Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Beetje snel

Pagina: 1
Acties:

• Duck-Twacy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-10-2024
[topic=389267/1/25]

Ik vind dat Joost deze topic een beetje erg snel sluit. Er wordt gewoon gevraagd naar ervaring met een bepaalde versterker (best wel een interessant type, volgens mij. iig geen doorsnee marantz/denon/rotel etc. waar al je mee d**d gegooid wordt op t forum). En voor zeker 50% van de posts op AV forum geldt dat men eigenlijk zelf moet gaan luisteren.

Guidob houdt het ook nog lekker kort, zonder megabyte verslindende plaatjes. Misschien zelf een beetje erg kort (geen linkje oid).

Just my 2cents :)

2 crush your enemies, 2 win the Tournament

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Uhm, SU? ;)

Virussen? Scan ze hier!

• Duck-Twacy
SU betekent (superuser)?

edit, o stoute usertje. Nou Joost is niet stout hoor (ik zou niet durven) :+

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Hmm, ik zie het al... ik heb me opnieuw ingeschreven voor de cursus 'lezen voor beginners', deel 2. Let maar niet op mij :)

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Volgens mij zittie hier in LA wel goed hoor... ;)

Maarre... er staat toch bij dat het kansloos is, en dat, als je specifiekere vragen hebt, daar wel een topic over kan beginnen ? Lijkt me duidelijk dat het doel daarvan is voorkomen van reacties als 'Denon roels !!' en 'Neeeeee Onkyo is vet beter', die erg verleidelijk zijn voor sommige mensen hier... en vooral gepost worden bij dit soort algemene vragen.

• Duck-Twacy
Als er gestaan het "iemand ervaring met Denon" (Onkyo, marantz, HK of een ander merk waar de hifi boer op de hoek van uitpuilt), dan ben ik het wel met je eens.

Maar er wordt hier gevraagd naar een vrij onbekend merk. (toevallig van Nederlands fabrikaat). Ik vind het een legale vraag dat iemand benieuwd is naar de ervaringen van anderen (zo die er zijn).

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:41

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik heb deze een beetje in overleg met de topicstarter op slot gedaan (ok, ok overleg achteraf). Dit een beetje na een redelijke stortvloed aan topics met 'hoe is dit apparaat'. De topicstarter mag van mij best een topic starten over een onbekend merk, maar een topic met als inhoud "wat vinden jullie van de pa50 van duson" vond ik wel erg karig :o. Ik heb de topicstarter ook geadviseerd even een topic te starten met een iets uitgebreidere 'first post' :o.

Als het echt iets persoonlijks is, wat ik heb tegen de "moet ik de B&W of de Mission kopen?" topics is, dan moet je het laten weten maar ik kreeg toch van meerdere kanten signalen dat het soms wel een beetje heel erg een 'wat moet ik nou kopen, ik wil zelf niet luisteren dus moeten jullie het maar even helemaal voor me uitzoeken' forum aan het worden was... Ik moet zeggen dat het voor AV doen een vrij streng slotje was :o. Maar ik heb de topicstarter ook gewoon gemeld dat hij best wel een discussie erover kan starten als hij wil :). Maar dan wel even vertellen hoe en wat.
Ik vind het een legale vraag dat iemand benieuwd is naar de ervaringen van anderen (zo die er zijn).
Mjah, even afgezien van dat het een onbekend merk is, vond ik
Hoi,

Iemand ervaring met bovenstaande? :7
Toch wel erg gemakzuchtig overkomen... Ik vind dat een topicstarter wel een beetje een aanzet mag geven tot een interessante discussie. :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Duck-Twacy
Ik snap het ;) Ben het wel eens dat de besluiteloosheid (wat te kopen..) zo nu en dan een beetje de pan uit rijst :)

prima dat je even overlegt hebt

edit reist, rijst eh :? ?

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:41

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op woensdag 23 januari 2002 22:00 schreef Duck-Twacy het volgende:
Ik snap het ;)

prima dat je even overlegt hebt
Is volgens mij toch niet helemaal goed gekomen, want ik had wel verwacht dat-ie een nieuw topic zou starten :o.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Duck-Twacy
Misschien is ie gewoon ergens gaan luisteren en heeft hij zelf een mening kunnen vormen :)

Ben toch wel benieuwd of Duson goed is, zal eens kijken waar ze het verkopen

Pagina: 1