Toon posts:

geheugen prijs...!!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
jongens hebben jullie al naar de pricewatch gekeken ..... de geheugen schieten voor een grote deel omhoog... ik weet dat dat al aangekondigd is maar het gaat allemaal wel heel snel .....

en wat nog vreemder is dat de pc2700 en van de weinige is die omlaag gaat en nog wel met € 25,-

• Beurlap
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-08 02:15

Beurlap

Kak!

Geduld...over een maandje of wat zijn de prijzen weer minder hoog. Ze hebben gewoon in het Geheugenbakland een productiestop op het moment...dus de prijzen gaan ff omhoog

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-08 23:37

flexje

got-father

niet normaal meer! :(

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

Verwijderd

Geheugen is een hele tijd geleden al omhoog gegaan, voorspelling is dat zeker NIET binnen een maand de prijzen omlaag zullen gaan.

Dit zal wel eens langer kunnen duren dan een paar maand, volgens een artikel op Webwereld.

Gelukkig heb ik genoeg geheugen gekocht toen de prijzen nog laag waren, want ze zijn idd erg hoog op dit moment.

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:23
Geheugen werd onder de kostprijs verkocht de laatste tijd, daarom hebben de fabrikanten besloten om de prijzen kunstmatig te verhogen zodat ze eens wat winst kunnen maken op hun producten. Dit keer zal het wel een tijdje duren voordat het weer gaat zakken vrees ik....

Verwijderd

Koop je geheugen gewoon wat later.
Wellicht goedkoper, en de tijd staat niet stil:
tegen die tijd is PC2700 misschien wel een standaard.

Dat die PC2700 €25,- daalde kwam omdat ik
zag dat ze dat ook bij Venema Computers
verkochten (voor een andere prijs).
Dat wil niet meteen zeggen dat de geheugenprijs daalt...

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:58
gelukkig heb ik een maandje ofzo terug voor 125 gulden inc. verzend 256MB Crucial DDR gehaalt :9

Verwijderd

Joepiee!! Heb gister 3 reepjes DDR bij Crucial besteld nav een topic wat ik een tijdje terug gepost had:

[topic=370899/1/25]

Ik denk eerlijk gezegd dat de geheugen prijzen alleen nog maar hoger zullen worden. Crucial reageert over het algemeen nogal laat met het verhogen van haar prijzen dus voor iedereen die nog wat mem nodig heeft zou ik willen zeggen, kopen, zo snel mogelijk!

Verwijderd

Op woensdag 23 januari 2002 19:10 schreef Cutebritney het volgende:
gelukkig heb ik een maandje ofzo terug voor 125 gulden inc. verzend 256MB Crucial DDR gehaalt :9
dat kost nu GvD bijna 2x zoveel :( En ik moet eigenlijk ook nog minimaal 256 mb erbij...

Verwijderd

als het binnekort weer zo goedkoop is dan koop ik wel een hele voorraad in :D .
en als het dan weer vet duur is........> verkopen :D

Verwijderd

Op woensdag 23 januari 2002 19:10 schreef Cutebritney het volgende:
hehe , ik 256MB DDR twinmos (Schijnt ook heel goed te wezen) voor 99 piek :D
[/edit]
Ook een maand geleden :)

Verwijderd

hoe kom je daar in vredesnaam aan????????????

Verwijderd

kopen :D

• MP83
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-01 18:11
Op woensdag 23 januari 2002 19:27 schreef bo030285 het volgende:
hoe kom je daar in vredesnaam aan????????????
Een maand geleden waren de prijzen allemaal zo laag :Z

• I.R. Overclocked
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-05-2025

I.R. Overclocked

Stupid Intell...

De prijzen op mijn werk (groothandel) waren voor 128MB SDRAM:

Week 03 - €42 ex. btw
Week 04 - €32 ex. btw

*I.R. gebruikt de search: 'point ' was geen geldig woord, veranderd naar 'point'

• Speedy-J
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-08 11:36

Speedy-J

AMD Enthusiast

Op woensdag 23 januari 2002 19:31 schreef Mr.Blonde het volgende:

[..]

Een maand geleden waren de prijzen allemaal zo laag :Z
idd ik betaalde 80 piek per latje 256mb Crucial DDR :P

Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x

Verwijderd

Ah ben ik blij dat ik nog 1 Gig Rimm nodig heb, de prijs daarvan gaat nog steeds naar beneden :D :D

• stylezzz
Lachuh he? Eerst was RDRAM vet duur vergeleken met SD en DDR RAMM, toen besloot intel eindelijk om een DDR chipset voor hun processoren te gaan uitbrengen en nu scheelt het onderhand niks meer in prijs.... zucht.... :z

Verwijderd

2x256 Crucial voor Fl 110,- per stuk gekocht 2 maanden terug! Maar dat mag ook wel zo'n "meevallertje",... daarvoor heb ik altijd in hele dure tijden geheugen gekocht, en ik heb wel meer tegenvallers! hehe zo heft het elkaar toch weer enigszins op heb je dan het gevoel...

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19:33
Ach jongens, waar maken jullie je druk om...

Prijzen veranderen zo vaak. Moet je maar slim zijn en op tijd kopen.

Ik heb ook vorige week Corsair DDR gekocht voor 120 , nou ja, nix aan te doen..

Verwijderd

Je moet het kopen wanneer je het nodig hebt. Ook als je dan 1000 piek betaalt ipv 500.

• stylezzz
100 punten!!

Veel mensen hebben last van het 'wachtsyndroom'. Nog even een maandje wachten want wie weet is het dan wel 5 euro goedkoper.... ;)

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Je moet het kopen wanneer je het nodig hebt. Ook als je dan 1000 piek betaalt ipv 500.
ben ik niet met je eens. nodig is een relatief begrip, helemaal bij geheugen. het zal misschien allemaal net ff lekkerder lopen als je meer geheugen hebt. als het heel goedkoop is koop je 512 meg of meer en je lacht je rot helemaal als het daarna weer omhoog gaat.

• Korn21
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-03-2017
Mwah, ik heb 1x Kingston 256 MB DDR voor iets van 125 gulden gekocht. Die dingen zijn dus ook weer verdubbeld. Maar ik kan me nog de tijden na de aardbeving in Taiwan herinneren toen 32MB PC100 gewoon 325 gulden kostte, wat toen zelfs al duur was!

|Specs|

Pagina: 1