Toon posts:

[CM] Where 2 place NEON?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wou dus een blauwe NEON in mn kast zetten alleen dan is de vraag waar kun je die het beste zetten?? boven beneden zijkant?..:)

• RainbowSix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-09-2025
Ik had het beneden in mijn bigtower (gaf een mooie egale gloed van onder en om dat ie op de grond staat). Ik weet niet wat voor neon je hebt maar ik heb ccfl en dat is behoorlijk fel (hey dat rijmt :P ), dus dan maakt het eigelijk weinig uit waar je het plaatst

Verwijderd

Topicstarter
ik zat er aan te denken om deze er op te zetten
http://shop.freezinghardware.nl/index-info.asp?ID=75
maar wat is dan het verschil met jouw neon dan? (ben wayy newbie)

• Dagobert
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online
je kunt hem het beste aan de zijkant zetten want dan worden je kaarten zowel van boven als van onder verlicht. als je hem alleen onder in legt dan heb je boven elke kaart een schaduw hangen. ik heb hem in ieder geval aan de zijkant... geeft een mooi effect, je kunt alles perfect zien *D

I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*

Verwijderd

Als je kast op je bureau oid staat kan je de lamp het beste onderin zetten, als hij eronder staat en je vindt het storend om de lamp zelf te zien kan je hem het beste net boven of naast je window zetten.

Verwijderd

Topicstarter
thx guyz ik dnek dat ik m gewoon aan de zijkant pleur..ff meten of t allemaal past enzow...waar sluit ik de NEON op aan?? een port ofzow..?!

Verwijderd

Topicstarter
AP20B Night rider

De bekende running lights. Dit maal eens niet in het rood maar in het fel blauw. Te monteren op elke plek op je scoot. Werkt gewoon op 12 Volt dus eenvoudig aan te sluiten. Kan op je originele verlichting geschakeld worden maar ook kun je er zelf een schakelaartje tussen zetten zodat je hem los van je hoofdverlichting kunt laten branden.

ok hoe sluit ik dit aan in mn compu??

Verwijderd

Topicstarter
guyz?!

• Dennizz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-07-2025

Dennizz

pc-70 mod in progress!

+ aan de geele draad in je comp en - aan een zwarte...je kunt er nog een simpel schakelaartje tussenzetten...

zo moeilijk is t toch nie ?

Verwijderd

Topicstarter
Neej maar je moet toch erges beginnen?:) tenks doet!
Pagina: 1