Als ik een xbox ga kopen en ik wil met dat ding online kan ik dan gewoon dat ding in me hub pleuren en via mn server online gaan of snapt dat ding niet dat ie een ip adres krijgt? Ik d8 dat dit wel zou gaan omdat volgens mij het ook zo werkte bij de xbox proggie om nu al online te gaan of nie?
Verwijderd
Je hebt zeker een server nodig die wat eenvoudig routeer-werk kan doen. Na 4 maanden heeft xs4all het nog steeds niet voor elkaar om adsl bij mij aan te leggen (maar gelukkig is de brief over de tariefsverhoging al wel binne) dus ik heb het nog niet zelf kunnen testen, maar op http://www.planetxbox.com/features/articles/2001/gsa/ staat hoe het kan. Op het moment alleen met Halo, NASCAR Heat 2002 en Tony Hawk 2X.
Verwijderd
En in Europa is het nog niet mogelijk om online te gaan. Ook niet als hij uitkomt in Maart, zal wat later wel mogelijk worden, aldus de X-Box support afdeling die ik hier al een keer over heb gemaild.
Verwijderd
In Amerika gaat het online-gebeuren sowieso pas na de zomer van start, maar met bovenstaande truuk kun je als het ware een LAN over het internet bouwen. Voor de games is het alsof je op een LAN zit.
met de ps2 kan het al via een usb naar utp adapter dat je dan aan je netwerk sluit..zo kan je Tony Hawk 3 op internet spelen!!
meen je niet kan ik met me ps2 al online gamen op me adsl???
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Verwijderd
Ja het kan...
1. Stop em in de hub...
2. Download een proggie (Xboxconnect, gamespy bv) en instal die op je server waar internet aan zit.
3. Run progie...klaar.
1. Stop em in de hub...
2. Download een proggie (Xboxconnect, gamespy bv) en instal die op je server waar internet aan zit.
3. Run progie...klaar.
Pagina: 1