Sinds ik nu een paar dagen adsl heb kan ik alleen nog maar email ontvangen, sturen daarentegen lukt niet???? Ik heb een emailadres bij tmfweb en heb die instellingen gewoon overgenomen: pop3 = mail.mail2co.tmfweb.nl smtp server = mail.mail2co.tmfweb.nl Iem een idee. En btw via mxstream heb je ik nu ook een nieuw email adres. Echter volgens mij kan ik deze alleen onlien checken of volgens mij niet via outlook of zo?!
Verwijderd
Dat kan kloppen, TMF Web kan je wel mail ophalen met een andere provider maar niet verzenden via een andere provider dan TMF Web.
Je kan bijvoorbeeld ook niet je site uploaden met een andere verbinding dan TMF Web, je moet persé inbellen bij de eerder genoemde provider.
Je kan bijvoorbeeld ook niet je site uploaden met een andere verbinding dan TMF Web, je moet persé inbellen bij de eerder genoemde provider.
Moet gewoon mogelijk zijn via Outlook Express.En btw via mxstream heb je ik nu ook een nieuw email adres. Echter volgens mij kan ik deze alleen onlien checken of volgens mij niet via outlook of zo?!
Verwijderd
Wat is je provider dan ?
Want Planet heeft de volgende instellingen.
Pop3: pop.planet.nl
SMTP: mail.planet.nl
Wachtwoord en loginnaam is simpel, dit zijn gewoon de gegevens die je gebruikt voor het inbellen bij Mxstream.
Alleen zonder ADSL-comfort erachter.
Want Planet heeft de volgende instellingen.
Pop3: pop.planet.nl
SMTP: mail.planet.nl
Wachtwoord en loginnaam is simpel, dit zijn gewoon de gegevens die je gebruikt voor het inbellen bij Mxstream.
Alleen zonder ADSL-comfort erachter.