My life for hire!
check de search eens op deze woorden, en tel de slotjes
* op AMD en Intel natuurlijk
Verwijderd
zou je dat nou wel doen !! er zijn maar 4118 topics over dit onderwerp, ik denk niet dat je iets vind, nope echt nietOp woensdag 23 januari 2002 21:23 schreef Devil_2000 het volgende:
[search=amd of intel]
Sorry dit is al zo vaak besproken
Verwijderd
Je hoeft ze niet allemaal te lezen, maar als je de grootste Intel/AMD topics leest dan heb je wel een aardig idee wat nu de beste is.Op woensdag 23 januari 2002 21:25 schreef markwolfswinkel het volgende:
[..]
zou je dat nou wel doen !! er zijn maar 4118 topics over dit onderwerp, ik denk niet dat je iets vind, nope echt niet
![]()
![]()
Topicstarter -> wees welkom
[sub] * Wok heeft nu een AMD, na een aantal jaren Intel te hebben gehad (tja, budget hèOp woensdag 23 januari 2002 21:23 schreef Devil_2000 het volgende:
[search=amd of intel]
Sorry dit is al zo vaak besproken
Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
sja.... alwéér zo'n topic.Op woensdag 23 januari 2002 21:23 schreef Narf het volgende:
* Narf voorspelt 'weer' een flamewar
Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output
Verwijderd
welkom hier
maar helaas worden dit soort topics hier niet gewaardeerd
| Specs! | IRC is just multiplayer notepad | }:O |
Op zich niet zo'n raar vraagje, wel een (potentieel) gevaarlijk vraagje
*Wat is je budged.
*Wat ga je met je Pc doen ivm performance eisen
->Over betrouwbaarheid 'n intel met viachip van onbekend merk is ook niet aan te raden.
dus Mobo en chipset en merk is ook belangrijk.
->iNtel is wat meet idioten sicher in mekaar te zetten. beter voor noobs en linkshandigen.
->AMD vereist wat meer huiswerk.
->AMD is de Prijs<->Performance king.
->intel is zuiniger met energie/warmte maar dat geld alleen voor de duidelijk duurdere 0,13 Northwood.
->Dan heb je Tualatin lekker zuinig maar het blijft 'n SDRam platform met tov de P4 platform 'n sterk afgeknepen FSb
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
AMD = goedkoop, maar kampt met hitte problemen wat onstabiliteit kan veroorzaken
Intel = duurder, maar koeler dan de AMD en daardoor stabiler
Intel heeft snellere processors (2.2Ghz) dan AMD (2000+ is eeeh 1800Mhz ofzo toch?) maar bij 2 dezelfde snelheden presteerd AMD vaak beter
Vergeet niet dat bij P4 het geheugen ook wel voor performance verlies kan leiden.Op woensdag 23 januari 2002 21:32 schreef LeonM het volgende:
ok, we helpen hem ff:
AMD = goedkoop, maar kampt met hitte problemen wat onstabiliteit kan veroorzaken
Intel = duur, maar koeler dan de AMD en daardoor stabiler
Intel heeft snellere processors (2.2Ghz) dan AMD (2000+ is eeeh 1800Mhz ofzo toch?) maar bij 2 dezelfde snelheden presteerd AMD vaak beter
DDR-bordjes gaan wel aardig, maar als het budget Rimmetjes niet toestaat, zou ik IMHO toch voor AMD gaan. Maar, een P4 met 512 mb Rimm PC-800 lijkt me wel lekker
My life for hire!
zucht, ga nou geen flamewar beginnen, anders gaat ook deze weer opslot, je moet hier geen meningen geven maar feiten.Op woensdag 23 januari 2002 21:33 schreef webkabouter het volgende:
flamewar.. maar goed
Intel: Prijs/Kwaliteit -/-
AMD : Prijs/Kwaliteit +/+
Cyrix: Prijs/Kwaliteit (bestaan die nog)
Verwijderd
aaah relaxed !!!
Eeeuh zelf altijd amd gehad ja daarvoor een P2 350 maar amd is gewoon goedkoper en presteerd beter als intel !!
Verwijderd
Naja, je weet nu waar je op moet letten als je de volgende keer een nieuw topic opentOp woensdag 23 januari 2002 21:35 schreef Eguna het volgende:
jajaja, lijkt me duidelijk, maar moet nog ff wennen aan tweakers net, enne een flamewar was echt me bedoeling niet hoor
Maar wat wil je met dat systeem gaan doen ?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Dit topic is gesloten.
![]()