Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Rare bug Adsysteem Tweakers!

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand dit ook al eens vaker gehad? Een ad van Sitel/Ben ofzo waar allerlei HTML code in staat en steeds nieuwe vensters met Ad's opent. Erg wazig.

Afbeeldingslocatie: http://stuwww.kub.nl/iduna/test/rare-ad-tweakers.jpg

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
nooit gezien :?

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

-->LA, deze ken ik niet :P

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

Op woensdag 23 januari 2002 20:51 schreef DR het volgende:
-->LA, deze ken ik niet :P
Joh :P

• jvdmeer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-11 16:48
Dat had ik gisteren ook even. Ik weet niet waardoor. Ik heb alles gesloten en IE opnieuw opgestart, en het was over.

• Dommel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-11 00:33

Dommel

Professioneel Software Sloper

Ja die ken ik ook. Die levert elke paar seconden een nieuwe popup op. De enigste manier om er geen last van te hebben is om meteen weer te refreshen als je die banner ziet :)

Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838

• uroy
  • Niet online
bij mij elkedag, wordt er gek van, ±100 x per dag. :(
Alles opgeruimd maar kan nix vinden.

The firewall has blocked Internet access to adserver.webads.nl (195.193.95.227) (HTTP) from your computer [TCP Flags: S].

talkin' is cheap, people follow like sheep

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:09

Arno

PF5A

Op woensdag 23 januari 2002 20:57 schreef uroy het volgende:
The firewall has blocked Internet access to adserver.webads.nl (195.193.95.227) (HTTP) from your computer [TCP Flags: S].
Hmm, laat Floris of Daniel dat maar niet zien :X

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

ja, dat ken ik. bij mij stond er een keer een berg javascript. heel vaag. zal wel met browser te maken hebben :?

• HunterPro
  • Niet online
Op woensdag 23 januari 2002 20:49 schreef wessel99 het volgende:
Heeft iemand dit ook al eens vaker gehad? Een ad van Sitel/Ben ofzo waar allerlei HTML code in staat en steeds nieuwe vensters met Ad's opent. Erg wazig.

[afbeelding]
jups, is d'r een stukje code de verkeerde holte van IE ingeschoten >:)

en ik bedoel géén keelholte:+

• Gizz
  • Laatst online: 30-11 11:53

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Met opera nergens last van, maarjah, die blocked dan ook pop-ups :)

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-11 10:35

Floor-is

5.2

bij mij elkedag, wordt er gek van, ±100 x per dag. :(
Alles opgeruimd maar kan nix vinden.

in plaats van dat je dan gewoon contact opneemt met een van de mensen die over reclame gaat (twee mensen vragen en je bent er achter, als je het zelf nog niet wist), dan heb je een hele berg gezeik kunnen voorkomen misschien.

Ik heb deze fout nog niet zelf gehad en niet eerder gezien. Ik zal WebAds attenderen op de fout en ze verzoeken er iets aan te doen.

Aan jou verzoek ik nu echter om die firewall maar gewoon weer aan te zetten, anders voel ik mij genoodzaakt om op onze switches ook een IP-bannetje in te stellen...

Bericht hierboven

• HunterPro
  • Niet online
Op woensdag 23 januari 2002 21:03 schreef Gizz het volgende:
oeh! You bastard!

vanmorgen hadden ze het op de radio (bij de taxi's) over broodroof...

• Robin
  • Niet online
Op woensdag 23 januari 2002 21:03 schreef Gizz het volgende:
Op woensdag 23 januari 2002 21:01 schreef Traag het volgende:
|:( :X >:)

Verwijderd

Op woensdag 23 januari 2002 21:06 schreef robinvreuls het volgende:

[..]

[..]

Ik weet niet waar jij het over hebt, maar hier op GoT zie ik geen banners in de vorm van pop ups

• Arno

Arno

PF5A

Op woensdag 23 januari 2002 21:06 schreef robinvreuls het volgende:
:o

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• AtomicShockwave
  • Laatst online: 27-11 23:58

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

ik vind dat als je zon popup shit krijgt dat je het dan mag blocken, anders niet :)

• Arno

Arno

PF5A

Op woensdag 23 januari 2002 21:10 schreef insoft het volgende:
Ik weet niet waar jij het over hebt, maar hier op GoT zie ik geen banners in de vorm van pop ups
:z

daar gaat het niet over, ga jij maar lekker armworstelen met je sussie :P

Jeremy Clarkson

Verwijderd

Op woensdag 23 januari 2002 21:12 schreef Traag het volgende:

[..]

