ik heb gehoord over dit spel en ik zou graag een paar pics willen zien voorat ik ga denken aan downloaden/kopen, alsie nog te koop is dan. Zouden jullie dat voor me kunnen regelen?
Zou je niet zelf eerst eens zoeken
There is no magic.
Verwijderd
hehe

Screenie gemaakt met een Athlon XP 2000+ en een Geforce3ti 500 dus op jou PC is ie mischien niet zo mooi

Screenie gemaakt met een Athlon XP 2000+ en een Geforce3ti 500 dus op jou PC is ie mischien niet zo mooi
bedoel je niet het nieuwe spel stunts? aangezien je het hebt over kopen in de winkel.....
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Verwijderd
Ik word ZOOOO moe van jou... ZOEK ZELF NOU IS EERST, we zijn gvd geen opdracht aan nemers..Op woensdag 23 januari 2002 20:54 schreef R.T.B het volgende:
ik heb gehoord over dit spel en ik zou graag een paar pics willen zien voorat ik ga denken aan downloaden/kopen, alsie nog te koop is dan. Zouden jullie dat voor me kunnen regelen?
WAF
Srry van de flame maar echt in elk topic is het wel weer kunnen jullie dit zoek is ff dit doe zus man doe het zelf elke fatsoenlijke n00b kan het, dus waarom jij niet...
[+1 behulpzaam]
www.google.com
www.altavista.com
www.ilse.nl
www.startpagina.nl voor mijn part..
[/+1 behulpzaam]
Op woensdag 23 januari 2002 20:59 schreef The_Will het volgende:
Jep is errug oud.
Edit: Maar iets zegt mij dat ie Stunts GP bedoelt: En dat is hier te vinden
ik denk het ook. Want ik had gehoord over dat je zelf banen etc kon maken en upgrades kon kopen etc.Op woensdag 23 januari 2002 21:02 schreef Flapmo het volgende:
bedoel je niet het nieuwe spel stunts? aangezien je het hebt over kopen in de winkel.....
Bij de oude stunts kon je wel banen maken, upgrades niet echtOp woensdag 23 januari 2002 21:17 schreef R.T.B het volgende:
ik denk het ook. Want ik had gehoord over dat je zelf banen etc kon maken en upgrades kon kopen etc.
Stunts GP, geen idee, ken ik niet.
jammer dat die oude stuntz het neit doet onder win2k/XPOp woensdag 23 januari 2002 21:20 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Bij de oude stunts kon je wel banen maken, upgrades niet echt
Stunts GP, geen idee, ken ik niet.
tampert, kriminalpolizei
ik heb hem nog, alleen loopt ie erg snel.
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Verwijderd
Stunts schopt kont 
/me maakte altijd banen met veel splitsingen waarvan de helft doodliep in water ofzo
/me maakte altijd banen met veel splitsingen waarvan de helft doodliep in water ofzo
Ouwe stunts roels! Maar HotRot was helemaal gaaf
Verwijderd
StreetRod heette dat toch? Was idd errug coolOp woensdag 23 januari 2002 22:17 schreef devv05 het volgende:
Ouwe stunts roels! Maar HotRot was helemaal gaaf
ik ben me stunts kwijt
, kan hem nergens vinden.
Weet niet precies meer kan ook wel.. iig StreetRod of HotRo(t/d)Op woensdag 23 januari 2002 22:21 schreef R0decker het volgende:
[..]
StreetRod heette dat toch? Was idd errug cool
Dat roelde pas
Yep, heel gaaf spel. Jammer dat dit topic er niet over gaatOp woensdag 23 januari 2002 22:21 schreef R0decker het volgende:
StreetRod heette dat toch? Was idd errug cool
Ok.Op woensdag 23 januari 2002 22:40 schreef R.T.B het volgende:
PICS!!
Net teruggevonden, had het op diskette staan (Dat waren nog eens tijden, toen je voor 1 game nog 1 diskette nodig had 
Wie vroeg hier om PICS?

Wie vroeg hier om PICS?

