Ik heb een Dxr3 in mijn PC gezet i.v.m. de goede TV-out die daarop zit, DVD kijken op de monitor vindt ik nl. niet zo'n succes.
De kaart is aangesloten via een S-kabel op de camera-in van mijn video.
De kwaliteit op TV is uitstekend, maar, af en toe (eens in de paar minuten) merk ik toch dat het beeld heel even hapert. Net of er een frame wordt overgeslagen.
Bij gebruik van een software player (op de TV-out van mijn Asus V7700) merk ik dit niet.
Kaart (CT7260) is net nieuw. Reden tot klagen ?
Verder is de geluidsuitgang van de Dxr3 ook op de audio van de camera-in op de video aangesloten. Het geluid is dan véééél te zacht. In de player staat het op max. maar ik moet de TV heel hard zetten om een beetje normaal geluid te hebben.
Ook de meters op de video komen niet in beweging.
Er mag zeker 20 dB bij. Ook niet in orde ?
De kaart is aangesloten via een S-kabel op de camera-in van mijn video.
De kwaliteit op TV is uitstekend, maar, af en toe (eens in de paar minuten) merk ik toch dat het beeld heel even hapert. Net of er een frame wordt overgeslagen.
Bij gebruik van een software player (op de TV-out van mijn Asus V7700) merk ik dit niet.
Kaart (CT7260) is net nieuw. Reden tot klagen ?
Verder is de geluidsuitgang van de Dxr3 ook op de audio van de camera-in op de video aangesloten. Het geluid is dan véééél te zacht. In de player staat het op max. maar ik moet de TV heel hard zetten om een beetje normaal geluid te hebben.
Ook de meters op de video komen niet in beweging.
Er mag zeker 20 dB bij. Ook niet in orde ?