Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

het 'grote' blablabla topic

Pagina: 1
Acties:

• Redox
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21-11 22:16

Redox

Motion Design / VFX

Topicstarter
kweet niet wat jullie ervan denken maar als het een gewoonte wordt om zulke topics aan te maken wordt het wel erg moeilijk om antwoorden te vinden via de search als je telkens topics moet doorspitten met 200+ posts..

de titels moeten een betere connectie met de inhoud hebben zodat searchen beter gaat vind ik..

dit kom ik veel tegen bij de beeldkanonnen en videokaarten

Verwijderd

Tja, maar dat geldt meer in het algemeen... over een keuze van een onderwerp-naam moet gewoon goed worden nagedacht door de poster. Verder kan je, als dat niet bij elk topic goed gedaan is (en dat is zo :+) natuurlijk altijd op onderwerp en inhoud zoeken, en dan kom je vaak toch al een heel eind :)

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Bij een groot topic denk ik eerder aan 1000+ posts :{

Op bepaalde gebieden is het Grote .... topic erg handig. Anders duiken er veel te veel draadjes op met een bepaald onderwerp :)

Verwijderd

Op woensdag 23 januari 2002 19:20 schreef OProg het volgende:
Bij een groot topic denk ik eerder aan 1000+ posts :{
Wanneer je een onderwerp probeert te bedenken en je verwacht/hoopt dat het een 'groot topic' wordt en je noemt het zo, ook in de hoop dat het een verzameltopic wordt, zelfs dan weet je natuurlijk nevernooitniet van TEVOREN HOE groot het topic gaat worden. 1000 is wel erg veel hoor... :o