:z

daar gaat het niet over, ga jij maar lekker armworstelen met je sussie :P
Ik begrijp je niet hoor? wat heeft dat te maken met dit topic en wat is een "sussie" Dat is toch dat japanse eten ofzo?

• Robin
  • Niet online
|:(

Dat is sushi (rauwe vis)

• AtomicShockwave

AtomicShockwave

Op woensdag 23 januari 2002 21:13 schreef insoft het volgende:

[..]

Ik begrijp je niet hoor? wat heeft dat te maken met dit topic en wat is een "sussie" Dat is toch dat japanse eten ofzo?
:z ziemelzeiker :D

Verwijderd

Hehe, anders moet je effe wat ducktape op de bovenkant van je scherm plakken, heb je een prachtige, en vooral originele AD-BLOCKER :P

[ Niet dat ik dat doe, als je het niet gelooft, uhm, pech, vraag maar om een screenshot ofzo :D ]

• Robin
  • Niet online
Sinds wanneer plak je een eend op je scherm :?

Verwijderd

ik doe dat niet, het was maar een idee

• AtomicShockwave

AtomicShockwave

Op woensdag 23 januari 2002 21:15 schreef powerpulse het volgende:
Hehe, anders moet je effe wat ducktape op de bovenkant van je scherm plakken, heb je een prachtige, en vooral originele AD-BLOCKER :P

[ Niet dat ik dat doe, als je het niet gelooft, uhm, pech, vraag maar om een screenshot ofzo :D ]
The pro's way:
Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/~a.hoppenbrouwers/block1.jpg

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Op woensdag 23 januari 2002 21:21 schreef AtomicShockwave het volgende:

[..]

The pro's way:
[afbeelding]
You are tha master.

Hail to the king. :D

Krankzinnige muziek vind je hier.

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-11 23:14
Ik use gewoon opera 6.00 8-) en dan refuse banner's and popups simpel ! :)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:28

JvS

Ik heb hem zelf ook

topictitel -!!!!!!!!!!!, ook al begint het nu toch wel vervelend te worden met die bugs in het bannersysteem... :o

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Trouwens, popups mag je gewoon blocken, het zijn de banners waar je vanaf moet blijven.

Krankzinnige muziek vind je hier.

• DR
  • Niet online

DR

Op woensdag 23 januari 2002 21:28 schreef RS_003 het volgende:
Ik use gewoon opera 6.00 8-) en dan refuse banner's and popups simpel ! :)
Op woensdag 23 januari 2002 21:01 schreef Traag het volgende:

[..]

Op woensdag 23 januari 2002 21:04 schreef Floris Diemel het volgende:

Aan jou verzoek ik nu echter om die firewall maar gewoon weer aan te zetten, anders voel ik mij genoodzaakt om op onze switches ook een IP-bannetje in te stellen...

• Garfield|IA
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Moest ik even melden.

:X

• Floor-is

Floor-is

5.2

Ik had het geschreven en toen dacht ik nog: dat klopt niet, maar verder eik niet op gelet :o

Het verzoek was dus om de admanager te unblocken, het is wel zo netjes.

Bericht hierboven

Verwijderd

Hmmmm deze ken k ergens van. Duikt sinds 2 weken ook op in mijn zone alarm logs.

Voor heen nooit ergens last van gehad, en eigenlijk ook nix veranderd.

IE5.5 zonder blocker oid.

Iemand een ideetje wat dat is :?

[edit: typo. ]

• Floor-is

Floor-is

5.2

Ik heb net even met WebAds contact gehad naar aanleiding van een mailtje dat ik gisteren had gestuurd.

Er is 1 user bij Fok! die dit probleem heeft en er zijn er 2 of 3 hier die het hebben. De banner is al door meer dan 200.000 mensen gezien op dit moment; er zijn er 4 die er een probleem mee hebben ondervonden (voor zover bekend).

