Ik heb onlangs een slot 1 converter (naar ppga/fcpga) gekocht voor mijn aopen ax6bc
toen ik een van mijn celeron 466's er in stopte en de boel in elkaar zette een aan deed bleef het beeld zwart
(er word geen proc gezien) ik van alles geprobeerd no go
Ik heb toen de converter + proc geprobeer in de abit be-II van een clubgenoot, ook hier de eerste keer no go, 2e keer wel, derde keer weer niet en daarna ook niet meer.
Ik naar huis, weer proberen eerst weer niks daarna een paar keer wel en niet, en toen weer helemaal niks.
ik terrug naar de winkel, ding omgeruild en deze doet weer helemaal niks
eeft iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen, en of een oplossing hier voor
specs
voor specs zie hier onder: aleen is mobo dan een AX6BC
toen ik een van mijn celeron 466's er in stopte en de boel in elkaar zette een aan deed bleef het beeld zwart
(er word geen proc gezien) ik van alles geprobeerd no go
Ik heb toen de converter + proc geprobeer in de abit be-II van een clubgenoot, ook hier de eerste keer no go, 2e keer wel, derde keer weer niet en daarna ook niet meer.
Ik naar huis, weer proberen eerst weer niks daarna een paar keer wel en niet, en toen weer helemaal niks.
ik terrug naar de winkel, ding omgeruild en deze doet weer helemaal niks
eeft iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen, en of een oplossing hier voor
specs
voor specs zie hier onder: aleen is mobo dan een AX6BC
nu ook XP² workstation --> xp2200² = 3600MHz computing power bp6 (stof-vanger)