Toon posts:

Claimen van een domein

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of iemand hier meer verstand van heeft of meer informatie kan geven maar is het mogelijk om een domein te claimen die gehost wordt door LaDot en waar in 2 jaar nog niks mee gedaan is (er staat nog steeds coming soon)als je zelf geregistreerd sta bij de kamer van koophandel onder die naam en het wil gebruiken?

Als iemand hier meer informatie over heeft dan zou ik dat zeer op prijs stellen.

• d-Frag
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-07 10:26

d-Frag

74% completed

Als het een actief bedrijf betreft welke langer is geregistreerd dan de desbetreffende domeinnaam maak je volgens mij een redelijke kans.

Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -

Verwijderd

yup, normale procedure is dat je eerst een nette, aangetekende brief naar ladot doet en daarbij wat documenten doet als bewijs dat jij die naam al langer voert dan dat het domeinnaam geregistreerd is. En vraag je hun het over te dragen en binnen 14 dagen na dagtekening een reactie te geven.

Als ze reageren zullen ze waarschijnlijk het domeinnaam aan je willen verkopen, dit is vrij gebruikelijk. Let wel, dan praat ik niet over bedragen met 3 nullen ofzo. Als ze meer vragen en niet voor de prijs onder te willen doen is het verstandig het wat harder te spelen, dwz, met een advocaat.

Verwijderd

Topicstarter
Dank jullie wel voor jullie reacties. Ik denk wel dat ik nu weet hoe ik ervoor sta.