Dat is een dergelijk klein percentage dat we er van uit kunnen gaan dat het (zeer waarschijnlijk) een eenmalige fout of een softwarefout aan de kant van de bezoeker moet zijn.

Sorry, meer kan ik niet echt doen op het moment.

Bericht hierboven

• [ti]
  • Niet online
Op woensdag 23 januari 2002 21:04 schreef Floris Diemel het volgende:
Ik stoor me echt enorm aan deze opmerking. Ja ik weet dat tweakers van de banners moet leven. Ja ik weet dat een aantal mensen binnen t.net het blocken van banners gelijk ziet aan diefstal. Maar bied dan alternatieven voor mensen die een schurft hekel aan banners hebben. Maak een systeem waar je voor fl10,- per maand (zoveel verdienen jullie vast niet aan mij per maand) een banner vrij t.net/got krijgt. Geef die mensen nog 'n leuk kleurtje op het forum, en de status geile mensen willen in eens ook wel zo'n account.

Het bannen van een user (of het dreigen met) omdat ie '127.0.0.1 adserver.webads.nl' in z'n /etc/hosts heeft staan, junkbuster gebruikt of creatief met z'n firewall is, is imho echt te gek voor woorden, en al HELEMAAL als je je gebruikers geen alternatieven aan kunt bieden.

• HGM
  • Niet online

HGM

Op donderdag 24 januari 2002 10:01 schreef Floris Diemel het volgende:
Er is 1 user bij Fok! die dit probleem heeft en er zijn er 2 of 3 hier die het hebben. De banner is al door meer dan 200.000 mensen gezien op dit moment; er zijn er 4 die er een probleem mee hebben ondervonden (voor zover bekend).
[topic=384198]

Zie ook mijn reply, het probleem loopt al een hele tijd hoor :)

• Jeroen Blom
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:10
En in deze draadjes wordt ook al melding van het probleem gemaakt. Dus het is al wat langer bekend

[topic=355235/1/25]
[topic=353955/1/25]

"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko

• HappyFun
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op donderdag 24 januari 2002 10:01 schreef Floris Diemel het volgende:
Ik heb net even met WebAds contact gehad naar aanleiding van een mailtje dat ik gisteren had gestuurd.

Dat is een dergelijk klein percentage dat we er van uit kunnen gaan dat het (zeer waarschijnlijk) een eenmalige fout of een softwarefout aan de kant van de bezoeker moet zijn.

Sorry, meer kan ik niet echt doen op het moment.
Is bij mij al meer dan 3 weken zo..
Draai win98 / zonealarm en is alleen dus die pop_up als ik op een url klik van BV een GOT topic..dan krijg ik ipv het gewenste topicnr dus die banner.. misschien heb je aan deze info meer[stond ook al in ander threadje maar kon niet meer vinden]

Defunctus Deo Juvente

• Blauw
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-11 19:25

Blauw

De Schreeuw

Ja, dat heb ik ook eens in de zoveel tijd. Maar het heeft helemaal nix met het blocken van advertenties te maken hoor :)

• uroy
  • Niet online
ja dat klopt, ik gebruikt geen softw. die banners tegen houden.
Alleen wordt er constant verbinding gemaakt naar adserver, en zonealarm houdt het tegen.
Wat dat inhoud is voor mij een raadsel?

talkin' is cheap, people follow like sheep

Verwijderd

Ik heb er ook last van, de enige oplossing is om IE af te sluiten. Anyway, al die pop-ups zijn echt heel irri!

Verwijderd

Topicstarter
Makkelijkere oplossing is gewoon even de popup weg te klikken en de desbetreffende pagina te verversen. Je krijgt dan een andere banner en die doet wel normaal, het is puur en alleen die banner op dit moment (kleine kans dat je 2x dezelfde krijgt).

• jvdmeer
  • Laatst online: 30-11 16:48
Op woensdag 23 januari 2002 21:21 schreef AtomicShockwave het volgende:

[..]

The pro's way:
Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/~a.hoppenbrouwers/block1.jpg[/url]
Rechtsonderin de foto heb je nog wat banners staan, die moet je ook nog afplakken :)

• [ti]
  • Niet online
laat maar, niet gezien dat dit een oud topic is.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Jaaaajaaaaa...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.