Oke, hoe moet ik nu een heatsink in mijn pc steken, moet dat ergens aan vastgemakt worden of werkt dat automatisch
dat denk ik niet maar jah, zou kunnen natuurlijk
heatsink in je pc steken, hoe bedoel je dat?
Verwijderd
Bevestigen neem ik aan..Op woensdag 23 januari 2002 20:19 schreef Tha_Flea het volgende:
nu ja, gewoon dat die heatsink werktOp woensdag 23 januari 2002 20:19 schreef Tha_Flea het volgende:
dan hoef je hem volgens mij alleen maar op dat gene te plakken wat je wilt koelen/wat warm wordt
Verwijderd
Aan de puntjes wat lijm doen en op de chip bevestigen..gebruik niet te veel lijm.. 
edit:
te laat
te laat
Een headsink bevestig je delen die erg warm worden (cpu, gpu, geheugen) dit gebreurd meestal met bevestigingsclips en koelpasta Of koelpasta waarin speciale lijm ziet verwerkt voor bv. de bevestiging van sinkjes op je videokaart
Waar ga je die heatsink op plaatsen? Je CPU, videokaart (GPU), geheugen, geheugen videokaart, etc... In geval van je CPU: welk mobo en CPU heb je, en welke koeler?
edit:
te laat
te laat
Verwijderd
heatsink kun je ook vaak op je cpu/moederbord vastklikken met een bepaalde houder
maar het is wat onduidelijk wat je precies bedoeld
maar het is wat onduidelijk wat je precies bedoeld
Een heatsink is zo'n blok aluminium of koper of iets dergelijks dat de warmte opneemt en geen fan.
Pagina: 1