"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Ja in principe wel, wil je alles volgens de regels doen. Maar je kan gewoon voor gebruik in een netwerk een no-cd crack gebruiken, omdat in een netwerk er niet op cd-key gecheckt wordt.
There is no magic.
Dit verschil per spel volgens mij.
Sommige spellenmakers bouwen een speciale netwerkinstallatie in die je alleen maar kan gebruiken als je hem over het netwerk gaat spelen.
Sommige spellenmakers bouwen een speciale netwerkinstallatie in die je alleen maar kan gebruiken als je hem over het netwerk gaat spelen.
Inderdaad en zelfs als er wel gecheckt wordt op cd-key, kun je gewoon allemaal verschillende keys nemenOp woensdag 23 januari 2002 22:15 schreef The_Will het volgende:
Ja in principe wel, wil je alles volgens de regels doen. Maar je kan gewoon voor gebruik in een netwerk een no-cd crack gebruiken, omdat in een netwerk er niet op cd-key gecheckt wordt.
Kijk bijvoorbeeld naar StarCraft en Diablo die hebben een spawned installatie. Daarmee kun je mee multiplayeren zonder dat je de Cd hebt.
There is no art to find the minds construction in the face
Unreal Tournament heeft geen cd nodig meer als je een nieuwe patch er op zet en Quake 3 heeft ook geen cd nodig met multiplayer. En volgens mij Half-life (CS) ook niet.
Zo dan heb je alle goede fps-ers wel gehad dacht ik zo.
Zo dan heb je alle goede fps-ers wel gehad dacht ik zo.
Met de Delta Force serie kun je zonder problemen over het neetwerk spelen zonder CD.
in principe draaien ALLE fps games zonder cd.
dat zijn oa.:
alle quake's
Halflife
Unreal
Unreal Tournament
Medal of Honor (of kan ik dat nog niet weten ?
)
euh, etc ??
alles werkt.
anders kopieer je toch een X aantal keren de CD als et je waard is.
fuck de licentie, je hebt de game gekocht dus je mag het in je hele huis op elke pc gebruiken !
dat zijn oa.:
alle quake's
Halflife
Unreal
Unreal Tournament
Medal of Honor (of kan ik dat nog niet weten ?
euh, etc ??
alles werkt.
anders kopieer je toch een X aantal keren de CD als et je waard is.
fuck de licentie, je hebt de game gekocht dus je mag het in je hele huis op elke pc gebruiken !
BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.
Ja maar geen kopieën van maken die je vervolgens gaat gebruiken. Je mag 1 back-up maken en that's it. Maar denk niet dat het ze erg veel kan schelen als jij het legaal hebt en dit doet om het op alle pc's thuis te spelen.
There is no magic.
Dat weet ik wel zeker.Op woensdag 23 januari 2002 22:31 schreef The_Will het volgende:
Ja maar geen kopieën van maken die je vervolgens gaat gebruiken. Je mag 1 back-up maken en that's it. Maar denk niet dat het ze erg veel kan schelen als jij het legaal hebt en dit doet om het op alle pc's thuis te spelen.
Trouwens, geen hond die het controleer.
je mag toch ook een tijdschrift kopen en dit kopieren voor mede huisgenoten, zodat zij het op hetzelfde tijdstip mogen gebruiken ?
ook software valt onder intellectueel recht, dus ja.
maar idd, niemand let erop.
ik denk dat de rechter het ook wel zou begrijpen als je niet 3 keer quake3 koopt omdat je het nou eenmaal op 3 pc's tegelijk wil spelen in een LAN, dat zou toch van de zotten zijn ?
BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.
Pagina: 1