Heeft iemand dit ook al eens vaker gehad? Een ad van Sitel/Ben ofzo waar allerlei HTML code in staat en steeds nieuwe vensters met Ad's opent. Erg wazig.
JohOp woensdag 23 januari 2002 20:51 schreef DR het volgende:
-->LA, deze ken ik niet
Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838
talkin' is cheap, people follow like sheep
Hmm, laat Floris of Daniel dat maar niet zienOp woensdag 23 januari 2002 20:57 schreef uroy het volgende:
The firewall has blocked Internet access to adserver.webads.nl (195.193.95.227) (HTTP) from your computer [TCP Flags: S].
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
jups, is d'r een stukje code de verkeerde holte van IE ingeschotenOp woensdag 23 januari 2002 20:49 schreef wessel99 het volgende:
Heeft iemand dit ook al eens vaker gehad? Een ad van Sitel/Ben ofzo waar allerlei HTML code in staat en steeds nieuwe vensters met Ad's opent. Erg wazig.
[afbeelding]
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
in plaats van dat je dan gewoon contact opneemt met een van de mensen die over reclame gaat (twee mensen vragen en je bent er achter, als je het zelf nog niet wist), dan heb je een hele berg gezeik kunnen voorkomen misschien.Op woensdag 23 januari 2002 20:57 schreef uroy het volgende:
bij mij elkedag, wordt er gek van, ±100 x per dag.
Alles opgeruimd maar kan nix vinden.
The firewall has blocked Internet access to adserver.webads.nl (195.193.95.227) (HTTP) from your computer [TCP Flags: S].
Bericht hierboven
oeh! You bastard!Op woensdag 23 januari 2002 21:03 schreef Gizz het volgende:
Met opera nergens last van, maarjah, die blocked dan ook pop-ups
Op woensdag 23 januari 2002 21:03 schreef Gizz het volgende:
Met opera nergens last van, maarjah, die blocked dan ook pop-ups
Op woensdag 23 januari 2002 21:01 schreef Traag het volgende:
Hmm, laat Floris of Daniel dat maar niet zien
Verwijderd
Ik weet niet waar jij het over hebt, maar hier op GoT zie ik geen banners in de vorm van pop upsOp woensdag 23 januari 2002 21:06 schreef robinvreuls het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
Op woensdag 23 januari 2002 21:06 schreef robinvreuls het volgende:
![]()
![]()
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Op woensdag 23 januari 2002 21:10 schreef insoft het volgende:
Ik weet niet waar jij het over hebt, maar hier op GoT zie ik geen banners in de vorm van pop ups
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Ik begrijp je niet hoor? wat heeft dat te maken met dit topic en wat is een "sussie" Dat is toch dat japanse eten ofzo?Op woensdag 23 januari 2002 21:12 schreef Traag het volgende:
[..]
daar gaat het niet over, ga jij maar lekker armworstelen met je sussie
Op woensdag 23 januari 2002 21:13 schreef insoft het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet hoor? wat heeft dat te maken met dit topic en wat is een "sussie" Dat is toch dat japanse eten ofzo?
Verwijderd
The pro's way:Op woensdag 23 januari 2002 21:15 schreef powerpulse het volgende:
Hehe, anders moet je effe wat ducktape op de bovenkant van je scherm plakken, heb je een prachtige, en vooral originele AD-BLOCKER
[ Niet dat ik dat doe, als je het niet gelooft, uhm, pech, vraag maar om een screenshot ofzo]
You are tha master.Op woensdag 23 januari 2002 21:21 schreef AtomicShockwave het volgende:
[..]
The pro's way:
[afbeelding]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Op woensdag 23 januari 2002 21:28 schreef RS_003 het volgende:
Ik use gewoon opera 6.00en dan refuse banner's and popups simpel !
Op woensdag 23 januari 2002 21:01 schreef Traag het volgende:
[..]
Hmm, laat Floris of Daniel dat maar niet zien
Op woensdag 23 januari 2002 21:04 schreef Floris Diemel het volgende:
Aan jou verzoek ik nu echter om die firewall maar gewoon weer aan te zetten, anders voel ik mij genoodzaakt om op onze switches ook een IP-bannetje in te stellen...
Moest ik even melden.Aan jou verzoek ik nu echter om die firewall maar gewoon weer aan te zetten, anders voel ik mij genoodzaakt om op onze switches ook een IP-bannetje in te stellen...
Bericht hierboven
Verwijderd
Hmmmm deze ken k ergens van. Duikt sinds 2 weken ook op in mijn zone alarm logs.Op woensdag 23 januari 2002 20:57 schreef uroy het volgende:
Bericht hierboven
Ik stoor me echt enorm aan deze opmerking. Ja ik weet dat tweakers van de banners moet leven. Ja ik weet dat een aantal mensen binnen t.net het blocken van banners gelijk ziet aan diefstal. Maar bied dan alternatieven voor mensen die een schurft hekel aan banners hebben. Maak een systeem waar je voor fl10,- per maand (zoveel verdienen jullie vast niet aan mij per maand) een banner vrij t.net/got krijgt. Geef die mensen nog 'n leuk kleurtje op het forum, en de status geile mensen willen in eens ook wel zo'n account.Op woensdag 23 januari 2002 21:04 schreef Floris Diemel het volgende:
Aan jou verzoek ik nu echter om die firewall maar gewoon weer aan te zetten, anders voel ik mij genoodzaakt om op onze switches ook een IP-bannetje in te stellen...
[topic=384198]Op donderdag 24 januari 2002 10:01 schreef Floris Diemel het volgende:
Er is 1 user bij Fok! die dit probleem heeft en er zijn er 2 of 3 hier die het hebben. De banner is al door meer dan 200.000 mensen gezien op dit moment; er zijn er 4 die er een probleem mee hebben ondervonden (voor zover bekend).
"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko
Is bij mij al meer dan 3 weken zo..Op donderdag 24 januari 2002 10:01 schreef Floris Diemel het volgende:
Ik heb net even met WebAds contact gehad naar aanleiding van een mailtje dat ik gisteren had gestuurd.
Er is 1 user bij Fok! die dit probleem heeft en er zijn er 2 of 3 hier die het hebben. De banner is al door meer dan 200.000 mensen gezien op dit moment; er zijn er 4 die er een probleem mee hebben ondervonden (voor zover bekend).
Dat is een dergelijk klein percentage dat we er van uit kunnen gaan dat het (zeer waarschijnlijk) een eenmalige fout of een softwarefout aan de kant van de bezoeker moet zijn.
Sorry, meer kan ik niet echt doen op het moment.
Defunctus Deo Juvente
Ja, dat heb ik ook eens in de zoveel tijd. Maar het heeft helemaal nix met het blocken van advertenties te maken hoorOp woensdag 23 januari 2002 20:57 schreef uroy het volgende:
talkin' is cheap, people follow like sheep
Verwijderd
Rechtsonderin de foto heb je nog wat banners staan, die moet je ook nog afplakkenOp woensdag 23 januari 2002 21:21 schreef AtomicShockwave het volgende:
[..]
The pro's way:
[/url]
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq