Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Tuurlijk is dat mogelijk...
Wat ik meestal doe is:
Wat ik meestal doe is:
code:
1
2
3
4
5
| Dim TheForm as new frmToUse
With TheForm
hier vul ik dan de verschillende zaken... dat kunnen dus ook publieke variabelen zijn
End with |
Verwijderd
Je kunt een globale functie maken op het aan te roepen Form waarin je Form Level variabelen kunt zetten. Vanuit het aanroepende scherm roep je dan die functie aan met de gewenste parameters.
Omgedraaid zou je ook vanaf het Child form globale functies op het Parent Form kunnen runnen om variabelen uit te vragen.
Omgedraaid zou je ook vanaf het Child form globale functies op het Parent Form kunnen runnen om variabelen uit te vragen.
Op het moment dat je de form aanroept zou je z'n Tag in kunnen vullen. Werkt erg snel en handig, maar da's maar 1 variable. Heb je daar genoeg aan?
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b
Verwijderd
Jongens, niemand ooit gehoord van Properties? (nee, niet de standaard, maar degene die jezelf maakt).
Zoek in de help maar 'ns op
Property Let
Property Get
Zoek in de help maar 'ns op
Property Let
Property Get
En anders kun je altijd nog de waardes even in de registry wegschrijven 
Eigen properties, of Init functie, in de form zijn echter iets gebruikelijker
Eigen properties, of Init functie, in de form zijn echter iets gebruikelijker
Exact expert nodig?
Pagina: 1