Putting the bit in Biton since 1997
klopt inderdaad, iemand was eerder maar wie.....
user "stropdas" was het volgens mij.. (ff search gebruikt)
user "stropdas" was het volgens mij.. (ff search gebruikt)
A wise man's life is based around fuck you
de arme ziel
Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day
Verwijderd
was een serieus aantal maanden eerder zelfsOp woensdag 23 januari 2002 19:08 schreef p_m het volgende:
Ik las net dit nieuwsbericht:
http://www.tweakers.net/nieuws/20227
Volgens mij (ik weet het wel zeker) was een tweaker hier al een aantal maanden (weken) eerder mee.
heb nog gezocht maar ik vind het nergens meer...
En er is ook al iemand bezig met een verwarmde muis.
[topic=364093/1/100]
Voila, die was dus eerder
Verwijderd
Nope,Op woensdag 23 januari 2002 19:12 schreef Sick_Nick het volgende:
[topic=364093/1/100]
Topic zag ik maanden nadat ik bovenstaand verhaal had gelezen. Dus hij was toch echt wel eerder dan tweaker. Niet dat ik het die tweaker niet gun... Maar die noorderling was toch echt eerder.
en stropdas had het ook niet helemaal van zichzelf want HlpDsk poste nog eerder een zelfde soort muismod uitgevoerd door een stel Scandinaviers, dit was in een HK topic naar ik meen.
edit: grumpfl kan de link niet vinden die erbij hoort.
edit: grumpfl kan de link niet vinden die erbij hoort.
snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.
[topic=348087/1/25] deze bedoel ik en daarmee kan ik toch wel zeggen dat stropdas later was met z'n idee, dit topic is van 17 dagen eerder.
snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.
Had hij maar ff een oktrooi moeten aanvragen.Op donderdag 24 januari 2002 09:47 schreef aardbeix15 het volgende:
[topic=348087/1/25] deze bedoel ik en daarmee kan ik toch wel zeggen dat stropdas later was met z'n idee, dit topic is van 17 dagen eerder.
Leef in het heden en nooit in het verleden. Carpa diem
Pagina: 1