Toon posts:

Computer voor de kachel een probleem???

Pagina: 1
Acties:
  • 204 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg binnekort een nieuwe monitor, En dus vond ik het tijd om gelijk mijn pc maar weer eens te verhuizen...

Nou heb ik een mooi plekkie gevonden, Maar dan staat mijn pc voor een kachel, Is dit bezwaarlijk? De luchtstroom gaat van de voorkant onder, naar boven uit aan de achterzijde.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Wat voor pc is het? Ik zou een zwaar opgefokte AMD niet naast een gloeiende kachel zetten nee.. maar als het een 'simpel' systeempje is wat van zichzelf niet erg warm wordt lijkt het mij niet echt een probleem.

• Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:20

Killjoy

Klingon lawn products

Probeer het idd niet met een kritisch systeem. Je jaagt door die kachel de omgevingstemperatuur in de onmiddelijke omgeving van je kast toch flink omhoog.

Ik heb echter een PII-233 tussen een hete radiator en m'n bureau staan, en dat geeft geen problemen. Dus....

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

Verwijderd

Topicstarter
Okee. Ik ga het gewoon proberen en hou mijn temps wel in de gaten.

Thanx Y`all

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-12 19:59
Laat weten wat de gevolgen waren...

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
hij kan naast de kachel(hij is niet de gehele jaar altijd aan ga ik vanuit) maar het zal idd j pc beinvloeden met warmte zeker als je een ver overgeclockte machine heb..

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:24

Richard

Kuru Kuru Kururin

Uit eigen ervaring weet ik dat mijn 486 DX-2 66 routertje toch echt niet meer wilde routeren omdat ie bij de verwarming stond.

20*350ZO45°

Pagina: 1