HODL
Bij mij staat ie aan. En voor elk project wat je doet krijg je punten dus ook voor anthrax.
Verwijderd
Niks secundary task, gewoon een 2e primary task.Op woensdag 23 januari 2002 19:06 schreef Ralphie het volgende:
Doen julie ook mee met dit project als secondary task, of hebben julie hem uitgezet in de profiles?
Net even gekeken in m'n profiles, en UD had 'm voor 't gemak bij mij ook maar aangezet...
Ik heb 'm dus meteen maar weer uitgezet: Anthrax is niet de reden waarom ik met UD meedoe. Jammer van die webmiles voor Doe-een-wens, maar ik maak zelf wel uit waar ik aan meewerk.
Verwijderd
***** TEVENS MOET IEDEREEN DIE NIET MEE WIL DOEN MET ANTRAX OPLETTEN *****
Ik heb ons profiel eens bekeken, en blijkt het dat ze bij UD bedacht hebben dat iedereen standaard meedoet met het ANTRAX project.
Ik heb dit voor mijn team uitgezet, en een oproep gedaan voor diegene die wel met ANTRAX mee wil doen het even aan te geven.
Dan maak ik voor die personen wel een appart profiel.
LET HIER DUS MEE OP!
Ik heb ons profiel eens bekeken, en blijkt het dat ze bij UD bedacht hebben dat iedereen standaard meedoet met het ANTRAX project.
Ik heb dit voor mijn team uitgezet, en een oproep gedaan voor diegene die wel met ANTRAX mee wil doen het even aan te geven.
Dan maak ik voor die personen wel een appart profiel.
LET HIER DUS MEE OP!
Verwijderd
Volgens mij tellen Anthrax WU's gewoon net zo hard mee als de overige WU's. Maar ik heb Anthrax in mijn profiel ook uitgezet, want dat project vind ik toch een stuk minder belangrijk dan het kankeronderzoek.
(Als het nu AIDS was geweest, ja, dan was het weer een ander verhaal.)
AIDS kun je door preventie uitroeien; Kanker in veel mindere mate. Daarom vind ik een AIDS-onderzoek niet zo nuttig als zo'n onderzoek naar kanker...Op donderdag 24 januari 2002 14:52 schreef MORA het volgende:
Volgens mij tellen Anthrax WU's gewoon net zo hard mee als de overige WU's. Maar ik heb Anthrax in mijn profiel ook uitgezet, want dat project vind ik toch een stuk minder belangrijk dan het kankeronderzoek.
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Verwijderd
Heb je wel gelijk in, maar wereldwijd worden er elke dag 15.000 (!) mensen met HIV geïnfecteerd. Dus is het hard nodig dat er een goedkoop AIDS vaccin wordt gevonden, om maar één onderzoeksgebied te noemen.Mr_Atheist
AIDS kun je door preventie uitroeien; Kanker in veel mindere mate. Daarom vind ik een AIDS-onderzoek niet zo nuttig als zo'n onderzoek naar kanker...
Maar goed, dat doet hier nu verder niet terzake, omdat we nu met kanker en anthrax te maken hebben.
Pagina: 1