Toon posts:

brobleem met muis en mobo

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een probleem met mijn logitech optical muis en mijn GigaByte GA-7VTX-E VIA chipset Socket A.
als ik mijn computer afsluit blijft me muis laser branden.
nou heb ik hier wel is ergens een topic op GoT gelezen maar ik kan het echt niet meer terug vinden.
nou wil ik vragen: gaat dit branden van de muislaser op je mobo batterij, en hoe kan je dit probleem verhelpen.
alvast bedankt.

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:42
Op woensdag 23 januari 2002 21:23 schreef -EGF-Sephiroth het volgende:
ik heb een probleem met mijn logitech optical muis en mijn GigaByte GA-7VTX-E VIA chipset Socket A.
als ik mijn computer afsluit blijft me muis laser branden.
nou heb ik hier wel is ergens een topic op GoT gelezen maar ik kan het echt niet meer terug vinden.
nou wil ik vragen: gaat dit branden van de muislaser op je mobo batterij, en hoe kan je dit probleem verhelpen.
alvast bedankt.
die stroom die hij daar voor nodig heeft haalt ie gewoon uit het stopcontact, trek de stekker er maar eens uit (dus niet alleen de pc uitzetten) en merk het verschil :) :+

Verwijderd

Topicstarter
thxzz
maar er is geen oplossing voor?/
(buiten de stekker eruit trekken???)

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:42
neej er is geen oplossing voor volgens mij, maar waarom vind je het zo erg?? :?

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:16
euh sjaak.. die muislaser (Wat dus gewoon een ledje is maar dat terzijde) zit toch aan de onderkant van de muis dus heb je er toch geen last van? of leg jij je muis altijd ondersteboven om hem af te laten koelen of iets in die strekking >:)

Strava | AP | IP | AW