Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Flierefluiters mongolen [W&L]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het door Flierefluiter geinitieerde topic "Voorkom mongolen, lang leve de Eugenetica?" is gedumpt om de volgende reden:
"Er lopen nu wel genoeg topics van je, deze gaat dicht"

De recentelijke door Flierefluiter geopende topics zijn inhoudelijk zeker niet minder interessant dan de oneindige variaties op thema's als bestaat waarheid?, bestaat god?, bestaat de vrije wil?, bestaan israel en de palestijnen?, is game-over een eikel? en wordt het geen tijd voor een lekkere ouwerwetse dictatoriale samenleving?

Is kwantiteit hier doorslaggevend of stelt Flierefluiter gewoon te interessante topics voor?

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:09

Arno

PF5A

:?

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Uit een ander door hem gestart topic :
hmmm niet gezien :Z dan maar een ander onderwerp
Conclusie : hij heeft een van zijn dagen dattie over van alles en nog wat wil lullen, alstie maar kan lullen. :+

Verwijderd

Op woensdag 23 januari 2002 21:07 schreef IllegalOperation het volgende:

Is kwantiteit hier doorslaggevend of stelt Flierefluiter gewoon te interessante topics voor?
Die gast loopt gewoon te trollen bij het leven.
Dat zou ik niet onder de noemer 'discussieren' zetten in ieder geval.

Verwijderd

Topicstarter
Dan moet ie daarop worden aangesproken en aangepakt.

Een inhoudelijk interessante topic moet niet worden afgeschoten omdat de starter al een reeks andere topics heeft lopen.

Verwijderd

Het viel mij ook al op, tenminste, het topic viel me op. Ik zag nog niet eens wie het geschreven had, maar er leek me een betere discussie uit te komen dan uit zijn laatste meesterwerk: [topic=389379/1/25]

Toen ging hij opeens dicht, en zag ik pas dat het van flierefluiter kwam. Het topic leek me op zich wel interessant :). Ik stoor me wel aan de "discussieren om te discussieren" houding, maar deze had op zich nog wel potentie.

Een betere openingspost, in vergelijking met de rest, waar soms simpelweg stellingen op tafel worden gegooid. Ik ben het met IllegalOperation eens wat dat betreft, dan kunnen er beter andere topics worden gesloten.

[edit]
Linkje is ook wel handig :)
[topic=389748/1/25]

• FCA
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:48

FCA

Die andere topics waren behoorlijk van het discussieren om te discussieren niveau.

Zijn beargumentatie is matig op z'n best, en als iedereen in W&L 5 topics binnen een uur gaat lopen zetten, dan krijgen we alleen maar topics met 2 tot 5 posts, wat ook weer niet de bedoeling is.

Verandert z'n sig te weinig.

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-11 22:53

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

ff [W&L] in je titel gefrut, zo is het wat duidelijker :)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Tsja, zijn laatste aanwinst in het rijtje topics om te discussieren heb ik gezien, misschien dat we wat te hard hebben gezegd dat W&L-posts techposts zijn?

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 23 januari 2002 22:52 schreef FCA het volgende:
Die andere topics waren behoorlijk van het discussieren om te discussieren niveau.
Met discussieren is niks mis. En waarom denk je dat al die variaties op steeds maar dezelfde paar onderwerpen blijven terugkomen? Wat dat betreft was het mongolentopic tenminste redelijk origineel en inhoudelijk interessant.
Zijn beargumentatie is matig op z'n best, en als iedereen in W&L 5 topics binnen een uur gaat lopen zetten, dan krijgen we alleen maar topics met 2 tot 5 posts, wat ook weer niet de bedoeling is.
Ik zie veel beroerdere argumentaties van topicstarters voorbijkomen. En FlieFlui heeft een paar topics geopend waar goed op werd gereageerd.

Als iemand vijf topics per uur opent over hier inmiddels volledig uitgekauwde onderwerpen, ok, grijp dan in. Maar dat was hier niet het geval.

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:06
Hij opent wel veel topics ja, vooral de reactie van "Dan maar een ander topic" toen duidelijk werd dat een van zijn topics overbodig was geeft aan dat hij een (beetje) postgeil is.

Persoonlijk had ik trouwens ook nog wel een reactie willen geven in dat topic over "Dikke mensen zijn zielig?" omdat ik zelf ook dik ben.

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:24

GaMeOvEr

Is een hork.

is game-over een eikel?
Joh !

Ben ik zo populair ?

* GaMeOvEr snel naar W&L gaat*

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 24 januari 2002 12:54 schreef GaMeOvEr het volgende:

[..]

Ben ik zo populair ?

[..]
Bij mij wel hoor!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op donderdag 24 januari 2002 12:58 schreef IllegalOperation het volgende:

Bij mij wel hoor!
Euh, bedankt. :*

denk ik ? :?

Aannames zijn fataal.

