdehand.Op donderdag 24 januari 2002 01:59 schreef TweakGuy het volgende:
Exclude this adapter from NAT aanvinken doet wonderen.
De search trouwes ook![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wanneer ik de monitor alleen heb lopen doet hij het dus WEL, wanneer ik dan op 'start winroute engine' klik is de verbinding er nog wel, maar kan ik niet internetten, na aanmelden trouwens ook nog steeds. Wanneer ik dan weer disable winroute engine doe is het weer goed.
Sommige handleidingen over dat NAT spreken elkaar tegen. Ik heb nu NAT! staan bij de netwerkkaart van de modem.
en dat is waarschijnlijk net het probleem. Je moet NAT aan hebben staan bij je RAS-line. Het is ADSL
Zet NAT eens aan op die Realtek...
edit:
En uit op je RAS
En uit op je RAS
wanadoo cable zorgt door middel van de software die zij meegeven dat je geen netwerk kan opbouwen.Op woensdag 23 januari 2002 22:32 schreef Takar het volgende:
- Winroute Pro 4.1
specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt
Verwijderd
Weet je een andere manier hoe het wel zou kunnen bij wanadoo cable ?wanadoo cable zorgt door middel van de software die zij meegeven dat je geen netwerk kan opbouwen.
ik heb namelijk solidshare gebruikt en daarmee doet ie het wel (maar met winroute dus inderdaad niet)
Pagina: 1