Toon posts:

Versatel/Demon geen inet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vanmiddag me Arescom NetDSL 1000 router ontvangen van Versatel. Nu heb ik alles aangesloten en nu branden de juiste lampjes groen. Alleen nu is het zo dat mijn WAN-Act lampje eigenlijk continu knippert vanaf het begin af aan. En verder is er helemaal geen internetverkeer mogelijk. Weet iemand wat hier het probleem kan zijn?

Ik weet dat dit soort aansluitingen zeldzaam zijn maar hoop toch dat hier mensen zitten die hier ervaring mee hebben.

Verwijderd

Topicstarter
Voor mensen die de search gebruiken: dit probleem heeft zich inmiddels opgelost. Het probleem was dat het wachtwoord in de router verkeerd stond, dus heb een nieuwe gekregen en nu werkt het als een trein. :)

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Goede keuze :)

ik heb het ook via Versatel, maar dan Zon als ISP. Met Zon Breedband nog noooooit een probleem gehad, kheb vanaf dat ik er zit (6 maanden) nog geen een storing gehad. Versatel heerst :)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 30 januari 2002 14:22 schreef Cartman! het volgende:
Goede keuze :)

ik heb het ook via Versatel, maar dan Zon als ISP. Met Zon Breedband nog noooooit een probleem gehad, kheb vanaf dat ik er zit (6 maanden) nog geen een storing gehad. Versatel heerst :)
Kijk dat bied perspectief! :D

Heb jij trouwens enig idee of er plannen zijn bij Versatel om de bandbreedte op te schroeven? Niet dat ik dit vervelend vind maar dacht misschien een logische zet van hun na de acties van KPN en BBned?!