Op woensdag 23 januari 2002 23:21 schreef DJ Chicken het volgende:
[..]
Waar staat die reacite dan vn die medewerker?
Ziet ut nergens.
En laat idd ff weten hoe het met dat telefoontje afloopt.
Eerst dus ff een quote van een ander HCC-er die ook zwaar de balen heeft van dat telefoonsysteem van HCCNet. Dit is dus precies wat ik bedoelde:
Bye bye HCCnet!
Gepost door anoniem op 23 januari 2002, 14:17
Ik probeer HCCnet nu al ettelijke keren te bereiken, maar het is niks anders dan onzinnige bandjes. Druk een 0 om door te gaan!?!!?! Ik bel toch niet voor niks!! Wat is dat toch voor onzin!?!?!? Vervolgens optie 3, ledenadministratie, alleen maar een bandje met een onzinnig verhaal. Dan maar de helpdesk, tot 2 keer toe 10 minuten in de wacht. Ongelofelijk, wat een service! En dat voor maar liefst 20 euro-centen per minuut, gefeliciteerd. Naast het betalen van meer dan 160 piek adsl abo, komt dit er nog bij. Kunt u dit eens uitleggen? Is dit die zogenaamde vriendelijke Hobby Computer Club? U moet eens een voorbeeld nemen aan Cistron, DE ABSOLUUT NR1 provider van Nederland, vanmorgen een paar keer gebeld, hup, meteen iemand aan de lijn, met normale telefoonkosten. Ben blij dat ik bij het amateuristische hcc-clubje wegga! Ha, hoe ironisch, met dank aan de prijsverhoging van KPN er lekker onderuit!
De reactie van die medewerker kan ik zo vlug ook niet meer terug vinden. Op de 1 of andere manier raak ik altijd de weg kwijt op de site van HCCNet

Gelukkig had ik hem al eens eerder gequote dus hier nog ff een copy paste daarvan:
Antwoord van hcc support op trage adsl
Geacht HCClid,
U heeft aangegeven dat de snelheid van uw adsl verbinding niet naar behoren is.
Op dit moment kan dit helaas voorkomen, dit is een tijdelijk probleem.
Door de succesvolle aktie en vele nieuwe leden is het delen van de bandbreedte momenteel de oorzaak van wat tragere verbindingen.
Uitbreidingen van deze bandbreedte gebeuren in de loop van deze week.
We hopen op uw begrip voor deze tijdelijke situatie.
Met vriendelijke groet,
supportgroep HCCnet
We wachten af...
Vooral dat 'We wachten af...'

Wachten doen jullie klanten wel, doe er liever wat aan!!