[CM] Kritiek svp op mn mod

Pagina: 1
Acties:

• bratos
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2025
Hoi
ik heb mn Inwin verbouwd :9
is nu half af, maar wat vinden jullie ervan?
http://members.ams.chello.nl/bcorbet/ (niet echt voor 56k verbinding helaas)
Gotver zeg ik wist niet dat t zoveel werk was dat zagen! :(
Heb er ruim n uur over gedaan! :( :( :(
onderaan kun je mailen als je wilt
(sorry voor de brakke pics he)

Ow ja. mn fanbus werkt ok, (een switch voor de CCFL (12V) en een voor de Intake fan) maar als ik ze beide uitzet, blijft t ledje van de ccfl-switch aan :? die van de Fan ( 5V) gaat braaf uit samen met de fan. Iemand n idee? op fanbus kwam ik niet veel verder...
Ik heb switches gebruikt met 6 pootjes ( 2 ongebruikt) .....
Dank en zo

eerst kijken dan zeiken

Verwijderd

heeel mooi gedaan die blauwe lichies zijn kewl...waar heb je die erges gejat??...vette blowhole ook...
is wel mooi dat er een blauwe gloed achter zit..:)mooi gedaan....krijgt je kast ook n andere kleur?!

• bratos
De leds voor power en HDD heb ik gewoon bij de lokale electroboer gehaald voor 5 piek de stuk :)
De "gloed" is van n CCFL lampje (kost 30 piek)
En ik laat de kast wit denk ik (hij was grijs maar dat zie je niet zo best) ik wilde eerst ook n raampie in de zijkant maken maar t duurt nog wel ff voordat ik weer zin heb in zagen :r

eerst kijken dan zeiken

Verwijderd

moeahhaa....mooi gedaan t lijkt me wel mooier als je een black kast hebt man..steekt beter af...:)

Verwijderd

hehe cool ik heb de zelfde kast en ook gemod :)
Mijnus is helemaal mooi zwart gespoten met boven in en aan de zijkant een leuk raampje. Met natuurlijk ook een leuk blauw ccfl erin B-)En ik was ook van plan ooit eens een keer lekker een dikke blowhol erin te maken :)
jammer dat ik me webcam heb uitgeleend anders had ik hem wel ff kunnen laten zien.

ps maakt die fan niiet erg veel lawaai?

• InSPiRE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-03 20:19
Niet slecht, ik doe het je niet na.
Maar even een vraag? Moet je niet die blowhole in je frontje maken van de voorkant van je PC ipv in de case zelf? Hoe ga je dat nu doen?

• bratos
Die blowhole ik kutwerk :r
best hard staal ( kwaliteit is redelijk hoog geloof ik, weet ik eigelijk niet) Duurde lang voordat ik erdoorheen was
Maar die fan heeft dus plek zat voor zn luchtverplaatsing, er zit du nix achter of ervoor

Ik moet dus OOK nog wel n gat maken in mn frontje (doe ik ook met decoupeerzaag denk ik)
en hoe bedoel je IN PLAATS VAN? ik vond dat t beide moest, anders maaktie zo'n herrie(kannie zn lucht niet goed kwijt)
en dan pak ik zo'n deksel van n 25 cd-spindel, gebruik ik als pijp voor de lucht :? :)

Die fan draait op 5 V dus maakt weinig tot geen lawaai :)

eerst kijken dan zeiken

• InSPiRE
en dan pak ik zo'n deksel van n 25 cd-spindel, gebruik ik als pijp voor de lucht
aaaahhh....

• bratos
Voor tussen de case en t frontje om die kier van 2 cm rondom weg te werken

eerst kijken dan zeiken

• InSPiRE
Op woensdag 23 januari 2002 22:37 schreef bratos het volgende:
Voor tussen de case en t frontje om die kier van 2 cm rondom weg te werken
Wel stoor hoor, morgen de eerste pics???

• Crazy-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-08 08:15

Crazy-

Best life ever

vette case man! btw, vette In Win kast :D

12,85kWp - ZB 7,5m2/400l - 5kW Pana H WP (CV&SWW) - 13,8kWh accu

• bratos
wordt pas zondag of zo dat ik weer nieuwe pics heb,moet werken, en kan kom ik bekaf thuis(hou niet van werken)
ik wil trouwens aluminium teep op de onderkant plakken, wil nl ook n blacklight erin frunniken

eerst kijken dan zeiken

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:31
Ik heb je topictitel veranderd.
Hou je AUB aan de richtlijnen zoals die vermeld staan in dit topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/359380/1?limit=100.

Bvd.
Pagina: 1