Ik ben in het bezit van een P.C. met een AOPEN AX6B (zogenaamd jumperless) moederbordje (Intel 440BX chipset).
Op dit moederbordje zit een P6C pentium III E(
500 MHZ processor (coppermine) m.b.v een slotconvertor.
Dit geheel is overclocked naar 733 MHZ (fsb =133.3. en ratio 5.5. Vcore = 1.65 Volt.
Het geheel lijkt stabiel te draaien alleen heb ik de P.C. nog nooit echt in de stress geholpen.
Is daar een tool voor te krijgen of moet je gewoon een veeleisend spel spelen ?
Verder weet ik niet hoe ik de snelheid van de PCI-bus kan zien of veranderen.
De AGP bus loopt nu op 89 MHZ, maar dat kan mijn videokaartje wel aan. (Geforce 2MX400). Ook het geheugen is 133 MHZ.
Hoe zit het precies met de Cas latency. Moet ik die nog verhogen of verlagen??
Ik heb al wel lopen zoeken in de FAQ's en op de daarvoor bestemde sites, maar er is zoveel info aanwezig dat ik door de bomen het bos niet meer zie !
.
Wie helpt?
Op dit moederbordje zit een P6C pentium III E(
Dit geheel is overclocked naar 733 MHZ (fsb =133.3. en ratio 5.5. Vcore = 1.65 Volt.
Het geheel lijkt stabiel te draaien alleen heb ik de P.C. nog nooit echt in de stress geholpen.
Is daar een tool voor te krijgen of moet je gewoon een veeleisend spel spelen ?
Verder weet ik niet hoe ik de snelheid van de PCI-bus kan zien of veranderen.
De AGP bus loopt nu op 89 MHZ, maar dat kan mijn videokaartje wel aan. (Geforce 2MX400). Ook het geheugen is 133 MHZ.
Hoe zit het precies met de Cas latency. Moet ik die nog verhogen of verlagen??
Ik heb al wel lopen zoeken in de FAQ's en op de daarvoor bestemde sites, maar er is zoveel info aanwezig dat ik door de bomen het bos niet meer zie !
Wie helpt?