Toon posts:

Rendo de Kooi

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij toevallig vertellen of Rendo de Kooi statische of dynamische ip-adressen gebruikt?
Ik ben namelijk gemailbombed (is dat een werkwoord?) door een van hun gebruikers.
Iemand nog suggesties hoe ik aan zijn echte naam kan komen? Hij deed het namelijk als reactie op een flame op het forum van mijn schoolkrant, hij is dus 5 dagen per week in de buurt >:)

Ow, btw, hoe verwijder ik die mailtjes van de server zonder alles te verwijderen?

Verwijderd

Dynamische adressen jammer genoeg, heb net rendo verlaten :) wel jammer dat ik die 56k snelheid heb moeten inruilen voor 512k >:)

• Breaker
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:43
Idd dynamisch

en ik ook heb nu de rendo kunnen verruilen voor 1024 (strax 7800) :)

• Paquito
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
[oftopic]

Damn.. ik zit ff naar de voorwaarden van Rendo de Kooi te kijken. Wat een achterlijke limieten en snelheden hebben die gasten zeg.

dit kan toch niet kloppen?

-----
Aansluiting : 50,-
(FL) Kosten : 100,-
(FL p/m) Borg : 50,-
(FL) Up : 11.52 Kbps
(Kbps) Down : 11.52 Kbps
(Kbps) Quota : 1024
-----

:r :z :o |:(
Hebben ze uberhaupt nog klanten? :)

[/oftopic]

• Mark_640
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08 19:25

Mark_640

In my memory

Op donderdag 24 januari 2002 00:45 schreef Raven- het volgende:
-----
Sja, internet via je serieele poort... :P

Over het verwijderen van mail zonder eerst op te halen:

http://pages.prodigy.net/michael_santovec/pop3telnet.htm

• Breaker
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:43
[oftopic]

Damn.. ik zit ff naar de voorwaarden van Rendo de Kooi te kijken. Wat een achterlijke limieten en snelheden hebben die gasten zeg.

-----
-----

[/oftopic]
Ons zijn ze in iedergeval kwijt :P

Maar die 11,52 Kbytes/sec haal je NOOIT niet dus he. Dat abbo hadden wij namelijk :( (Maximaal 6K download (s'nachts/s'morgens) en surfen was TRAAAAAAAAAGGG :()

Maar essent komt nu met @home, en er is nu ADSL via BBNed en MXStream, dus ze gaan wel veel klanten verliezen >:)

Verwijderd

[oftopic]

-----
-----

[/oftopic]
gheghe ik heb er ook 2 jaar internet van gehad de enige reden dat ik het had was om constant online te zijn maar verder kon je het wel vergeten.
Ben gelukkig sind 8 maand verhuisd en heb nu @home 300 kb/sec is toch wel wat fijner dan 3 kb/sec :)

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Rendo is het lichtende voorbeeld van wat voor kwaliteit er geaccepteerd wordt voor internet zonder telefoonkosten.....

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• AEZscf
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:46

Verwijderd

Dit is echt bout internet.
Heb het ook gehad, maar toen de mogelijkheid er was direct naar mxsteam gesprongen. en de reden dat er zoveel klanten zijn is dat er gewoon niks anders was. Je kon alleen via de telefoon.

• Newjersey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-08 23:25
rendo de kooi zit toch in steenwijk en omgeving?

m'n tante uit steenwijk wou het ook nemen. Maar rendo = zo ranzig langzaam als ik het zo lees :(

maar afwachten wanneer er daar adsl is :)

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op woensdag 23 januari 2002 21:54 schreef SLC-Axe het volgende:
Kan iemand mij toevallig vertellen of Rendo de Kooi statische of dynamische ip-adressen gebruikt?
Ik ben namelijk gemailbombed (is dat een werkwoord?) door een van hun gebruikers.
Volgens mij wel ja. :)
Iemand nog suggesties hoe ik aan zijn echte naam kan komen?
Als je alleen z'n IP hebt, wat Dynamisch is, dan kun je niet achter z'n echte naam komen helaas.
Je kunt wel jezelf een afvragen wie het gedaan zou kunnen hebben, en dan eens vragen of hij kabel heeft. Dan zit je meestal ook wel goed. :)
Hij deed het namelijk als reactie op een flame op het forum van mijn schoolkrant, hij is dus 5 dagen per week in de buurt >:)
Stelletje pubers. :P
Ow, btw, hoe verwijder ik die mailtjes van de server zonder alles te verwijderen?
Inloggen op je webmail, en daar je spul verwijderen. Of dat doen wat hierboven al verteld is. :)

🌞🍃

Verwijderd

een kennis van me heeft 2 ip nummers. echt wazig bedoeling daar. zit je te surfen heb je vervolgens een ander ip nummer !! zonder opnieuw in te loggen echt :?

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-11-2025

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Zal ik wachten tot @home begin 2003 of nu ADSL nemen? Maar dan zit wel mooi vast aan die 1 jaar abbo en als overstappen wil naar kabel ben ik nog meer geld kwijt aan aansluikosten. Dus ADSL of wachten op kabel?

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-07 14:25
Op woensdag 23 januari 2002 22:22 schreef Rob2k1.0 het volgende:
Dynamische adressen jammer genoeg, heb net rendo verlaten :) wel jammer dat ik die 56k snelheid heb moeten inruilen voor 512k >:)
Wat zal jij er een klote leven aan over gehouden hebben zeg :9~
Pagina: 1