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Aaaaaarrgghhh. Rot op met die "This thread is Gay" plaatjes, ga die lekker in de HK posten en niet hier 
Of beter gezegd: Post ze helemaal niet!
Edit: In principe zeg je gewoon dit topic is gezellig.
gay [gei] vrolijk, opgewekt ; luchtig ; los(bandig) ; schitterend ; fleurig ; kleurig ; bont
Of beter gezegd: Post ze helemaal niet!
Edit: In principe zeg je gewoon dit topic is gezellig.
gay [gei] vrolijk, opgewekt ; luchtig ; los(bandig) ; schitterend ; fleurig ; kleurig ; bont
There is no magic.
nou verander ff het topic maar laat maar die pics van hotrod/streetrod komenOp woensdag 23 januari 2002 22:41 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Yep, heel gaaf spel. Jammer dat dit topic er niet over gaat
Ok sorry van de pic 
Coole stunt pics!
Coole stunt pics!
Zal ff zoeken of ik ergens iets kan vinden..Op woensdag 23 januari 2002 23:10 schreef R.T.B het volgende:
[..]
nou verander ff het topic maar laat maar die pics van hotrod/streetrod komen
Zolang er door de producent niet duidelijk is aangegeven dat het vrij mag worden gedistribitueerd, is dit warez aanbiedenOp woensdag 23 januari 2002 23:13 schreef devv05 het volgende:
[blaat kwoot :P] kan je streetrod in iedergeval downen
Spel uit 1989 dat nergens te koop is, is niet illegaal toch?
C:\>_
Komop man een spel uit 1989Op woensdag 23 januari 2002 23:18 schreef vinnie_van_wham het volgende:
[..]
Zolang er door de producent niet duidelijk is aangegeven dat het vrij mag worden gedistribitueerd, is dit warez aanbieden
Weet niet eens of het volledige versie is..
Anders wist ik het niet hoor.. een modje moet maar ff oordelen
Hmm dat weet ik ook nietOp woensdag 23 januari 2002 23:19 schreef devv05 het volgende:
Komop man een spel uit 1989
Weet niet eens of het volledige versie is..
Het mag iig niet als het een volledige versie is, tenzij er expliciet bijstaat dat het freeware is en dat is zeer zelden
Mooie tijden waren dat ja 
dat spel heeft heeel wat uurtje gedraait op me 486
dat spel heeft heeel wat uurtje gedraait op me 486
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Stunts is zeker een ontzettend goed en in die tijd een mooi spel.
Alleen balen dat ik de goeie versie heb weggegooid plus met heel veel zelf gemaakte banen.
Was er ook niet een opvolger van stunts?
Alleen balen dat ik de goeie versie heb weggegooid plus met heel veel zelf gemaakte banen.
Was er ook niet een opvolger van stunts?
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Yea, stunts!
Ik heb hem nog op diskette in de kast staan.
Veel gespeeld op m'n 386, dat was echt een cool spel
Ik kan me 1 van de 1e racespellen die ik had ook nog wel herinneren..: Grand Prix, Cycles (das motoracen) & Test Drive 1
Die heb ik zelfs gespeeld op m'n XT met groen beeld
Nog steeds allemaal in de kast staan trouwens
Ik heb hem nog op diskette in de kast staan.
Veel gespeeld op m'n 386, dat was echt een cool spel
Ik kan me 1 van de 1e racespellen die ik had ook nog wel herinneren..: Grand Prix, Cycles (das motoracen) & Test Drive 1
Die heb ik zelfs gespeeld op m'n XT met groen beeld
Nog steeds allemaal in de kast staan trouwens
Wie geeft er nog wat screens van stunts!!!
Wij willen screens!!!!
Wij willen screens!!!!
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Verwijderd
Arggg jaah dat spel is echt supercoolOp woensdag 23 januari 2002 22:56 schreef Fuelke het volgende:
Net teruggevonden, had het op diskette staan (Dat waren nog eens tijden, toen je voor 1 game nog 1 diskette nodig had
Wie vroeg hier om PICS?
[afbeelding]
[afbeelding]
Stunts is wel ergens te donwloaden, heb 'm vandaag gevonden op een site, via google.Op donderdag 24 januari 2002 09:46 schreef Shaggy16 het volgende:
[..]
Arggg jaah dat spel is echt supercool, jammer dat je het nergens even kan downen , zal nog wel illigaal zijn denk ik
Hij doet het uitstekend, het blijft een goed racespel.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Ziet er nog altijd beter als menig ander nieuw spel, bijv. CS.

Meen het echt, zijn echt van die games die nu uitkomen van waar je denkt omg zoiets durf je toch niet te verkopen.
Meen het echt, zijn echt van die games die nu uitkomen van waar je denkt omg zoiets durf je toch niet te verkopen.
Warez, je zult 'm moeten verwijderenOp donderdag 24 januari 2002 15:49 schreef pentium het volgende:
wie wil er stunts spelen???
hiero : [kuch]
Ik heb hem nog niet getest met XP.....
Wees niet bang doet het toch nietOp donderdag 24 januari 2002 16:21 schreef devv05 het volgende:
[..]
Warez, je zult 'm moeten verwijderenWerd bij mijn HotRod link hierboven ook gedaan, dus hiervoor geldt hetzelfde.. lijkt mij??
Ik heb wel een werkende, maar weet niet of het een echte warez site is.
Als dit een warez site is, verwijder dit dan maar, anders hebben degene die Stunts niet meer hebben geluk.
[kuch]
Veel race plezier.
Als dit een warez site is, verwijder dit dan maar, anders hebben degene die Stunts niet meer hebben geluk.
[kuch]
Veel race plezier.
Die andere site die ie postte wel..Op donderdag 24 januari 2002 16:22 schreef Albinoraptor het volgende:
[..]
Wees niet bang doet het toch niet
ha daar vond ik streetrod, tank joe, maar is de volledige versie wel 0.7 mb?Op donderdag 24 januari 2002 15:55 schreef pentium het volgende:
voor klassieke game liefhebbers:
[kuch]
Verwijderd
ja .... floppy-werk heOp donderdag 24 januari 2002 17:25 schreef R.T.B het volgende:
[..]
ha daar vond ik streetrod, tank joe, maar is de volledige versie wel 0.7 mb?
Verwijderd
Op donderdag 24 januari 2002 15:49 schreef pentium het volgende:
wie wil er stunts spelen???
hiero : [kuch]
Ik heb hem nog niet getest met XP.....
ik heb hem lekker zonder creatief te zijnOp donderdag 24 januari 2002 17:22 schreef devv05 het volgende:
[..]
Moet je wat creatiever zoeken..
een kruis, heb je daar zon goede computer voor nodig om die te zien?Op woensdag 23 januari 2002 20:56 schreef Koeschaap het volgende:
hehe
[afbeelding]
Hm wist dat HotRod een oud spel was, maar dat de graphics ZO slecht waren
Topic is verzand in een abandonware spam topic en gaat al lang niet meer over de eigenlijke vraag.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()