Rechtermuisknop in verkenner winamp verwijderen.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn007
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:48
Goedendag,

Als dit bericht verkeerde is geplaatst mijn excusses daarvoor.

Mijn vraag is: Kan ik het menu'tje wijzigen dat je opent als je op een file klikt met je rechtermuisknop (in verkenner of op de startknop?)
Ik heb zo geen idee hoe het menu'tje heet en al helemaal niet hoe ik het wijzig.
Er staan bij mij namelijk al wat dingen in o.a. winamp en winrar. Hoe krijg ik deze er uit?
Kan iemand mij daarmee helpen. Het is namelijk zeer storend.

Ik heb windows XP Pro

p.s Ik heb de search al gebruikt en heb ook al meerder malen met google naar verschillende programma's gezocht maar nix gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjroorda
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 11:05
Al die verwijzingen naar programma's kan je als het goed is in de programma's zelf uitzetten bij instellingen. Of er anders voor zorgen dat bij het installeren de vraag 'Toevoegen aan rechter muisknop' met nee wordt beantwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik geloof dat je met eeuh X-tech ( tweak proggie ) wel doen maar dan kan je alleen menuitems uitzetten en ik weet niet of dat proggie er is voor xp maar voor Me iig wel of anders zou je een ander tweak proggie moeten gebruiken !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 22:49

vooghel

Cunning linguist

WinAmp:
Options --> Preferences --> Directory context menus --> vinkje weghalen.

WinRAR:
Options --> Settings --> [tabblad] Integration --> Shell Integration: Integrate WinRAR into shell --> vinkje weghalen

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:56

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Je moet toch ergens in Windows ook zo'n map hebben staan, waar die shortcuts ervan in staan? Net als SendTo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjroorda
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 11:05
Op donderdag 24 januari 2002 09:56 schreef Erazzzer het volgende:
Je moet toch ergens in Windows ook zo'n map hebben staan, waar die shortcuts ervan in staan? Net als SendTo?
Nee, staat volgens mij in register in van die leuke {23876234JHGSDAo97234987(*&}-keys :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tweakui :) blijft mooi spul ;)
Pagina: 1