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:34

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

euh ik vind die topics vrij "nonchalant" euh DWZ, een beetje met de botte bijl topics aansnijden. als hij het nou een beetje interresant maakt of een beetje beleefd beargumenteerd dan zou het misschien kunnen. maar een weg-met-de-mongolen topic had wel iets subtieler gekunt :)

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22-11 17:44

Kirpeknots

Wazzup!

Het door Flierefluiter geinitieerde topic ...
De recentelijke door Flierefluiter geopende topics zijn inhoudelijk zeker niet minder interessant dan de oneindige --variaties op thema's als bestaat waarheid?
-bestaat god?
-bestaat de vrije wil?
-bestaan israel en de palestijnen?

...
Ik denk dat hij The Matrix teveel gezien heeft.

define real :9

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 24 januari 2002 13:32 schreef AtomicShockwave het volgende:
euh ik vind die topics vrij "nonchalant" euh DWZ, een beetje met de botte bijl topics aansnijden. als hij het nou een beetje interresant maakt of een beetje beleefd beargumenteerd dan zou het misschien kunnen. maar een weg-met-de-mongolen topic had wel iets subtieler gekunt :)
Die weg-met-mongolenconclusie kan ik niet uit zijn post halen. Of was men bang dat een dergelijke reactie in een verdere discussie onvermijdelijk zou volgen? (Er zijn immers ook in dit forum waarschijnlijk wel voorstanders van eugenetica)

Maar goed, ik begrijp dat het (over)enthousiasme van onze Flierefluiter niet bij iedereen in goede aarde valt. Daarbij blijf ik van mening dat er in W&L zeer regelmatig postings passeren die met veel meer reden meteen kunnen worden afgeschoten (zie hierboven voor enkele voorbeelden). Wat dat betreft was Flfl echt zo erg nog niet.

• Morgoth
  • Laatst online: 22-11 00:21
Op woensdag 23 januari 2002 21:20 schreef IllegalOperation het volgende:
Dan moet ie daarop worden aangesproken en aangepakt.
Ik heb hem gemaild, hij zou er aan denken heeft hij me toegezegd. Dus dat is geregeld in principe.
Een inhoudelijk interessante topic moet niet worden afgeschoten omdat de starter al een reeks andere topics heeft lopen.
Ik kan nu niet zeggen dat al z'n topics van een superieur niveau waren, ook niet heel slecht. En de kwantiteit deed zeker in dit geval af aan de kwaliteit, ik zie liever 1 hele goed topic van hem dan 5 wel aardige topics.

Verwijderd

ha ben ik weer, blijkbaar waren mijn topics niet oninteressant. Zo erg was mijn topic toch niet over eugenetica? En wat is het aantal maximaal aantal nieuwe topics dat je mag openen?

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10 09:31
Op donderdag 24 januari 2002 13:29 schreef GaMeOvEr het volgende:

[..]

Euh, bedankt. :*

denk ik ? :?
Wie zegt dat het positief is ? })
Oooh...I'm bad 8-)

Verwijderd

Ik vind gewoon dat er altijd een nieuwe topic geopend mag worden. het blijkt op den duur wel of het topic genoeg niveau heeft, dan mag het gesloten worden.

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op donderdag 24 januari 2002 15:49 schreef Manic het volgende:

Wie zegt dat het positief is ? })
Oooh...I'm bad 8-)
Hoezo denk je dat de "denk ik?" erbij staat ? ;)

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

En ik baal nog steeds dat mijn topic op slot is :(

[topic=389748/1/25]

En ik heb nog steeds geen duidelijke reden gehad van de crew!

Verwijderd

Op donderdag 24 januari 2002 07:56 schreef Grrrrrene het volgende:
Tsja, zijn laatste aanwinst in het rijtje topics om te discussieren heb ik gezien, misschien dat we wat te hard hebben gezegd dat W&L-posts techposts zijn?
W&L bloed sowieso een beetje dood :'(

Verwijderd

kom ik eens aanzetten met een topic van een beetje niveau na klachten dat mijn niveua te laag zou zijn wordt mijn topic gesloten :?

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 24 januari 2002 21:33 schreef flierefluiter het volgende:
kom ik eens aanzetten met een topic van een beetje niveau na klachten dat mijn niveua te laag zou zijn wordt mijn topic gesloten :?
'k Denk dat je nou toch echt beter even kan dimmen. Als het je inhoudelijk om je topic gaat, probeer het dan over een paar dagen nog eens met een verbeterde start en zonder de indruk te geven dat je het wereldrecord topicopenen wil verbeteren.

Verwijderd

Op donderdag 24 januari 2002 21:59 schreef IllegalOperation het volgende:

[..]

'k Denk dat je nou toch echt beter even kan dimmen. Als het je inhoudelijk om je topic gaat, probeer het dan over een paar dagen nog eens met een verbeterde start en zonder de indruk te geven dat je het wereldrecord topicopenen wil verbeteren.
Ik mag jou wel :)
Ik aanvaard jou oplossing
Pagina: 1